IcedInsanity Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvorfor skulle det være "lurest"? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 vet ikke, så at united ikke sitter med 4 spisser? vet heller ikke hva SAF tenker høhøhø Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så kan man spørre seg hvem som vil ha Saha da.. Tviler på at vi får veldig mye penger for han uansett. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Trodde heller ikke vi skulle få noe penger for Saha, men da United Visstnok krever 10 millioner pund, og Sunderland kun vil gi 8 millioner pund, så er det rimelig mye for en Spiss så langt fra formen sin. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bortetrøye med Anderson på ryggen, pl-bagdes i gull og shorts ankommet. Lurer på å bytte shortsen i L, var litt kort, er 180 cm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Min bortetrøye og flere United ting er i Oslo nå, så får nok den i morgen... Jeg kjøpte i L, og er 181-182 cm. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Her "Sir Alex Ferguson ønsker å gi vingen mer erfaring med førstelagsfotball før han slipper til i Premier League....". Yeah right! Han blir vel heller kastet til bikjene i en annen PL-Klubb. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Noe mere nytt om selveste Berbatov? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Følg med her så kanskje du finner noe interessant nærmeste dagene Endret 13. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hm, håpet at det ble offisielt i dag, men tror virkelig at han blir signert før helgen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Alternativt her Som kommer opp på det jeg linket til. Men på Sky Sports slipper du jo alt som bare er bullshit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) da legger jeg meg i håp om at jeg våkner til nyheten om at Berbatov er observert på Carrington Endret 13. august 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Haha akkurat det samme her Aye, og jeg var ikke i noe tvil her Men ja Hyrlen, håper nok på litt av det samme Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Berbatov er gængster !!!!! Herlig kar, vet han er god og blir forbanna hvis han ikke får til no. GLEDER MED TIL Å SE HAN I UNITED DRAKTA!!!! Gi han Saha sitt nummer, da skal jeg klikke meg til nærmeste fotballdraktside på nett og bestille med en gang! Endret 13. august 2008 av Tevez_91 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 "gængster", faktisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ok, nå tenkte jeg plutselig på at PL faktisk starter JÆVLIG snart! Fy faen, som jeg gleder meg. Livet er bare ikke det samme uten det. Hvis vi får inn Berbatov så tipper jeg at vi kjører dette mot Newcastle. -------------------------------VDS------------------------------- Brown-------------Ferdinand--------Vidic-----------------Evra Fletcher-----------Scholes---------Carrick---------------Giggs --------------------Tevez-----------Berbatov------------------- Tradisjonelt og deilig med en spiss oppe som bare venter på ballen og har en Tevez som jobber tilbake og kommer framover med den. Faen som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 BTW...fikk med meg en plass at vi slipper Owen og Martins til helga Og det er jo WIN for oss, især siden Smith kanskje er på vei ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hm, bra. Men er jo ikke det jeg frykter. Frykter 0-0 siden vi så ut som vi trenger noe "kreativt" fra spillere som Ronaldo og Rooney. Noe spesielt, som manglet i Community Shield og egentlig i Juventus pre season kampen og. Altså, mot gode lag. Vet ikke jeg, men tror det er veldig viktig at vi får kjøpt Berbatov i morgen sånn at han får trene med gutta i morgen, evt. fredag. Kom igjen Fergie, wrap it up Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Næh, da blei det vist Litt tynt alikevell da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå