Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2129770.ece

 

United jakter Annan.

 

Shit! :ohmy::no:

 

I artikkelen står det at United, Arsenal og AC Milan er de største klubbene som ønsker han. Ander kubber er bl a Racing og Blackburn..

Videre står det at Untied er favoritt laget hans, og at det ville være en drøm å spille for dem. Uff da.

Annan er en god spiller i Stabæk, ingen tvil om det. Hvis han går til f eks Blackburn, noe som vil resultere i langt mere spiletid, kan han bli en hit.

Men for al del, jeg vil IKKE ha han til United

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lest flere rykter om at hvis ikke united klarer å finne en spiss i tide så står de klare for å signere Thierry Henry som en siste utvei. Hva syntes folk om det? en ex-gunners i United drakt.

 

En av de ytterst få av de ''nyere'' Arsenal-spillerne jeg faktisk har lært meg å respektere. Jeg ville ikke hatt noe imot Henry i det hele tatt, men ser heller at Berbatov, eller helst Huntelaar signeres. Selv om SAF har uttalt at han vil hente en erfaringsspiss er Henry litt for gammel etter min mening.

Lenke til kommentar
Lest flere rykter om at hvis ikke united klarer å finne en spiss i tide så står de klare for å signere Thierry Henry som en siste utvei. Hva syntes folk om det? en ex-gunners i United drakt.

Tar han imot med åpne armer.

Det gjør jeg også hvis han kommer. Men jeg håper ikke det blir han vi kjøper. 31 år gammel spiss som har hatt en elending sesong bak seg. I tillegg er han veldig avhengig av fysikken som kommer til å bli dårligere og dårligere fremover nå.

Lenke til kommentar

Håper vi får inn en spiss med erfaring, Henry er ikke å forakte, selv om han blir tregere og tregere, så har han målscorer instinktet.. tror det er viktig at vi får inn en "eldre" spiller nå, slik at det er lettere å få jekket ned noen av de "super" talentene våre noen hakk.

 

Er vel vanskelig å finne en ny spiller som Cantona, Keane eller Solskjær.. men la oss prøve å finne en som allerede er respektert og som vi vet kan score mål. Det er viktig at han oppfører seg på en skikkelig, ikke no slik Ronaldo,Adriano opplegg, men en spiller som er respektert og som kan være en Fars figur for våre yngre spillere.

Tror både C. Ronaldo og Rooney kan ha bruk for det.

Lenke til kommentar
Fy faen, nå har jeg skikkelig lyst på Berbatov. Kan hende at det er sånn siden vi sliter med spisser. Men noen som vet hva som skjer med Saha?

 

Nå er bortetrøya og alle de andre tingene ankommet Oslo, så jeg får vel de greiene i morgen :D

 

Etter det jeg har lest på manutd.com virker det som om Ferguson vil beholde Saha.

Lenke til kommentar
Fy faen, nå har jeg skikkelig lyst på Berbatov. Kan hende at det er sånn siden vi sliter med spisser. Men noen som vet hva som skjer med Saha?

 

Nå er bortetrøya og alle de andre tingene ankommet Oslo, så jeg får vel de greiene i morgen :D

 

Etter det jeg har lest på manutd.com virker det som om Ferguson vil beholde Saha.

I form er han jo helt flott. Men for å komme i form må han være skadefri, noe jeg enda ikke kan minnes at han har vært over en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...