Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans.

 

Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever.

Lenke til kommentar
Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans.

 

Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever.

Nå spilte aldri Myggen på samme nivå som Rooney, ei heller hadde samme spillestil. Jeg mener Røykingen er uproblematisk om den holdes til et minimum.

Lenke til kommentar
Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans.

 

Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever.

 

Jeg har snust siden jeg var 13 og har fortsatt en gudebenådet pasningsfot.

 

 

Eller ikke.

 

 

Greit at Silva blir i Spania, vil ikke ha den oppskrytte fyren i United-drakta.

Lenke til kommentar

Hva feiler det Fredheim egentlig i dagens intervju? Han blir kvalm av Ronaldo? Pga av illojalitet? Se på hans egne, Hleb og Flamini er jo ikke akkurat posterboys for lojalitet de heller. Nå forsvarer jeg på ingen måte Ronaldo, men trekker det ikke så langt at jeg hetser han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...