D'Amico Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Silva vil bli i Spania Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tviler sterkt på at United og SAF ønsker en slik type. Som agenten hans har uttalt før, hvis han går, stikker han til Barca der han har et stående tilbud. Kan være agent-prat, men det høres ihvertfall mer realistisk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Annan i United's søkelys? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva faen, Annan kan brenne.. Usportslig som få, og ikke spesielt god heller. Han er jo ikke engang på topp 3 i Stabæk!! Håper jammen meg det bare er et tåpelig rykte for å øke verdien hans Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans. Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans. Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever. Nå spilte aldri Myggen på samme nivå som Rooney, ei heller hadde samme spillestil. Jeg mener Røykingen er uproblematisk om den holdes til et minimum. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Plager meg ikke litt att Rooney røyker. Han røyker nok ikke sånn utrloig mye så da går det ikke noe spes utover formen hans eller. Han drekker jo også. Er ikke noe bedre det egentlig. Han må få gjøre hva han vil så lenge det er lovlig og det ikke går ut over prestasjonene hans. Myggen røykte, Myggen drakk, og han er en av de beste norske midtbanespillerne ever. Jeg har snust siden jeg var 13 og har fortsatt en gudebenådet pasningsfot. Eller ikke. Greit at Silva blir i Spania, vil ikke ha den oppskrytte fyren i United-drakta. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva feiler det Fredheim egentlig i dagens intervju? Han blir kvalm av Ronaldo? Pga av illojalitet? Se på hans egne, Hleb og Flamini er jo ikke akkurat posterboys for lojalitet de heller. Nå forsvarer jeg på ingen måte Ronaldo, men trekker det ikke så langt at jeg hetser han. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Han er da ikke oppskrytt? Han er et utrolig stort talent med imponerende ferdigheter ^^, Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Han er da ikke oppskrytt? Han er et utrolig stort talent med imponerende ferdigheter ^^, Hehe, tenkte akkurat på det samme. Vanvittig stort potensialet. Men i enkelte kamper har han en tendens til å bli "borte", men det ordener seg sikkert med alderen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Silva har et utrolig potensiale og er en utmerket playmaker. Jeg mener han er overpriset, ikke oppskrytt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lest flere rykter om at hvis ikke united klarer å finne en spiss i tide så står de klare for å signere Thierry Henry som en siste utvei. Hva syntes folk om det? en ex-gunners i United drakt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vil ikke ha han, og tviler på at Henry vil til United... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Silva har et utrolig potensiale og er en utmerket playmaker. Jeg mener han er overpriset, ikke oppskrytt. Tja 200 millioner for han føler jeg ikke er altfor galt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lest flere rykter om at hvis ikke united klarer å finne en spiss i tide så står de klare for å signere Thierry Henry som en siste utvei. Hva syntes folk om det? en ex-gunners i United drakt. Tar han imot med åpne armer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Me2, tenk på hvor skuffet Gunners supporterne blir hvis han signerer for oss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg hverken tror eller håper han havner i United. Han kompenserer lett for røykelungene til Rooney og en Ronaldo under par. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Say byebye to Silva, nå er vi ihvertfall sikker (synes også han er litt oppskrytt jeg og) http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...utd/7556794.stm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå