Taxmannen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Som om Henry går til ManU ... Det gjør han ikke, han har tross alt litt respekt for gamleklubben. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg håper det blir Huntelaar. Ser potensialet for en ny RVN i den mannen. Han har de type egenskapene vi trenger. En skikkelig boksspiller med øye for mål. Forøvrig merkelig hvor mange mål han scorer på brassespark? Har sett gjennom en del highlights filmer og jeg kan ikke huske å ha sett noen andre spillere som har scoret så ofte på den måten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En får se, hadde jo tross alt vært verre vis det hadde vært Chelsea eller Tottenham... Jeg ville helst sett: Agüero,Huntelaar eller Mutu i klubben Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En får se, hadde jo tross alt vært verre vis det hadde vært Chelsea eller Tottenham... Jeg ville helst sett: Agüero,Huntelaar eller Mutu i klubben Agüero er god nok og uten tvil et supertalent, men jeg vet ikke om han er den spillertypen vi trenger. Vi trenger ikke enda en spiss som faller for langt tilbake på banen, vi trenger en rendyrket spydspiss. Huntelaar ser jeg på som det beste alternativet. Mutu håper jeg for all del at vi ikke kjøper. Han er god nok, men blir ikke yngre. Dessuten har han blitt tatt for bruk av kokain, og det er egentlig i seg selv nok til at jeg ikke ønsker han til United. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hadde vi ikke allerede hatt Tevez ville Aguero vært ett glimrende kjøp, men det er som Geir M sier, vi trenger en ren "spydspiss" og ikke en hengende spiss. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Mutu håper jeg for all del at vi ikke kjøper. Han er god nok, men blir ikke yngre. Dessuten har han blitt tatt for bruk av kokain, og det er egentlig i seg selv nok til at jeg ikke ønsker han til United. + han ligner på Jan Thomas, som bare i seg selv er en grunn til å ikke kjøpe ham... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Pluss så skulle han gått til Roma! Men en idiotisk leder i klubben ødela det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Snart PL sesong staaaaart !!!!!!! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Og jobb. Håper inderlig SAF kjøper inn en spiss nå i uka. Jeg personlig håper på Huntelaar eller Eto'o. Tror ikke Tottenham selger Berbatov og Henry ryktene høres merklig ut. Han står ikke så høyt oppe på ønskelista mi akkurat. Det er veldig tomt på topp nå. Tevez henter ballen ofte langt bak og da er det ingen forann. Håper Rooney får noen minutter mot Newcastle. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 United trenger sårt en spiss, ja. Men det er vel SAF klar over Lenke til kommentar
cnon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Å herregud. Får håpe disse Henry ryktene bare er tull. Virker som et panikk-kjøp. Henry er den minst spennende spilleren de kan kjøpe akkurat nå. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 1 Spørsmål: Ser dere på David Beckham som ett fremtidig medlem av trenerstaben i Man Utd? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blir han trener i United, blir Tom Nordlie hoved-trener i Liverpool Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 David Beckham er vel en framtidig hollywood skuespiller... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199357 Syns Rooney kan holde seg unna røyk så lenge han er fotballspiller! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan ikke fatte at han får lov til å røyke på daglig basis av SAF. Det er jo direkte hemmende for alt sportslig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvordan vet du at han røyker daglig? Hvis det bare er i feriene han tar seg en røyk, kan jeg godta det, men hvis det er daglig, blir det litt for mye syntes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå