Rexbatov Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Helt enig. Brown er mye mer rutinert og har mere erfaring en Rafael. (noe som er selvfølge) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fikk ikke sett kampen, men fikk resultatet nettopp. Strålende! 1 av 1 sålangt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Strålende! 1 av 1 sålangt Og vi er ubeseiret fra sesongslutt til sesongstart Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da er det bare bestille Rafael trøyer...han fikk nummer 21 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...5_klass_warfare Manchester Evening News er jo ganske troverdig? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...5_klass_warfare Manchester Evening News er jo ganske troverdig? Den mest troverdige i mine øyne Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) CS betyr alltid noe spesielt for meg. Nemlig at sesongen snart er i gang. En veldig lang ventetid er snart over. Er det slik kristne opplever adventen? Kampen synest jeg egentlig er grei. Pompey har et ganske spennende lag og vi fullstendig nøytraliserer dem. Forsvaret sitter veldig bra. Offangsivt var Nani og Tevez god, men det var tydelig at Rooney og Ronaldo var savnet. Jeg vil heller ha Huntelaar...... Vi trenger virkelig en spiss til. Ser ikke ut til at Manucho får spille med det første....... Endret 10. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Rooney er visstnok mer eller mindre på bedringens vei, og vil være klar neste helg ifølge Sir Alex . Men vi har bare 2 spisser nå ja, og det er for lite. 1 til trengs. Det kan enten skje med at han unge og lovende tar steget helt og blir en "ny rooney", eller at vi kjøper inn noe. En back har vi fått slik det ser ut nå i Raphael - så da har halvparten av det jeg ba om gått i orden. Mangler bare spisspuslebiten nå. Neste år tar vi kantene igjen, da vet vi mer om Nani, Park og også Ronaldo. Samt om Giggsy legger opp. Gleder meg til PL-start nå . Og takk takk takk til Canal Digital som fiksa premier league i HD for oss heldige!! Endret 10. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 http://tv2sporten.no/fotball/england/article2123226.ece Etter uker med spekulasjonssirkus omkring Cristiano Ronaldos fotballfremtid, satte endelig portugiseren skapet på plass tidligere denne uken og bekreftet sin fremtid i Manchester United. Ved ankomst tilbake til den engelske byen fredag fikk Ronaldo en småspydig velkomstgave fra lagkameratene. United-spillerne hadde ifølge The Sun lagt frem en Real Madrid-trøye i garderoben - med Ronaldos navn og nummer på ryggen. Nummeret hadde i tillegg et stort kryss tegnet over seg - for å symbolisere at Ronaldo ikke skal til den spanske klubben. Ifølge en kilde i United skal portugiseren fått latterkrampe da han fikk overrakt gaven. - Det var utrolig morsomt. Gutta ønsket å vise Ronaldo at det ikke er noe misnøye til tross for overgangsryktene, sier kilden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tullete av United å ikke vinne i dag. Så ikke kampen, men en seier ville cashet inn 3000 kr for min del. Eneste kampen som ikke gikk inn. Vodacom Cup Community Shield Supercup VM for klubblag Ligacup FAcup Premier League Champions League 2 down, 6 to go. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Min nye skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe, ikke akkurat Hysterisk. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette derimot, er litt mer hysterisk... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg vil ha ny spiss Ferguson!! Kan ikke stole på porselen-mannen Saha! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kommer nok noen snart skal du se, jeg har fortsatt tro på Berbatov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Berbatov er lost fish, satser på The Hunter. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Iløpet av uka skulle det komme en, var det ikke det det sto i en link lenger bak her? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Henry er visst på vei inn, ifølge Manchester Evening News... Han scorer ihvertfall mål, men Arsenal supporterne kommer til å hate han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå