Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CS betyr alltid noe spesielt for meg. Nemlig at sesongen snart er i gang. En veldig lang ventetid er snart over. Er det slik kristne opplever adventen?

 

Kampen synest jeg egentlig er grei. Pompey har et ganske spennende lag og vi fullstendig nøytraliserer dem. Forsvaret sitter veldig bra. Offangsivt var Nani og Tevez god, men det var tydelig at Rooney og Ronaldo var savnet.

 

Jeg vil heller ha Huntelaar...... Vi trenger virkelig en spiss til. Ser ikke ut til at Manucho får spille med det første.......

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Rooney er visstnok mer eller mindre på bedringens vei, og vil være klar neste helg ifølge Sir Alex :).

 

Men vi har bare 2 spisser nå ja, og det er for lite. 1 til trengs. Det kan enten skje med at han unge og lovende tar steget helt og blir en "ny rooney", eller at vi kjøper inn noe.

 

En back har vi fått slik det ser ut nå i Raphael - så da har halvparten av det jeg ba om gått i orden. Mangler bare spisspuslebiten nå. Neste år tar vi kantene igjen, da vet vi mer om Nani, Park og også Ronaldo. Samt om Giggsy legger opp.

 

Gleder meg til PL-start nå :D. Og takk takk takk til Canal Digital som fiksa premier league i HD for oss heldige!!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

http://tv2sporten.no/fotball/england/article2123226.ece

 

Etter uker med spekulasjonssirkus omkring Cristiano Ronaldos fotballfremtid, satte endelig portugiseren skapet på plass tidligere denne uken og bekreftet sin fremtid i Manchester United.

 

Ved ankomst tilbake til den engelske byen fredag fikk Ronaldo en småspydig velkomstgave fra lagkameratene.

 

United-spillerne hadde ifølge The Sun lagt frem en Real Madrid-trøye i garderoben - med Ronaldos navn og nummer på ryggen.

 

Nummeret hadde i tillegg et stort kryss tegnet over seg - for å symbolisere at Ronaldo ikke skal til den spanske klubben.

 

Ifølge en kilde i United skal portugiseren fått latterkrampe da han fikk overrakt gaven.

 

- Det var utrolig morsomt. Gutta ønsket å vise Ronaldo at det ikke er noe misnøye til tross for overgangsryktene, sier kilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...