soundamia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 komentatoren gjør meg trøtt. Utrolig trist å høre på han. Brasil gjør jo også bare det de gidder. Tror de sparer litt krefter. Er ikke noe vits i og slite seg helt ut når man leder 4-0. Åssen posisjon spiller Anderson i dag? synes han er litt overalt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Helvete heller, hadde gledet meg til filmen, hadde vært en fin trøst på en redusert søndag. Men jeg har selvfølgelig ikke SportN, kunne de ikke i det minste sendt den på Viasat 4 da? Pokker heller, det er jo bursdagen min og greier, argh. Fikk med meg andreomgang av Brasil - New Zealand isted. Anderson hadde en glimrende assist til Ronaldinho som førte til straffesparket. Han scoret også, men har ikke fått sett målet. Var det bra? Endret 10. august 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Helvete heller, hadde gledet meg til filmen, hadde vært en fin trøst på en redusert søndag. Men jeg har selvfølgelig ikke SportN, kunne de ikke i det minste sendt den på Viasat 4 da? Pokker heller, det er jo bursdagen min og greier, argh. Fikk med meg andreomgang av Brasil - New Zealand isted. Anderson hadde en glimrende assist til Ronaldinho som førte til straffesparket. Han scoret også, men har ikke fått sett målet. Var det bra? Jeg er evig takknemlig for at Viasat her sendt mange kamper i sommer, men denne kampen har jo en viss betydning! SÅ selv om de styres av realityshow-dopede husmødre kunne de gitt oss denne på Viasat 4 slik at jeg kunne slummet i fyllasyka på sofaen idag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Helvete heller, hadde gledet meg til filmen, hadde vært en fin trøst på en redusert søndag. Men jeg har selvfølgelig ikke SportN, kunne de ikke i det minste sendt den på Viasat 4 da? Pokker heller, det er jo bursdagen min og greier, argh. Kan du ikke bare se den på kino? EDIT: Lenge leve tørr humor rett før man skal på jobb. Endret 10. august 2008 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Me too Men ja, ut på byen nå, kamp om en og halv time! Digg med kamp igjen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) CONFIRMED Van der sar Neville Rio Vidic Evra Fletch Scholes OShea Nani Giggs Tevez Benken: Brown Carrick Campbell Evans Da Silva Possebon Fra RedCafe, Q-sjakk tar sikkert den siste plassen på benken. Endret 10. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 http://www.canaldigital.no/TV/kabel-tv/CanalPluss__Total/ HOHO, canal digital har nå puttet SportHD-kanalen inn i C+ sitt hovedabo også for de med kabeltv . Så da blir det premier league i HD fra og med neste helg! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som har funnet en dugende stream? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Giggs som spiss er så tragedie, at jeg ikke har ord for det. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 stream http://www.justin.tv/barcelonaec Synes også att Giggs ikke funker på topp. Synes han kunne spilt venstre og tatt ut O'Shea og inn med Campbell på topp. Eventuelt hatt Da Silva på venstre Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Denne fungerte relativt greit ... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Så da blir det premier league i HD fra og med neste helg! Da har du noe å glede deg til, det ser "greit" ut Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Noen som vet om bra puber i Kristiansand som sender PL? Flytter ned til fredagen, og skal studere der de neste tre år. Hadde vært greit med en stampub gitt. PS: Diving på Eurosport. Gullfavoritt Drogba i aksjon straks Endret 10. august 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Giggs som spiss er så tragedie, at jeg ikke har ord for det. Stemmer det. Jeg synes SAF er blitt litt for feig mtp. å slippe til yngre spillere. Jeg ser ingen grunn til at ikke Campbell skal spille ved siden av Tevez. Nani er for øvrig positiv, bortsett fra at han sutrer som en Pool-supporter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 PS: Diving på Eurosport. Gullfavoritt Drogba i aksjon straks Du får si hvordan det går, regner med at Lehmann også stiller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Yay! Hjemme, og vi vinner på straffekonk igjen! Haha, deilig straffe av Giggs, rett og slett herlig. Men faen, Tevez var syk i dag. Og en ting til som var sykt var at han ikke fikk straffe (mot Pompey igjen) og at Fletcher bommet på DEN sjansen. Menmen, first trophy in the bag! Congrats Endret 10. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tevez har vært syk i pre-season, og spilte konge bra idag!!!11!11 Har troen på en kanon sesong fra ham. Fletch sin sjanse var syk, og Giggs viste dårlige takter som hengende spiss,- igjen. Skjønner ikke hvorfor Campbell ikke fikk danne spissparet sammen med Tevez. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fikk Rafael prøve seg? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nope. Brown kom inn for Neville, noe som er riktig når man ikke leder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå