Limbeck Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) ? Han mener det at Nanis suspansjon ikke er et argument for at vi har et vingproblem... Ding, ding, ding you are correct sir! På mitt lag er Giggs og Ronaldo klart førstevalg. Nå har vi bare Giggs som klart valg på kant. Evra blir vel flyttet frem som en nevnte her. Jeg tror Giggs kommer til å spille "annen-fiolin" i år, vi kommer til å se mye til Nani, kanskje så mye som 60-40 fordel Nani. Men jeg tror også at Giggs kommer til å starte de viktigste kampene... 40 % av kampene er ikke så galt da. Park og Nani er bedre offangsive spillere så i kamper der vi angriper mere kan de være viktige. Giggs holder ikke koken i alle kampene i en sesong heller. <Ingen arbeidstillatelse. Enda en grunn til å satse britisk.... Endret 9. august 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Blir bra med kamp imorga, hadde roen på Pompey i Afrika så det kan bli bra. Trur ikkje dei har heilt funne formelen/balansen med Crouch og Defoe. Håper på å få sjå meir av Da Silva twins og Possebon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvorfor går ikke kampen på TV3 imorra? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fordi den går på SportN. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ...som Canal Digital kabeltv selvfølgelig ikke har. F**N da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hvorfor går ikke kampen på TV3 imorra? ... Endret 9. august 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Her klager dere over at dere ikke får sett CS på TV fordi dere ikke har kanalen, men tenk på oss som ikke har Canal Digital og bare får sett CS + noen CL-kamper hver sesong. Der fikk dere noe å tenke over dere som klager over en kamp dere ikke får sett! Edit: http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Hvis dere begynner å bufre kampen et kvarter før den begynner, får dere kanskje med dere 2. omgang, hvis dere er heldige da selvfølgelig. Endret 9. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er jo bare å skaffe seg CD, evt. sjå kamper hos venner, på byen. Ferdig arbeid, kamp er kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Care å gå glipp av CS da. Ubetydelig treningskamp. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Care å gå glipp av CS da. Ubetydelig treningskamp. Var det ironi? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Care å gå glipp av CS da. Ubetydelig treningskamp. Var det ironi? Nei. Den bryr meg like mye (lite) som LC og SC. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ok Jeg syntes den er nokså viktig, ikke like viktig som en ligakamp selvfølgelig, men en veldig fin kamp der vi kan se hvordan formen er og hva vi kan forvente av laget/spillerne i ligastarten. Vi kan jo tross alt vinne et trofè i den kampen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja selvfølgelig en fin treningskamp og viktig sådan ettersom det er den siste. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 For meg er det mer enn en treningskamp dersom Pompey er grunnen til at vi ikke vant The Treble i fjor. Husker dere hvordan de taklet Ronaldo hele kampen på Old Trafford bakfra osv.? Også var det straffe som vi burde lett hatt i første omgangen osv. Er viktig for meg at vi slår til og tar å vinne et trofe, og er jo tross alt Wembley. Skal selv ut og se kampen med pappa i byen siden SportN ikke er på Canal+ så jeg klager ikke, er så deilig med kamp som betyr litt endelig og at PL er bare en uke vekke (selvom det betyr at skolestart er veldig veldig snart og ) Gleder meg til kamp i morgen! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som ser på kampen mellom New Zealand og Brasil? Anderson scorte nettopp.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som ser på kampen mellom New Zealand og Brasil? Anderson scorte nettopp.. Jeg ser. Latterlig kjedelig kamp, Anderson har ikke vært særlig delaktig bortsett fra målet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kjedeig? Mange mål og mye bra fotball. Gratulerer til Anderson med målet! Og gratulerer til KEane med dagen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kjedeig? Mange mål og mye bra fotball. Gratulerer til Anderson med målet! Og gratulerer til KEane med dagen 2. omgang tok seg betraktelig opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå