Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

?

Han mener det at Nanis suspansjon ikke er et argument for at vi har et vingproblem...

 

 

Ding, ding, ding you are correct sir!

 

På mitt lag er Giggs og Ronaldo klart førstevalg. Nå har vi bare Giggs som klart valg på kant. Evra blir vel flyttet frem som en nevnte her.

 

Jeg tror Giggs kommer til å spille "annen-fiolin" i år, vi kommer til å se mye til Nani, kanskje så mye som 60-40 fordel Nani. Men jeg tror også at Giggs kommer til å starte de viktigste kampene...

 

40 % av kampene er ikke så galt da. Park og Nani er bedre offangsive spillere så i kamper der vi angriper mere kan de være viktige. Giggs holder ikke koken i alle kampene i en sesong heller.

 

<Ingen arbeidstillatelse.

 

Enda en grunn til å satse britisk....

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her klager dere over at dere ikke får sett CS på TV fordi dere ikke har kanalen, men tenk på oss som ikke har Canal Digital og bare får sett CS + noen CL-kamper hver sesong. Der fikk dere noe å tenke over dere som klager over en kamp dere ikke får sett! :p

 

Edit: http://www1.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports

Hvis dere begynner å bufre kampen et kvarter før den begynner, får dere kanskje med dere 2. omgang, hvis dere er heldige da selvfølgelig.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

For meg er det mer enn en treningskamp dersom Pompey er grunnen til at vi ikke vant The Treble i fjor. Husker dere hvordan de taklet Ronaldo hele kampen på Old Trafford bakfra osv.? Også var det straffe som vi burde lett hatt i første omgangen osv. Er viktig for meg at vi slår til og tar å vinne et trofe, og er jo tross alt Wembley. Skal selv ut og se kampen med pappa i byen siden SportN ikke er på Canal+ så jeg klager ikke, er så deilig med kamp som betyr litt endelig og at PL er bare en uke vekke (selvom det betyr at skolestart er veldig veldig snart og :p)

 

Gleder meg til kamp i morgen! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...