Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har nok vinger!

 

Nja. Vi har Ronaldo som er klasse. Nani har stort potensiale, men vet ikke hvordan han kommer til å gjøre det. Giggs er for gammel til å regnes med som et førstevalg og Park er mye skadet. Men hvis Park holder seg skadefri og Nani leverer som det forventes, så vil jeg si at det ikke er et lag i england som kan matche oss på vingplass.

Lenke til kommentar
?

Han mener det at Nanis suspansjon ikke er et argument for at vi har et vingproblem...

 

 

Ding, ding, ding you are correct sir!

 

På mitt lag er Giggs og Ronaldo klart førstevalg. Nå har vi bare Giggs som klart valg på kant. Evra blir vel flyttet frem som en nevnte her.

 

Jeg tror Giggs kommer til å spille "annen-fiolin" i år, vi kommer til å se mye til Nani, kanskje så mye som 60-40 fordel Nani. Men jeg tror også at Giggs kommer til å starte de viktigste kampene...

Lenke til kommentar

Han må vel ha spilt 75% av landskampene de siste 2 årene for å få arbeidstillatelse, siden han ikke kan regnes som et talent, men så ble han skadet og gikk glipp av et par kamper slik at han har spilt mindre enn 75%. Hvis han ikke hadde blitt skadet derimot, hadde sjansene for å få arbeidstillatelse vært større, i hvertfall etter det jeg har hørt.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...