Kiruk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/09/543072.html eller denne karen Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Huff, håper vi styrer unna Silva. Vil mye heller ha en spiss fra PL. Edit: Nå blandet jeg Villa og Silva. Endret 9. august 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Spiss over ving, Silv/Villa eller ikke. Angående ving-problemet, hverken Giggs og Park er vel skadet? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Park er skadet, Giggs er gammel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg vil faktiskt ha Berbatov nå, vi får neppe Huntelaar nå. Vi må handle inn en spiss nå! Faen, Vi har vingproblem og spiss problem. Nani er jo utestengt også de to første kampene. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Tenk hvis vi hadde slått til med å kjøpe både Berbatov og Silva nå i neste uke. Da hadde vi hatt et komplett lag, da. Edit: Kanskje et litt for komplett lag...? Endret 9. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det vil jeg ikke si. Ville blitt problemer med å få spilt hele troppen hvis Silva kom inn i bildet. vi har nok vinger! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vi har nok vinger! Nja. Vi har Ronaldo som er klasse. Nani har stort potensiale, men vet ikke hvordan han kommer til å gjøre det. Giggs er for gammel til å regnes med som et førstevalg og Park er mye skadet. Men hvis Park holder seg skadefri og Nani leverer som det forventes, så vil jeg si at det ikke er et lag i england som kan matche oss på vingplass. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Faen, Vi har vingproblem og spiss problem. Nani er jo utestengt også de to første kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ? Han mener det at Nanis suspansjon ikke er et argument for at vi har et vingproblem... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 På mitt lag er Giggs og Ronaldo klart førstevalg. Nå har vi bare Giggs som klart valg på kant. Evra blir vel flyttet frem som en nevnte her. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ? Han mener det at Nanis suspansjon ikke er et argument for at vi har et vingproblem... Ding, ding, ding you are correct sir! På mitt lag er Giggs og Ronaldo klart førstevalg. Nå har vi bare Giggs som klart valg på kant. Evra blir vel flyttet frem som en nevnte her. Jeg tror Giggs kommer til å spille "annen-fiolin" i år, vi kommer til å se mye til Nani, kanskje så mye som 60-40 fordel Nani. Men jeg tror også at Giggs kommer til å starte de viktigste kampene... Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva skjer med Manucho folkens?? SKulle ikke han komme til seriestart eller er han enda utlånt?? Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ingen arbeidstillatelse. Hm... jobbes det med å få han klar eller ser vi han kanskje ikke før neste sesong?? Han virker jo meget lovende... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det jobbes med, de har vel anket det første avslaget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Han må vel ha spilt 75% av landskampene de siste 2 årene for å få arbeidstillatelse, siden han ikke kan regnes som et talent, men så ble han skadet og gikk glipp av et par kamper slik at han har spilt mindre enn 75%. Hvis han ikke hadde blitt skadet derimot, hadde sjansene for å få arbeidstillatelse vært større, i hvertfall etter det jeg har hørt. Endret 9. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå