Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4-0! Dette går supert! :D

7870501[/snapback]

8-0 i målforskjell på 2 kamper er genialt!

7870510[/snapback]

Tar man med de to klart feilannulerte målene mot Pompey blir det ålreite 12-1 i målforskjell på 3 kamper :)

 

Synes de fortjente mye kritikk etter 1. omgang, og om ikke Ronaldo hadde ordnet straffen tror jeg kampen kunne utviklet seg veeeldig annerledes. Men det gjorde den ikke, og det er det som teller.. Dette ser bra ut United.

Lenke til kommentar
Synes de fortjente mye kritikk etter 1. omgang, og om ikke Ronaldo hadde ordnet straffen tror jeg kampen kunne utviklet seg veeeldig annerledes. Men det gjorde den ikke, og det er det som teller.. Dette ser bra ut United.

7872666[/snapback]

Må huske på at det ikke er første gangen United har en dårlig 1. omgang, for så å kneble motstanderen i løpet av starten av andre omgang.. Har sett det gjentatte ganger denne sesongen.. Men selvfølgelig hjalp straffen. Må si jeg kunne tenkt meg Lennon til United. Ikke mangen andre spillere som henter inn Ronaldo på den måten han gjorde i dag..

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
Synes de fortjente mye kritikk etter 1. omgang, og om ikke Ronaldo hadde ordnet straffen tror jeg kampen kunne utviklet seg veeeldig annerledes. Men det gjorde den ikke, og det er det som teller.. Dette ser bra ut United.

7872666[/snapback]

Må huske på at det ikke er første gangen United har en dårlig 1. omgang, for så å kneble motstanderen i løpet av starten av andre omgang.. Har sett det gjentatte ganger denne sesongen.. Men selvfølgelig hjalp straffen. Må si jeg kunne tenkt meg Lennon til United. Ikke mangen andre spillere som henter inn Ronaldo på den måten han gjorde i dag..

7872837[/snapback]

 

Og hvor var Lennon idag? I lomma til Evra eller? Så han ikke skjønner du.

Lenke til kommentar
Og hvor var Lennon idag? I lomma til Evra eller? Så han ikke skjønner du.

7873018[/snapback]

Vet ikke om du så starten på kampen(?), men United hadde sine problemer kan man si. Spurs så var det farligste laget etter min mening. Ronaldo var fullstendig ute da. Fikk ikke en dritt til. Det skal Lennon ha en god del av æren for.

Lenke til kommentar
Og hvor var Lennon idag? I lomma til Evra eller? Så han ikke skjønner du.

7873018[/snapback]

Vet ikke om du så starten på kampen(?), men United hadde sine problemer kan man si. Spurs så var det farligste laget etter min mening. Ronaldo var fullstendig ute da. Fikk ikke en dritt til. Det skal Lennon ha en god del av æren for.

7873113[/snapback]

 

Syntes Lennon var blant de dårligste på Spurs idag ;)

 

Skulle gitt mye for å være flue på veggen når Robbie Keane og John Buffon O'Shea møter hverandre på landslagssamling hos irene neste uke. :!:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
4-0! Dette går supert! :D

7870501[/snapback]

8-0 i målforskjell på 2 kamper er genialt!

7870510[/snapback]

Tar man med de to klart feilannulerte målene mot Pompey blir det ålreite 12-1 i målforskjell på 3 kamper :)

 

Synes de fortjente mye kritikk etter 1. omgang, og om ikke Ronaldo hadde ordnet straffen tror jeg kampen kunne utviklet seg veeeldig annerledes. Men det gjorde den ikke, og det er det som teller.. Dette ser bra ut United.

7872666[/snapback]

Pompey var FA. Cup (?)

 

Scholsey meget bra igår, 0-4 på WHL er et meget godt resultat. De fleste vet jo hvordan det gikk med når Chelsea var på besøk der.

Lenke til kommentar

2. omgangen i går fantastisk, rett og slett! Greit, det var et billig straffespark, men det er sånt som skjer i fotballen noen ganger.. Sånn er det bare.. Vidic var utrolig i går! Soleklart banens beste etter min mening. Cristiano Ronaldo var også god i går, og morsomt at han er toppscorer i Premier League nå!

Lenke til kommentar
Og hvor var Lennon idag? I lomma til Evra eller? Så han ikke skjønner du.

7873018[/snapback]

Vet ikke om du så starten på kampen(?), men United hadde sine problemer kan man si. Spurs så var det farligste laget etter min mening. Ronaldo var fullstendig ute da. Fikk ikke en dritt til. Det skal Lennon ha en god del av æren for.

7873113[/snapback]

 

Syntes Lennon var blant de dårligste på Spurs idag ;)

 

Skulle gitt mye for å være flue på veggen når Robbie Keane og John Buffon O'Shea møter hverandre på landslagssamling hos irene neste uke. :!:

7873283[/snapback]

Hva er det alle snakker om med Buffon-O'Shea? Har ikke fått det med meg :ohmy:

Lenke til kommentar
Hva er det alle snakker om med Buffon-O'Shea? Har ikke fått det med meg  :ohmy:

7874573[/snapback]

 

O'Shea måtte ta over for VDS når han gikk ut med nesebrudd.

 

Så holdt han buret rent. Han hadde en fin benparade og en boksing.

 

Buffon-O'Shea for president! :)

7874644[/snapback]

 

Hahaha! Det må jeg se.. ..men hvor..? :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er det alle snakker om med Buffon-O'Shea? Har ikke fått det med meg  :ohmy:

7874573[/snapback]

 

O'Shea måtte ta over for VDS når han gikk ut med nesebrudd.

 

Så holdt han buret rent. Han hadde en fin benparade og en boksing.

 

Buffon-O'Shea for president! :)

7874644[/snapback]

 

Hahaha! Det må jeg se.. ..men hvor..? :hmm:

7874669[/snapback]

http://www.ballshare.com/855847

 

PASS: f54

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...