Camron Skrevet 6. november 2005 Rapporter Del Skrevet 6. november 2005 Vi har stoppet både Chelsea og Arsenal idet de har prøvd seg på rekorder før, så hvorfor ikke nå Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Man Utd tok Chelsea. Dei vann...dei, dei hmm...vann. Dei vann, dei VANN. Dikt av A.V. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Brown spiller sin første kamp fra start på mange måneder, men det så ut som om gutten ikke hadde gjort annet enn å spille fotball (enn å gå skadet) de siste månedene! Nok en gang, utrolig deilig! 5114124[/snapback] Må arrestere deg litt der, men bare litt. Han startet kampen mot Lille i CL Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Brown spiller sin første kamp fra start på mange måneder, men det så ut som om gutten ikke hadde gjort annet enn å spille fotball (enn å gå skadet) de siste månedene! Nok en gang, utrolig deilig! 5114124[/snapback] Må arrestere deg litt der, men bare litt. Han startet kampen mot Lille i CL 5118290[/snapback] Riktig, forøvrig ein dårlig kamp, slapp markering. Heldigvis gjor han det bedre på søndag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2005 Rapporter Del Skrevet 7. november 2005 Brown spiller sin første kamp fra start på mange måneder, men det så ut som om gutten ikke hadde gjort annet enn å spille fotball (enn å gå skadet) de siste månedene! Nok en gang, utrolig deilig! 5114124[/snapback] Må arrestere deg litt der, men bare litt. Han startet kampen mot Lille i CL 5118290[/snapback] Riktig, forøvrig ein dårlig kamp, slapp markering. Heldigvis gjor han det bedre på søndag. 5118717[/snapback] Ikke minn meg på den kampen, hadde det ikke vært for at United spilte så hadde jeg byttet kanal etter 10 minutter. Nå skal det sies at det var jeg som nevdte Lille først, fy skamme seg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Brown spiller sin første kamp fra start på mange måneder, men det så ut som om gutten ikke hadde gjort annet enn å spille fotball (enn å gå skadet) de siste månedene! Nok en gang, utrolig deilig! 5114124[/snapback] Må arrestere deg litt der, men bare litt. Han startet kampen mot Lille i CL 5118290[/snapback] Okei, det stemmer, hehe.. I ivrigheten etter seieren, ble det skrevet litt for fort gitt. Men du har så rett, så rett! Godt var det hvertfall å se at Brown spilte så godt som han gjorde Mot Chelsea altså Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Nye rykter om Ballack: her Håper at han biter på... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Må bare tipse folk der ute om denne siden. Ein britisk søkemotor som plukker opp det meste, om f.eks united. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Nye rykter om Ballack: her Håper at han biter på... 5162011[/snapback] Syns det er synd om Ballack skulle forlate Bayern, mit kjære favoritt lag Men hadde vært gøy å se han u Manu ja, tror han ville passet fint inn der Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Jeg leste akkurat på tv2 tekst-tv at roy keane slutter med umiddelbar virkning men det må vel kanskje bety at ballack er på vei til manu? EDIT: link til en artikkel på nettavisen HER Endret 18. november 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! Leste det på vg nå og det kan bare bety at det er en ny mann på vei, kan ikke skjønne noe annet. Man slipper jo ikke Roy Keane midt i sesongen hvis de ikke har noen erstatter på vei. Det er bare å bøye seg i støvet for det den mannen har gjodt for United, ingen over og ingen ved siden av. Men det skal vel sies at det er en del motspillere (kanskje også medspillere) som har gledet seg til den dagen. Edit: Men på sorgens dag så er det i hvert fall en liten glad nyhet: Ronaldo Signs New Deal. Forlenget avtalen med 2 nye år til og med 2010 Mer om KEANE fra manutd.com: Roy Keane to leave Old Trafford Endret 18. november 2005 av Manx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Jeg leste akkurat på tv2 tekst-tv at roy keane slutter med umiddelbar virkning men det må vel kanskje bety at ballack er på vei til manu? HER 5172161[/snapback] Ballack kommer trolig ikke før til sommeren hvis han kommer, Keane drar i Januar. Den som trolig kommer er duscher siden han i tillegg er mest lik Keane i stilen å må bli kjøpt ut av kontrakt uansett. Men tør vi håpe på begge to? Ronaldo, Ballack, duscher, giggs på midtbanen, er det bare jeg som sikler? Men hvorfor slutter Keane? A. Kranglet med Fergie B. Fått jobb som irsk landslagstrener C. Ny erstatter skyver han ut i kulden, og han vil gi seg på topp. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Må si at jeg går for A her. United.no rapporterer om krangel mellom Keane og Ferguson Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2005 Rapporter Del Skrevet 18. november 2005 Det ser ut til at Ballack går til Real Madrid, så United må nok leite vidare etter ein erstatter for Keane. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manu...ticle495674.ece Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 En meget god seier i dag. Vi fortsetter den gode trenden mot Charlton med 3-1 seier. Smith med ett og Ruud med to. I dag var spillet til tider helt glimrende, faktisk opp mot slik spillet var under treble-sesongen. Lovende! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Enig i at det var veldig bra spill i dag spesielt de første 15min.. Det var faktisk van Nistelrooy sitt første mål utenfor 16 meteren i dag!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Konge-kamp! 2-1 skåringa til Ruud.... WOW... Noe av det fineste jeg har sett på leeenge... Kandidat til årets mål... Både forarbeid av Rooney, og mottak og skåring av Ruud er det bare å ta av seg hatten for... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Store deler av første omgang var strålende! God lag innsats idag! Fine mål og godt forarbeid! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) jeg fikk ikke med meg kampen i dag men jeg ser jo at alle skryter av RVN sitt 2-1 mål finnes det en nett side jeg kan se målene? Endret 19. november 2005 av alex91 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 Det ser ut til at Ballack går til Real Madrid, så United må nok leite vidare etter ein erstatter for Keane. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/manu...ticle495674.ece 5172839[/snapback] Hehe, vittig at du refererer til NETTAVISEN egentlig! De kjører stort sett bare saker som kommer fra THE S*N, og det sier sitt! The S*N er jo værre enn SE & HØR og Her & Nå til sammen! Jeg tror faktisk at Ballack kommer til United! Har en god følelse! Moro å se at gutta spiller fin fotball i dag, og cruiser inn til tre nye poeng i dag! De viser en enorm lagmoral om dagen, da den ene nyheten etter den andre dukker opp. Dette har vært en tøff uke for United, men nok en gang viser det hvilken karakterstyrke denne klubben har! De reiser seg igjen, og igjen! Moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå