Ohny Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen som har kamp programmet på kalenderen? (outlook fx) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor trenger du det i Outlook? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Synce på mobilen kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Synce på mobilen kanskje? Beklager for at jeg ikke har hi-tech-mobil som dere og ikke har peiling på det der... Ikke at jeg ser vitsen med å ha terminen på mobilen heller Endret 8. august 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hehe, jeg skjønner ikke vits å ha terminen på mobilen heller. Jeg har det i hodet jeg derimot Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg syns det er kjekt å ha det på mobilen, spesielt under EM og VM hvor folk stadig lurer hvem som møter hvem og sånt. hell no om jeg klaer å husker alle kampene i hodet. men det var ingen som visste om kampoppsett og outlook/mobil? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kan kanskje ta det å fylle det inn i Outlook senere Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg kan kanskje ta det å fylle det inn i Outlook senere jeg startet igår ettersom jeg ga opp med å lete på nett, men orka ikke mer ut august høhø Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis ikke Berbatov eller Huntelaar kommer før overgangsvinduet stenger, ser jeg mørkt på sesongen. Chelsea har kjøpt flere klassespillere, deriblant Deco og Bosingwa, og kanskje de også får Robinho. I tillegg har Anelka funnet målformet. United har vel ikke kjøpt noen, utenom ungutten fra Roma? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Stemmer det, men vi husker jo hvordan det gikk sesongen etter at vi bare hadde kjøpt Carrick... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pleier man å få ordrebekreftelse når man har bestilt gjennom United.no ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis ikke Berbatov eller Huntelaar kommer før overgangsvinduet stenger, ser jeg mørkt på sesongen. Chelsea har kjøpt flere klassespillere, deriblant Deco og Bosingwa, og kanskje de også får Robinho. I tillegg har Anelka funnet målformet. United har vel ikke kjøpt noen, utenom ungutten fra Roma? Hvorfor se mørkt på den? Nani, Anderson m.fl har fått mer erfaring. Tevez er uthvilt. Ja jeg ser lyst på den, selv om jeg vil ha en ny spiss! Salget av Pique irriterer meg litt, men jeg så ikke det helt store i han uansett. Ellers har vi for en gangs skyld mange spennende unge, å vi har solgt dødkjøtt som Eagles m.fl. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pleier man å få ordrebekreftelse når man har bestilt gjennom United.no ? Litt opp og ned, mener jeg å huske... Hender de går rett på sendingsbekreftelsen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ok, satser på at jeg får varene uansett Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har Manucho fått arbeidstillatelse? Nermer seg seriestart nå og vi har få spisser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nei, det har han ikke fått. Har ikke kilde nå men er ganske sikker på det. Ellers er jo han skadet og? Btw, Hargreaves bekreftet som skadet og kommer ikke tilbake før Portsmouth borte (andre kampen i PL), kanskje ikke da en gang. Ser ikke lyst ut akk. nå nei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Pleier man å få ordrebekreftelse når man har bestilt gjennom United.no ? Ikke faen om man får. Jeg bestilte 3 drakter en gang fordi jeg aldri fikk den jævela ordrebekreftelsen. Tidenes mest håpløse supporterklubb. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fuckings sugent at man ikke får det, plus at dem heller ikke svarer på mail. Forbanna shop. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, det har han ikke fått. Har ikke kilde nå men er ganske sikker på det. Ellers er jo han skadet og? Btw, Hargreaves bekreftet som skadet og kommer ikke tilbake før Portsmouth borte (andre kampen i PL), kanskje ikke da en gang. Ser ikke lyst ut akk. nå nei. Pokker med Manucho, men vi hadde griseflaks med Anderson sin arbeidstillatelse. Leste at Carrick kan bli klar og det er bra. Da har vi sentral midtbane. Men spiss og kantspillere er det lite med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå