Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Synce på mobilen kanskje? :roll:

Beklager for at jeg ikke har hi-tech-mobil som dere og ikke har peiling på det der...

Ikke at jeg ser vitsen med å ha terminen på mobilen heller :roll:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Hvis ikke Berbatov eller Huntelaar kommer før overgangsvinduet stenger, ser jeg mørkt på sesongen. Chelsea har kjøpt flere klassespillere, deriblant Deco og Bosingwa, og kanskje de også får Robinho. I tillegg har Anelka funnet målformet.

 

United har vel ikke kjøpt noen, utenom ungutten fra Roma?

Hvorfor se mørkt på den? Nani, Anderson m.fl har fått mer erfaring. Tevez er uthvilt. Ja jeg ser lyst på den, selv om jeg vil ha en ny spiss! Salget av Pique irriterer meg litt, men jeg så ikke det helt store i han uansett. Ellers har vi for en gangs skyld mange spennende unge, å vi har solgt dødkjøtt som Eagles m.fl.

Lenke til kommentar
Nei, det har han ikke fått. Har ikke kilde nå men er ganske sikker på det. Ellers er jo han skadet og? Btw, Hargreaves bekreftet som skadet og kommer ikke tilbake før Portsmouth borte (andre kampen i PL), kanskje ikke da en gang. Ser ikke lyst ut akk. nå nei.

 

Pokker med Manucho, men vi hadde griseflaks med Anderson sin arbeidstillatelse. Leste at Carrick kan bli klar og det er bra. Da har vi sentral midtbane. Men spiss og kantspillere er det lite med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...