Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes vi skulle kjøpt Etoo nå jeg. Så han i kamp i går. Han virket i slag han nå. Og Barcelona har sagt de selger han om pengene kommer på bordet. Og det var ikke så ille bris el om jeg husker feil. Tror det var rundt 200 mill. Han hadde jeg ikke hatt noe i mot og ha i klubben akkurat.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke problemet er at SAF ikke prøver å hente en spiss. Problemet ligger i at det er vanskelig å få napp i en ordentlig klassespiss. Berbatov virker tapt. En eller annen "inside" kar på et random forum postet jo for noen dager siden en post om at Berbatov var på vei til Barcelona, Saha til Sunderland, og at Eto var sikret og at overgangen skulle nå presenteres på tirsdag.

 

Samme dag skrev vel MEN at Berbatov ville til Barca, og at Sunderland for ute etter Saha.

 

Av det jeg har fått med meg virker SAF ganske usikker nå, og han sier jo nesten selv at det er en liten krise. Når SAF føler seg usikker, så føler jeg meg megausikker. Jeg tror dessverre dette kan bli en utrolig tung sesongstart med poengtap mot dårligere lag. Liverpool-kampen på bortebane tør jeg ikke engang tenke på med alle de spillerne vi har ute.

Lenke til kommentar

Denne du mener Points?

 

"Guys its confirmed, like i said FIRST yesterday, Eto'o will sign for Man Utd on tuesday for a fee of 18m, we not gonna pay more because he has been known to be injury prone. Saha will join Sunderland on friday for 5m whilst Campbell will join Hull on loan. Berba wont be joining Utd but will join up with Barca as Eto's replacement. Saviola will cost Spurs 4m and they DONT want Cesar they will get Kameni from Espanyol as backup for Gomez, he will cost in the region of 6m! Villa will remain at Valencia this season! You heard it here!"

Lenke til kommentar

Endelig noen gladnyheter:

 

http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...carrick_tilbake

 

"Carrick trente i går for første gang og jeg tar han med til Wembley," uttaler Sir Alex Ferguson.

"Forhåpentligvis får jeg gitt han noen minutter på banen. Hvis han føler seg bra trenger han å få litt spilletid før møtet med Newcastle."

 

Wayne Rooney er nå også klar av viruset han dro på seg i Nigeria.

"Vi har en vanskelig jobb med å få han klar til kampen mot Newcastle," sa Sir Alex, "men, med syv-åtte dagers trening kan det hende vi klarer det. De medisinske rapportene på han er gode."

 

"Gary Neville og Nani er skadefrie og er med til Wembley. Nani vil mest sannsynlig starte siden han er suspendert de to første ligakampene."

 

Så noen dårlige nyheter:

 

"Owen Hargreaves er ikke klar. Vi regner med å ha han med mot Porsmouth borte (den 25. august)."

 

"Ben Foster har fått en hevelse i kneet, noe som er vanlig etter leddbåndsskader. Han er ikke kapabel til å delta i noen kamper for øyeblikket. Det er uheldig for gutten, han hadde håpet å få en sesong uten skadeavrekk," avslutter Ferguson.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...