Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nå har vi Campbell, Giggs og Ronaldo som backup. Rooney er nok tilbake like etter sesongstart, men uansett trenger vi en ny spiss! Nå kommer jeg ikke på hva den tullingen i West ham het, han som ser ut som vokalisten i Scooter. Men han kan være en mulighet, selv om jeg ikke er noe stor fan av han. Stor og enormt sterk. Prisen kan umulig passere 75mill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har vi Campbell, Giggs og Ronaldo som backup. Rooney er nok tilbake like etter sesongstart, men uansett trenger vi en ny spiss! Nå kommer jeg ikke på hva den tullingen i West ham het, han som ser ut som vokalisten i Scooter. Men han kan være en mulighet, selv om jeg ikke er noe stor fan av han. Stor og enormt sterk. Prisen kan umulig passere 75mill.

Dean Ashton? Ikke borte han nei :)

Lenke til kommentar
En ære å bli i United

 

.....jaja.....

Den overskriften var jo sterkt misvisende. Den eneste plassen han nevner "ære", er når han sier: Jeg skal kjempe med ære når jeg er i United-trøya med samme oppofrelse og lidenskap som jeg alltid har gjort. Det har jo null og niks med at det er en ære å bli i United (cred til VG å ikke skrive "ManU" btw). Det beste er nok å lese det på engelsk.

 

Morten Berre? Ikke faen, da tar jeg heller Dean Ashton fra Hammers.

Ironi? :p

Selvfølgelig ikke. Ashton har jo bevist at han klarer å score mot verdens beste forsvar, noe Berre er langt i fra å klare. Ashton er vel sånn ca 22 ganger bedre en ham, litt dyrere også kanskje, men jeg håper at Berre (eller noen andre fra Vålerenga) (egentlig norsk fotball generelt) ikke kommer og skitner til klubben vår.

Lenke til kommentar
Berbatov er bedre da, selv om han har høyere pris.

Det er han ganske så sikkert, men Ashton kan faktisk være den typen vi trenger. Såvidt jeg fikk med meg i den ene kampen jeg har sett ham i så var han en spydspiss som lå og lurte i bakrom. Så hvis vi kjøper ham har en møtende spiss i Rooney/Tevez og en spydspiss i Ashton, noe som kan funke ganske så bra. Når det er sagt vil jeg også helst ha Berbatov, men det virker som vi har prøvd lenge å få tak i ham uten å lykkes, så da kunne Ashton være et bra alternativ, hadde det ikke vært for at han nettopp signerte ny kontrakt.

Lenke til kommentar

Begynner å bli bekymret over at vi ikke kjøper en spiss. Vi har har mange nøkkelspillere ute med skade, og jeg frykter en sesongstart ala den i fjor, noe vi absolutt ikke trenger. Vi skal vinne serien i år og, og vi må være med fra starten. Er det ikke bare å satse på Huntelaar? Må da være mulig å få han rimelig vel? Eller Arshavin? Hva var det Spurs pratet om? 120 millioner? Det er jo helt klart verdt det, prisen var mye høyere etter EM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...