Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Anderson var skuffende, men det var jo stort sett hele Brasil-laget. Men var gøy å se Pato vs. Kompany - får ikke blitt mer FM enn det. Eller Van den Borre som kom inn for Belgia har jo også ganske høy FM-faktor, med Brasils Marcelo og Rafinha på hver sin back og Breno som midstopper. Mulig jeg er litt for opphengt i FM, men gøy var det.

 

Må jo også nevne at dommeren var en katastrofe, Belgia fikk to utvisninger etter to gule kort - og begge utvisningene var feil.

Lenke til kommentar

Fordi Rooney var i Nigeria i 24 timer på hotellrommet sitt er det umulig at han kan ha pådratt seg viruset der? Hva med det han spiste av, maten han spiste osv? Så klart han kan ha fått viruset der, makan til idiot som uttaler seg i den saken her.

 

Enig, blir endelig plass i startoppstillingen til talentene.

Lenke til kommentar
Fordi Rooney var i Nigeria i 24 timer på hotellrommet sitt er det umulig at han kan ha pådratt seg viruset der? Hva med det han spiste av, maten han spiste osv? Så klart han kan ha fått viruset der, makan til idiot som uttaler seg i den saken her.

 

Enig, blir endelig plass i startoppstillingen til talentene.

 

han spiste sikkert nigeriansk kebab/shawarma, og røyka han en pot etter maten

Lenke til kommentar

Ok :)

 

Skal bestille no på United.no nå, har tenkt til å legge inn storbestilling. :D

 

- Bortetrøye m/ Carrick

- Skjerf

- Solskjær 20LEgend t-skjorte

- Ron eller Roon T-skjorte

- 07/08 DVDen

- Champions League finalen på DVD

 

Får se om det blir noe mere eller kanskje no mindre :p

Lenke til kommentar

Håper og tror han tar enda mer over sentralt i år. En annen jeg tror får mange sjanser i år er Fletcher, med tanke på skadesituasjon på midtbanen i starten av sesongen ser jeg for meg at han nok får mye spilletid.

 

Men nå vil jeg ha en SPISS! Hodestyrke ærede sir Alex, vi har minimalt!

Lenke til kommentar

Helt enig, jeg mener vi bør handle inn ny spiss innen 2 uker. Helst nå!

Vi kan ikke bruke Tevez alene på topp, det har han vært før og det har ikke fungert. Han trener en annen med seg på topp, og når Rooney er borte og Saha blir sikkert behandlet på sykestua så må Fergie se dette selv. Vi må ha ny spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...