D'Amico Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som ser på Brasil-Belgia? Anderson gjør det ganske bra Og jeg som for en gangs skyld skulle stå opp litt tidlig slik at jeg fikk med meg kampen. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det gikk bra for å si det sånn. 1000 kr inn på konto Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg synes Anderson var skuffende, men det var jo stort sett hele Brasil-laget. Men var gøy å se Pato vs. Kompany - får ikke blitt mer FM enn det. Eller Van den Borre som kom inn for Belgia har jo også ganske høy FM-faktor, med Brasils Marcelo og Rafinha på hver sin back og Breno som midstopper. Mulig jeg er litt for opphengt i FM, men gøy var det. Må jo også nevne at dommeren var en katastrofe, Belgia fikk to utvisninger etter to gule kort - og begge utvisningene var feil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Største katastrofen etter hva jeg hørte var at Anderson hadde vært hos frisøren? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Heh, bemerket det jeg og. Breno var strengt tatt mye kulere. Rasta fletter så ikke bra ut med så kort hår. Pato og Anderson var forsåvidt dårlig, hele Brasil var det. Marcelo var vel kampens beste. Breno var solid på midtstopper plassen. Morsom kamp og morsom dommer spesielt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 unge lag vet dere, erfaringa er ikke på topp hos de fleste Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 At det er et unge lag burde jo ikke føre til et så vanvittig lavt tempo i kampen, burde heller føre til det motsatte? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/07/542893.html Hva i all verden? Var det så fælt at Rooney visstnok skulle ha pådratt seg viruset i Nigeria? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det som er fett med OL er de massive talentene. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fordi Rooney var i Nigeria i 24 timer på hotellrommet sitt er det umulig at han kan ha pådratt seg viruset der? Hva med det han spiste av, maten han spiste osv? Så klart han kan ha fått viruset der, makan til idiot som uttaler seg i den saken her. Enig, blir endelig plass i startoppstillingen til talentene. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fordi Rooney var i Nigeria i 24 timer på hotellrommet sitt er det umulig at han kan ha pådratt seg viruset der? Hva med det han spiste av, maten han spiste osv? Så klart han kan ha fått viruset der, makan til idiot som uttaler seg i den saken her. Enig, blir endelig plass i startoppstillingen til talentene. han spiste sikkert nigeriansk kebab/shawarma, og røyka han en pot etter maten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Største katastrofen etter hva jeg hørte var at Anderson hadde vært hos frisøren? Seriøst? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Haha har dere sett dette bildet før? Fra bryllupet til Rooney osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Haha, funny. Finnes det flere fra bryllupet til Rooney? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Funny ja men vet ikke, er sikkert det men så bare dette alene på red cafe et sted. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ok Skal bestille no på United.no nå, har tenkt til å legge inn storbestilling. - Bortetrøye m/ Carrick - Skjerf - Solskjær 20LEgend t-skjorte - Ron eller Roon T-skjorte - 07/08 DVDen - Champions League finalen på DVD Får se om det blir noe mere eller kanskje no mindre Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 - Bortetrøye m/ Carrick Copycat! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hehe. Har fått en enorm sjans for han den siste sesongen, en klassespiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Håper og tror han tar enda mer over sentralt i år. En annen jeg tror får mange sjanser i år er Fletcher, med tanke på skadesituasjon på midtbanen i starten av sesongen ser jeg for meg at han nok får mye spilletid. Men nå vil jeg ha en SPISS! Hodestyrke ærede sir Alex, vi har minimalt! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Helt enig, jeg mener vi bør handle inn ny spiss innen 2 uker. Helst nå! Vi kan ikke bruke Tevez alene på topp, det har han vært før og det har ikke fungert. Han trener en annen med seg på topp, og når Rooney er borte og Saha blir sikkert behandlet på sykestua så må Fergie se dette selv. Vi må ha ny spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå