Ed Hunter Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Meget imponert over Rafael ja, eit funn! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Rafael imponerer fortsatt. Det samme synes jeg Evans gjør. Han virker veldig solid bak med Rio Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Rafael er vel en potensiel kandidat til å ta over Neville, hva trenger vi Lahm til når vi har Rafael Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Evans har vært solid alle gangene jeg har sett ham. Rafael er jo syk fremover. Liten konk: Hvem er hvem? Endret 6. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du er ikke den enste som lurer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Høyre: Rafael Venstre: Fabio Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Evans har vært solid alle gangene jeg har sett ham. Rafael er jo syk fremover. Liten konk: Hvem er hvem? Rafael er han til venstre på bildet, tipper jeg EDIT: haha Wisdom Jay, faen Endret 6. august 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Morsomt dette. tc47 som har rett! Endret 6. august 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ronaldo sticks with United "I was responsible for all this controversy," he said. "I was the one who publicly expressed my desire to go to Real Madrid. I ended up being, even involuntarily, responsible for the poor relationship between the two clubs." DERJA, DERJA! Det var den jeg var ute etter. Takk Ronaldo! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 I Ronaldo tråden please, litt sen Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dette har da ingenting med om at Ronaldo skal til Real eller ikke. Dette her handler om den bittelille unnskyldningen hans. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Morsomt dette. tc47 som har rett! GOAL GOAL GOAL Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Er det noen som vet hvor jeg finner premier leage eller manchester united 08/09 sesongen til outlook? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Saha ble sett sammen med noen Sunderland representanter under deres 0-1 tap for Ajax. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I Ronaldo tråden please, litt sen Points Nå kan den tråden stenges, så kan den heller bli åpntet igjen til året når tullet begynner igjen... Over til noe helt annet, Rafael Da Silva eller som Danny Simpson sikkert kaller han "faen i helvete der forsvant muligheten til å bli United fremtidige høyreback..." I løpet av 2 år så tror jeg nok den gutten er vår faste høyreback, jeg tror han kommer til å få mange muligheter i løpet av året... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen som ser på Brasil-Belgia? Anderson gjør det ganske bra Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Begynner bli litt urolig over MUFC's inaktivitet på transfermarkedet. Skulle gjerne sett en spiss til i stallen før alvoret begynner,som feks huntelaar,berba,santa cruz. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ta det med ro, er jo omtrent en måned igjen Så vi kan få hentet mange spillere innen den tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå