Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi får se. Håper du har riktig,selv om jeg ikke er United-fan så ser jeg jo at gutten har talent,er råtten innvendig men dog. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 De fleste engelske United-supportere hater det engelske landslaget, så det høres usansynlig ut. Er du klar over hvor stor støtte Ronaldo fikk etter 06? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 haha, har talent Han må unskylde seg på en måte før jeg gir han respekten tilbake. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kamp nå! Kom igjen Giggs, må putte mot lucky charm laget ditt Håper på Giggs og Tevez mål i dag, men kan bli vanskelig å vinne så lett. Vi får se Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Faen. Har helt glemt kampen. Hvordan er laget? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 VDS Brown Rio Vida Evra Fletcher Scholes Sheasy Martin Giggs Tevez Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ok, hele bakre er jo ganske så bra Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) VDS Brown-Rio-Vidic-Evra O`shea-Fletcher-Scholes-L.Martin Giggs Tevez Edit. Jeg er faen meg treg. Endret 6. august 2008 av soundamia Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Je, tror det blir akkurat dette vi stiller med mot Newcastle minus Sheasy, ta inn Carrick (hvis han er frisk). Forresten, Fergie sa til MUTV nå før kampen at Rooney er 100 prosent sikkert ute mot Newcastle og ganske sannsynlig mot Portsmouth i ligaen og. (Faen!) Og at Carrick blir ikke spilleklar mot Portsmouth (Com. Shield), som betyr at han ikke får noe kamp før PL og det betyr sikkert at han starter på benken eller noe mot Toon. Faen da, vi trenger å kjøpe minst en spiss og kanskje en spiller til, men tviler egentlig at vi kjøper noen; har bare den følelsen. Og det blir ikke mer enn en spiss om det er noe i transfer market for oss før PL nå. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Viasat 2 og MuTV hvis det er kampen du mener? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lurer på om vi får se Rafael denne kampen, prøve seg mot en hardere nøtt enn Petersbrough Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 håper det. Han kan spille ving el noe. trenger mer offangsiv kraft i denne kampen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jammen det var jo bare genialt.. Alle andre streams enn MUTV på livesport funker.. Men ikke den. Får bare opp at jeg må skrive inn passord igjen når jeg åpner VLC.. Hva pokker skjer her? Alle andre kanalene funker jo! Edit: Noen som vet hva som skjer her? Nå er jeg stuck med Arsenal mot etellerannet town.. -__- Edit 2: og Huddersfield Town har tatt ledelsen her Endret 6. august 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Må berre melde meg inn igjen i tråden. Nå skal jeg benke meg med United-supporteren siden jeg ikke her noe form for kamp Fannt meg en STREAM Endret 6. august 2008 av ThOms-N Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jammen det var jo bare genialt.. Alle andre streams enn MUTV på livesport funker.. Men ikke den. Får bare opp at jeg må skrive inn passord igjen når jeg åpner VLC.. Hva pokker skjer her? Alle andre kanalene funker jo! Edit: Noen som vet hva som skjer her? Nå er jeg stuck med Arsenal mot etellerannet town.. -__- Edit 2: og Huddersfield Town har tatt ledelsen her Den funket fint her, men har vært borti att de ikke funker jeg også. prøv og logg ut og inn. funker ikke det så må du kose deg med Arsenal kampen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har noe ala VG live som "sender" treningskampene. Husker en eller annen postet en link, bare den var engelsk. På forhånd takk! Internettlinjen min suger så VG live er nok det beste... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Rafael spilt bra første 10 min her i andre omgangen. Liker hva jeg ser. Kom igjen nå, mangler scoring av united! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Stopperne er solid, de andre du babler om er vel ikke de beste i TL. Ramovic og Moldskred? Ramovic er uten tvil den beste keeperen i TL, Moldskred er akkurat for øyeblikket den klart beste spissen. Dette er t.o.m tullingene i TV2 enig i. OFF-TOPIC! Moldskred klart best? Nja, man kan delvis være enig der, men Ramovic den beste keeperen i TL? Her er jeg STERKT uenig med deg. Eddie Gustafsson er etter min mening den desidert beste keeperen i TL, og dette mener jeg selv om jeg ikke akkurat kan kalle meg selv glad i Lyn. Du forsvinner jeg til Jegertjæensten noen uker og mister nok dessverre sesongstarten og mer til pga øvelser Drar nå snart, så benytter anledningen til ønske alle en god United mnd, med masse mål og seire. Dere får ta over ansvaret med å skitne til pool tråden og flame til når de taper, mens jeg er borte Have a good one peeps! Hadet gøy. Jeg skal feire for deg Gleder meg til å se Rafael, men føler at Simpson kunne matchet nivået hans. Han spilte tross alt bare en treningskamp mot Peterborough Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gleder meg til å se Rafael, men føler at Simpson kunne matchet nivået hans. Han spilte tross alt bare en treningskamp mot Peterborough Nesten like god mot Juve. Jeg er kjempe imponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå