Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Je, tror det blir akkurat dette vi stiller med mot Newcastle minus Sheasy, ta inn Carrick (hvis han er frisk). Forresten, Fergie sa til MUTV nå før kampen at Rooney er 100 prosent sikkert ute mot Newcastle og ganske sannsynlig mot Portsmouth i ligaen og. (Faen!) Og at Carrick blir ikke spilleklar mot Portsmouth (Com. Shield), som betyr at han ikke får noe kamp før PL og det betyr sikkert at han starter på benken eller noe mot Toon. Faen da, vi trenger å kjøpe minst en spiss og kanskje en spiller til, men tviler egentlig at vi kjøper noen; har bare den følelsen. Og det blir ikke mer enn en spiss om det er noe i transfer market for oss før PL nå.

Lenke til kommentar

Jammen det var jo bare genialt.. Alle andre streams enn MUTV på livesport funker.. Men ikke den. Får bare opp at jeg må skrive inn passord igjen når jeg åpner VLC.. Hva pokker skjer her? Alle andre kanalene funker jo!

 

Edit: Noen som vet hva som skjer her? Nå er jeg stuck med Arsenal mot etellerannet town.. -__-

 

Edit 2: og Huddersfield Town har tatt ledelsen her :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Jammen det var jo bare genialt.. Alle andre streams enn MUTV på livesport funker.. Men ikke den. Får bare opp at jeg må skrive inn passord igjen når jeg åpner VLC.. Hva pokker skjer her? Alle andre kanalene funker jo!

 

Edit: Noen som vet hva som skjer her? Nå er jeg stuck med Arsenal mot etellerannet town.. -__-

 

Edit 2: og Huddersfield Town har tatt ledelsen her :p

 

Den funket fint her, men har vært borti att de ikke funker jeg også. prøv og logg ut og inn. funker ikke det så må du kose deg med Arsenal kampen

Lenke til kommentar
Stopperne er solid, de andre du babler om er vel ikke de beste i TL.

Ramovic og Moldskred? Ramovic er uten tvil den beste keeperen i TL, Moldskred er akkurat for øyeblikket den klart beste spissen. Dette er t.o.m tullingene i TV2 enig i.

 

OFF-TOPIC!

 

Moldskred klart best? Nja, man kan delvis være enig der, men Ramovic den beste keeperen i TL? Her er jeg STERKT uenig med deg. Eddie Gustafsson er etter min mening den desidert beste keeperen i TL, og dette mener jeg selv om jeg ikke akkurat kan kalle meg selv glad i Lyn.

 

Du forsvinner jeg til Jegertjæensten noen uker og mister nok dessverre sesongstarten og mer til pga øvelser :( Drar nå snart, så benytter anledningen til ønske alle en god United mnd, med masse mål og seire. Dere får ta over ansvaret med å skitne til pool tråden og flame til når de taper, mens jeg er borte :)

 

Have a good one peeps!

 

Hadet gøy. Jeg skal feire for deg ;)

 

Gleder meg til å se Rafael, men føler at Simpson kunne matchet nivået hans. Han spilte tross alt bare en treningskamp mot Peterborough

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...