Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra linken din, Sameboe:

Note: Rafael has not been given the no.99 shirt. It will appear as 99 until he is assigned a Premier League squad number at the start of the season.

Ville nok ventet litt med å kjøpt drakt med han bakpå, selv om det ville vært utrolig tøft å kjøpe en drak med ham på, ja... :)

Lenke til kommentar

Det er en del lovende unge spillere i United nå. Anderson, Nani, Da Silva brødrene, Evans, Simpson, Gibson, Campbell, Possebon og Welbeck. Det er nesten ett helt lag med lovende spillere. Hadde vært moro om flere av disse kunne slått igjenom denne sesongen. Evans har vært veldig god i preseason så tror han kan få litt tid hvis det blir noen skader der bak. Tror ikke vi får se så veldig mye til Da Silva brødrene i år, men det er jo lov å håpe.

 

Litt off topic. Hvor blir Fotball OL sendt?

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvorfor det er slik at alle ser ut til å hate Ronaldo? Har liksom ikke forstått hvorfor, jeg følger ikke veldig mye med på fotball annet enn å se en kamp her og da, derfor jeg ikke er oppdatert ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Kan ikke si att jeg hater Ronaldo. Han er en utrolig god fotball spiller. Men jeg har aldri likt han som person. Han er veldig klysete og sippete. Det er ikke helt min type spiller. Dette i sommer har ikke gjort att jeg har fått mer i mot han egentlig. Det er veldig mye rykter media har skapt.

Det er ikke så vanskelig å skjønne att United ikke er klubben i hans hjerte, men man kan ikke forvente att alle skal ha det heller. Synes egentlig ikke det er noe i veien med det så lenge han presterer på banen. Hadde jeg vært ung og god i fotball og Liverpool hadde vilt kjøpe meg og gitt meg masse penger hadde jeg gått til de. Og hadde da United sagt de ville ha meg så hadde jeg gjort alt for å komme meg dit. Det er vel egentlig bare det Ronaldo har gjort nå. Men han har ei kontrakt han må forholde seg til og når SAF sier nei, så er det nei. Så da er det bare å håpe Ronaldo gjør det like bra neste sesong sammen med resten av laget.

 

Nå er det snart kamp. Får håpe på seier i dag. Har på følelsen av att Tevez putter i dag.

Lenke til kommentar

Ronaldo greide jo å avkrefte ryktene om at han brukte mobil på trening ganske fort, som jeg har påpekt før. Han saksøkte til og med The Sun bare for å beholde et godt rykte. Tror han kunne gjort som Torres, og som han gjorde med mobil saken.

 

Han elsker ikke United.

 

Nå er jeg lei de forbanna Ronaldo sakene, og de er endelig over. Nå håper jeg vi i det minste er linket til noen nye spillere.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Var vel mange som like Ronaldo FØR PL sluttet,så kom sommer og em,og mange mislikte han(som de også gjorde etter VM,men etter noen mål så var han i hjerte til fansen.)

SÅ om Ronaldo åpner målkonton sterkt i begynnelsen blir muligens hele *hate* glemt fort.

Nå har jeg kortidshukommelse, men mener du da kranglen med Rooney? Tror ikke like mange ble så forbanna av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...