Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Du forsvinner jeg til Jegertjæensten noen uker og mister nok dessverre sesongstarten og mer til pga øvelser :( Drar nå snart, så benytter anledningen til ønske alle en god United mnd, med masse mål og seire. Dere får ta over ansvaret med å skitne til pool tråden og flame til når de taper, mens jeg er borte :)

 

Have a good one peeps!

 

Så kult, da. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney kan miste seriestarten pga virus......

 

Listen begynner å bli litt lang nå.

 

TIL ligger foran, men det er ikke slutt enda på sesongen vettu.

 

PL er milevis foran tippeligaen. At scouserene lekte seg med Enga er da ikke noe overraskende. PL har dominert CL de siste sesongene.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
TIL ligger foran, men det er ikke slutt enda på sesongen vettu.

 

PL er milevis foran tippeligaen. At scouserene lekte seg med Enga er da ikke noe overraskende. PL har dominert CL de siste sesongene.

Vet ikke om du misforsto, men TIL står for Tromsø IL. TL derimot, står for Tippeligaen ;)

Lenke til kommentar
Hvem faen bryr seg om Enga - Liverpool i det hele tatt? Litt nitrist å se laget sitt spille på Ullevaal mot storheten Enga, er det ikke? Litt mer stas å se laget sitt i England.....

Som om ikke United har vært på Ullevaal heller liksom.. :roll:

 

Ja, men hva har det med saken å gjøre? Jeg hadde ment akkurat det samme om det var United - Enga. Har selv sett United - Enga i 2002, men det er mye, MYE større å se laget sitt i England.

Lenke til kommentar
Hvem faen bryr seg om Enga - Liverpool i det hele tatt? Litt nitrist å se laget sitt spille på Ullevaal mot storheten Enga, er det ikke? Litt mer stas å se laget sitt i England.....

Som om ikke United har vært på Ullevaal heller liksom.. :roll:

 

Ja, men hva har det med saken å gjøre? Jeg hadde ment akkurat det samme om det var United - Enga. Har selv sett United - Enga i 2002, men det er mye, MYE større å se laget sitt i England.

Så klart, herregud. Denne kampen i dag hadde ingen betydning overhodet, men jeg synes alikevel det var artig jeg, spesielt når det var såpass mange røde på tribunene. Blei jo litt liv, selv om det ikke blir det samme som i England så klart. Er jo ikke alle som får dratt over og sett laget sitt heller, av mange grunner, da er jo sånne kamper som dette en god anledning.

Lenke til kommentar
long gone? Ingen grunn til å kvitte seg med den vel?

Ser ingen grunn til å ha drakt til en spiller jeg misliker på det sterkeste er det vel?

 

Hvor kjøper dere drakter? Hvilken størrelse skal jeg ha, jeg som er smal og tynn? Small?

Jeg pleier å kjøpe på united.no, eller om jeg vil ha det raskt bare stikke innom Fotballshop. Jeg kjøper alltid XL/XXL ettersom jeg vet at disse skal inn i draktsamlinga og skal kunne passe meg som voksen.

Lenke til kommentar
Medium er tabbekjøp rett og slett. Hvor høy er du?

Hvorfor er medium et tabbekjøp. Jeg er 175-180 cm høy og medium passer meg nesten perfekt. (Den er heller for stor enn for liten.)

 

Høyden står et par poster opp...

 

Edit: På drakten jeg har står det: Size - M, Height - 178cm

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...