SpencerReid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ta det med ro, Rooney kommer tilbake fortere enn forventa. Jeg tipper han i det minste er klar for 2. serierunde. I dag er det HEIA LIVERPOOL Eller hva Raste? Jeg heier på pool i den kampen i hvert fall.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke faen. Det er kun aper som holder med Liverpool. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke faen. Det er kun aper som holder med Liverpool. Sant. Det samme gjelder Enga Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke faen. Det beste laget i Norge man kan holde med Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke faen. Det beste laget i Norge man kan holde med TIL ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvem faen bryr seg om Enga - Liverpool i det hele tatt? Litt nitrist å se laget sitt spille på Ullevaal mot storheten Enga, er det ikke? Litt mer stas å se laget sitt i England..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal til England i Oktober, så får sett laget mitt der Ikke faen. Det beste laget i Norge man kan holde med TIL ? Nei, dessverre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal til England i Oktober, så får sett laget mitt der Gratulerer, nå som du faktisk vet hvor Stretford End er også? Er vel litt bedre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg satt der ifjor jeg faktisk. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ikke det innebygde hatet for Liverpool som jeg burde ha, det er rettet mot Stamford Bridge istedet Men enga kan man jo ikke like... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ikke faen. Det beste laget i Norge man kan holde med TIL ? Nei, dessverre Jeg er forvirret? Vålerenga, vel er det ikke de som er så gode i ishockey? Mener de har et lag i fotball å. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja. Du har vel sett de gode spillerne på Enga før noe som TIL ikke har? Eller vent, de har jo 80år gamle Rushfeldt . Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvor ligger Enga på tabellen i forhold til TIL? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 TIL ligger foran, men det er ikke slutt enda på sesongen vettu. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja. Du har vel sett de gode spillerne på Enga før noe som TIL ikke har? Eller vent, de har jo 80år gamle Rushfeldt . Du mener de beste keeperen(e), stoppere og spissene? Er vel kun midtbanen som enda ikke har blitt trekt frem av et utall fotballeksperter enda. Så Enga, who? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Stopperne er solid, de andre du babler om er vel ikke de beste i TL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Stopperne er solid, de andre du babler om er vel ikke de beste i TL. Ramovic og Moldskred? Ramovic er uten tvil den beste keeperen i TL, Moldskred er akkurat for øyeblikket den klart beste spissen. Dette er t.o.m tullingene i TV2 enig i. OFF-TOPIC! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fuck TL, its all about the PL bitches Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Stopperne er solid, de andre du babler om er vel ikke de beste i TL. Ramovic og Moldskred? Ramovic er uten tvil den beste keeperen i TL, Moldskred er akkurat for øyeblikket den klart beste spissen. Dette er t.o.m tullingene i TV2 enig i. OFF-TOPIC! Det eneste dere oppi tromsø er best til er å være store i kjeften Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du forsvinner jeg til Jegertjæensten noen uker og mister nok dessverre sesongstarten og mer til pga øvelser Drar nå snart, så benytter anledningen til ønske alle en god United mnd, med masse mål og seire. Dere får ta over ansvaret med å skitne til pool tråden og flame til når de taper, mens jeg er borte Have a good one peeps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå