Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anderson er absolutt ikke den nye Scholes. Heller ikke Gibson, men han er ivhertfall nærmere enn Anderson. Anderson er sterk og kan løpe forbi spillere med styrke, mens Scholes er jo mer om gi helt syke langballer også løpe inn i feltet (før ihvertfall) også var han alltid ledig når han kom inn. Men Anderson er helt forskjellig selvom jeg kan se hvorfor du snakker om han i sammenheng med Scholes; over til Gibson så hadde jeg sagt at han er litt mer Carrick-aktig ja.

Lenke til kommentar
Nye Scholes?

Nei, det er Anderson :p

 

Nye Carrick kanskje, bare synd han er så ung...

Har aldri hørt noen si dette før. Håper du forvekslet gammel og ung.

 

Nei, tror han mente at det er synd at Carrick er så ung fordi vi trenger ertsatter for Schols siden han er jo nesten ferdig, men det er ikke saken med Carrick. Så hvis Gibson er erstatter for Scholes, kunne han kommet inn om ikke så lenge, men dersom han "er den nye Carrick" så må han jo vente veldig veldig lenge siden Carrick er jo bare 27.

 

Det var det jeg skjønte det som ihvertfall- Så enten var det det Aye mente eller så hjalp jeg han en del med noe han skrev feil :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke, ser du ikke hva jeg (og tc47) skriver?

 

Siden Carrick er så ung, kan ikke Gibson være den nye Carrick fordi da må han vente 6-7 år, men hvis Carrick hadde vært like gammel som Scholes f. eks., da kunne Gibson vært den nye Carrick.

 

Edit: Syntes bare at Gibson lignet litt mer på Carrick enn Scholes for å gjøre det litt enkelt.

 

Edit 2: Men nok om det.

 

Er det bare jeg som syntes at Rafael nesten var bedre enn Simpson i går? Vet ikke om jeg liker det med tanke på den utlendingskvoten som kommer, men men...

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...