ugotabanana Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Fergie ser ut til ha stenkontroll over sitt mannskap innsatsen og viljen for trøkke på 2-0 var bare OUTSTANDING! Vannvittig deilig se den vilje styrken Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen. 7842900[/snapback] Unnskyld meg, men hvordan skal unge spillere ellers få utviklet seg uten å få prøve seg i "skikkelige" kamper? 7843701[/snapback] Fordi Richardson suger balle. Noe kampen idag har vist. Selvmålet var jo et elendig innlegg. Er alltid bekymret når vi stiller med O'Shea og Richardson fra start, helt naturlig det. Det skal også sies at innlegget mitt i forkant var litt vel overdrevet fra min side også, var ganske sikker på seier, men vet aldri med OShea og Richardson. 7844288[/snapback] Og det er derfor SAF er manager og ikke ikke du Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Var morsomt å se når det showet litt til tider i kampen i går Straffen til Ronaldo satte jo keeper helt ut av spill Og Rooney er jo tilbake for fult føler jeg. Han spiller nå med selvtillit og sikkerhet. Iallefall mer enn før i sesongen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Når går kampen imorgen? Deilig at både liverpool og arsenal spilte uavgjort idag, så satser på at vi tar 3 poeng imorgen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 Når går kampen imorgen?Deilig at både liverpool og arsenal spilte uavgjort idag, så satser på at vi tar 3 poeng imorgen. 7864344[/snapback] Kl 17:00 i morgen mot Tottenhan Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) ....Og kampen sendes på Canal+ Sport 1 og Sky Sports 1 Får desverre ikke sett kampen, men det burde ikke hindre en ny tre-poenger Edit: Her er et sammendrag fra ManUtd-Watford for de som ikke fikk sett kampen... Scoringen til Rooney er det KLASSE over ass!! Deilig mål! Endret 4. februar 2007 av kakemonster7 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Der hadde Ronaldo sjansen til å cashe inn spenn på veddemålet, men han greier ikke å score på en sånn sjanse. :/ EDIT: Og der skulle vi hatt en ekstremt klar straffe. Utrolig at dommere som står så nærme ikke ser slik. Endret 4. februar 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Skuffende så langt.. Jeg håpet på å finne frem til Canal Sport HD, men det var visst ikke lett. Uansett, noe av det svakeste jeg har sett av United på lang tid. Ser ikke ut til vite hva de skal gjøre uten ball.. Ronaldo har så langt av det jeg har sett stort sett bommet på 100% sjanse, ved å ikke tenke, ødelagt mange angrep og filmet seg til en straffe. Håper ikke SAF gir han skryt i pausen, men frykter det. Får håpe vi forbedrer oss, for dette er ikke verdt mange poeng.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Der hadde Ronaldo sjansen til å cashe inn spenn på veddemålet, men han greier ikke å score på en sånn sjanse. :/ EDIT: Og der skulle vi hatt en ekstremt klar straffe. Utrolig at dommere som står så nærme ikke ser slik. 7869901[/snapback] 1-0 til pasue er vell et greit resultat det? Ser ikke kampen jeg, får bare oppdateringer på SMS... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Ronaldo filmet seg til straffe og scorte. Men det går opp i opp fordi dommern snøt oss for en straffe tidligere. Dommeren er fullstendig håpløs. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Måtte bare bli mål det der, først 2 store sjanser, på 3 sjansen blir det mål. Carrick corner Vidic konge. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Da var det 0-3, og kampen er vel egentlig avgjort, med mindre vi slipper oss alt for langt bakpå.. Nydelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Har så god kontroll nå at Scholes tok seg tid til å dempe ballen før han trillet den over streken Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Haha, nå går det ad undas her! Glory, glory! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 0-3! Dette går supert Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) 0-4! Dette går supert! Endret 4. februar 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 4-0! Dette går supert! 7870501[/snapback] 8-0 i målforskjell på 2 kamper er genialt! Tror ikke det blir noen problemer på målforskjell, hvis det blir likt med Chelsea i mai! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Vi flerrer opp Tottenham og fester lystig på innvollene! Det står det klasse over. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 Få et mål av Neville også nå så er alt fantastisk moro Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Rio i mål! Hahaha, om ikke Spurs scorer nå... O'Shea i mål blir mer riktig. Tottenham kunne ikke score på O'Shea engang. Deilig seier til United dette her, i kveld skal det jubles! Endret 4. februar 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå