Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen.

7842900[/snapback]

 

Unnskyld meg, men hvordan skal unge spillere ellers få utviklet seg uten å få prøve seg i "skikkelige" kamper?

7843701[/snapback]

 

Fordi Richardson suger balle. Noe kampen idag har vist. Selvmålet var jo et elendig innlegg.

 

Er alltid bekymret når vi stiller med O'Shea og Richardson fra start, helt naturlig det.

 

Det skal også sies at innlegget mitt i forkant var litt vel overdrevet fra min side også, var ganske sikker på seier, men vet aldri med OShea og Richardson. :)

7844288[/snapback]

 

Og det er derfor SAF er manager og ikke ikke du :)

Lenke til kommentar

Skuffende så langt..

 

Jeg håpet på å finne frem til Canal Sport HD, men det var visst ikke lett. Uansett, noe av det svakeste jeg har sett av United på lang tid. Ser ikke ut til vite hva de skal gjøre uten ball..

 

Ronaldo har så langt av det jeg har sett stort sett bommet på 100% sjanse, ved å ikke tenke, ødelagt mange angrep og filmet seg til en straffe. Håper ikke SAF gir han skryt i pausen, men frykter det.

 

Får håpe vi forbedrer oss, for dette er ikke verdt mange poeng..

Lenke til kommentar
Der hadde Ronaldo sjansen til å cashe inn spenn på veddemålet, men han greier ikke å score på en sånn sjanse. :/

 

EDIT: Og der skulle vi hatt en ekstremt klar straffe. Utrolig at dommere som står så nærme ikke ser slik.

7869901[/snapback]

 

1-0 til pasue er vell et greit resultat det? Ser ikke kampen jeg, får bare oppdateringer på SMS...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...