soundamia Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som har lag oppstillingen? KLIKK MEG FOR Å SE KAMPEN LIVE Tror dette er lagoppstillingen: Kuszczak R. Da Silva-Brown-Rio-Evra Gray-Fletcher-O'Shea-Nani Tevez-Campbell Takker. Kampen går også på Viasat 2. Sitter og glaner nå, må skjekke ut Da silva. Men skjønte ikke hvem han ene var. Det var Gray. Vært mye rot bak i starten synes jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hm betalte for MUTV Online ja Men hvor fant du den linken uansett? Faen da, ikke så bra enda av utd, men mål kommer snart, håper jeg. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 fantastisk selvmål. hehe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nice selvmål ja! Men så dere vår kjære Rafael der? Greit litt unødvendig med skuddet men faen det var deilig gjort Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jepp, det var et veldig lekkert selvmål. Kaldt av han. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nice selvmål ja! Men så dere vår kjære Rafael der? Greit litt unødvendig med skuddet men faen det var deilig gjort Thats what i like to see ! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nice selvmål ja! Men så dere vår kjære Rafael der? Greit litt unødvendig med skuddet men faen det var deilig gjort Jepp! Teknikken og fintene er på plass. Herlig! Håper broren kommer på i 2. omgang, han skal visstnok være noen hakk bedre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Han innfrir vel ikke kravene. Finnes smutthull som "special talent" og alt det der, men han blir vel ikke vurdert som det. Jepp, er sant som du sier. Har heller ikke tro på Manucho, han er vel fyllt 25 år og han har vel aldri spilt i en god liga? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 R Da Silva Har egentlig imponert stort. Håper bror hans gjør det like bra i neste omgang. Det er kanskje derfor Simpson fikk gå til Blackburn. Men han virker bedre fremover på banen enn bakover. Men hvis han fortsetter sånn og bare blir bedre tror jeg SAF har gjort ett veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei, god natta gutter. Kos dere med andre omg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Da Silva <3 Elskbar spiller, Brown og Neville har konkurranse. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Rafael var United's beste denne omgangen etter min mening. Veldig god offensiv, med herlige takllinger og mange forsøk på mål, nesten mer offensiv enn Evra Endret 4. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Flott mål av Gibson. Unggutta leker med Peterborough nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Sikert noen av dere som skal ha Rafael bak på en drakt nå Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tror det var dumt å sende Simmo ut på lån når vi kan ha 7 på benken den kommende sesongen. Han hadde etter min mening hatt det bedre i United denne sesongen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Etter det jeg har sett av Da Silva idag, skjønner jeg hvorfor han ble lånt ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Enig der Hyrlen, men hadde likt å beholde Simpson i år ja med tanke på 7 på benken. Men Da Silva brødrene har det hele arbeidstillatelsen saken done and dusted? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Tror det var dumt å sende Simmo ut på lån når vi kan ha 7 på benken den kommende sesongen. Han hadde etter min mening hatt det bedre i United denne sesongen. Men i Blackburn får han sikkert mye mer spilletid, enn det han hadde fått hos oss. Blackburn har ingen rene høyrebacker, nå får de en i Simpson (selv om han kan spille venstreback også). Vi kan ha 7 på benken, ja, men nå får kanskje Da Silva og broren Fabio flere sjanser. Og tvillingene virker kjempe spennende. Selv om Simpson er dratt har vi nok av dekning på backene. Arbeidstillatelsen til guttene skal være 100 % klar, ja. Endret 4. august 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå