Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser massivt potensial i ham selv. Han har bare hatt en sesong i United-trøya og har allerede levert. Jeg tror han kommer til å utvikle seg til å bli en av våre beste spillere i United-trøya. Han har teknikk, innleggene, farten alt han mangler er å være smartere i valgene samt fortsette å forbedre seg noe jeg tror han klarer.

Lenke til kommentar
Hva syntes folket om Nani? Jeg personlig ser ikke noe potensial i ham. For meg ser det ut som om han er ferdig utviklet, - dessverre...

Håper du kødder nå? Hvis ikke, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å gå til øyelegen å få sjekka synet. Etter Anderson, den unge spilleren i laget med størst potensiale.

Lenke til kommentar

Det er min mening. Han er ikke så smart i spillet sitt heller. Alle i hele verden kan se at Nani har teknikk, men han bruker den på feil måte. Jeg har aldri sett han ta en vellykket overstegsfinte. I kampen mot Espanyol f.eks tok han overstegene for tidlig.

 

Nani har en dødelig innleggsfot som jeg liker. Før han tar de giftige innleggene tar han en enkel dragning som gode forsvarere burde greie. Nani utnytter ikke teknikken sin som Ronaldo for å si det sånn. Ronaldo tar mange unødvendige av og til, men overstegene og cruyffene hans i fart er veldig veldig effektiv. Nani var ikke så lovende i EM heller. Han har jo farten mye annet positivt. Hvis Nani får et bedre fotball hode, kommer jeg til å ha mer troen på ham.

 

Bare for å ta frem meg. I fritiden for lengesiden da jeg spilte fotball hadde jeg trikserekord på laget, og var den mest tekniske (ikke for å skryte). I bingen hjemme lekte jeg med 2-3 år eldre gutter en meg, men på kamper har jeg ikke gjennom ført en eneste shit og ble til slutt benke sliter før jeg slutta.

 

Dette er som sagt bare det jeg føler for Nani akkurat nå.

Lenke til kommentar
Hva syntes folket om Nani? Jeg personlig ser ikke noe potensial i ham. For meg ser det ut som om han er ferdig utviklet, - dessverre...

Håper du kødder nå? Hvis ikke, så anbefaler jeg deg på det sterkeste å gå til øyelegen å få sjekka synet. Etter Anderson, den unge spilleren i laget med størst potensiale.

Ikke potensial faktisk, det han beviste mot Arsenal (Blant annet) viser hvor god han kan bli, han må bare bli mer stabil. :)

Lenke til kommentar
Det er min mening. Han er ikke så smart i spillet sitt heller. Alle i hele verden kan se at Nani har teknikk, men han bruker den på feil måte. Jeg har aldri sett han ta en vellykket overstegsfinte. I kampen mot Espanyol f.eks tok han overstegene for tidlig.

 

Nani har en dødelig innleggsfot som jeg liker. Før han tar de giftige innleggene tar han en enkel dragning som gode forsvarere burde greie. Nani utnytter ikke teknikken sin som Ronaldo for å si det sånn. Ronaldo tar mange unødvendige av og til, men overstegene og cruyffene hans i fart er veldig veldig effektiv. Nani var ikke så lovende i EM heller. Han har jo farten mye annet positivt. Hvis Nani får et bedre fotball hode, kommer jeg til å ha mer troen på ham.

 

Bare for å ta frem meg. I fritiden for lengesiden da jeg spilte fotball hadde jeg trikserekord på laget, og var den mest tekniske (ikke for å skryte). I bingen hjemme lekte jeg med 2-3 år eldre gutter en meg, men på kamper har jeg ikke gjennom ført en eneste shit og ble til slutt benke sliter før jeg slutta.

 

Dette er som sagt bare det jeg føler for Nani akkurat nå.

Men han er ung og uferdig. Det var mange som påstod at Ronaldo aldri kom til å lykkes også, selv om jeg skal si meg enig i at sistnevnte overbeviste noe mer i sin første sesong. Nani var heller ikke så værst i EM, av det han fikk spille. Ikke så lett å konkurrere med Simao, Quaresma og Ronaldo liksom. Så noen vennskapskamper han spillte før EM og der var han simply briliant.

 

SAF former Nani om til en storspiller, akkuratt som han har gjort med Ronaldo.

Lenke til kommentar
Det er min mening. Han er ikke så smart i spillet sitt heller. Alle i hele verden kan se at Nani har teknikk, men han bruker den på feil måte. Jeg har aldri sett han ta en vellykket overstegsfinte. I kampen mot Espanyol f.eks tok han overstegene for tidlig.

 

Nani har en dødelig innleggsfot som jeg liker. Før han tar de giftige innleggene tar han en enkel dragning som gode forsvarere burde greie. Nani utnytter ikke teknikken sin som Ronaldo for å si det sånn. Ronaldo tar mange unødvendige av og til, men overstegene og cruyffene hans i fart er veldig veldig effektiv. Nani var ikke så lovende i EM heller. Han har jo farten mye annet positivt. Hvis Nani får et bedre fotball hode, kommer jeg til å ha mer troen på ham.

 

Bare for å ta frem meg. I fritiden for lengesiden da jeg spilte fotball hadde jeg trikserekord på laget, og var den mest tekniske (ikke for å skryte). I bingen hjemme lekte jeg med 2-3 år eldre gutter en meg, men på kamper har jeg ikke gjennom ført en eneste shit og ble til slutt benke sliter før jeg slutta.

 

Dette er som sagt bare det jeg føler for Nani akkurat nå.

 

Nani må bli flinkere til å bruke kvalitetene sine, ingen tvil om det. Men dette har han jo garantert fått beskjed om i United. Aldri sett han tatt en vellykket overstegsfinte? Tja, noen få har sikkert vært vellykket, men hvem bryr seg om overstegsfinter når kroppsfinter funker like bra? Nani er ikke akkurat som Ronaldo og kommer heller ikke til å bli det. Det er svært få forsvarere som tar Nani når han bare tar en enkel dragning eller faker et innlegg/skudd og drar ballen med seg motsatt vei. Det samme gjelder Fernando Torres. Litt skremmende å se hvor lett han bare drar seg forbi en spiller pga. det fantastiske rykket og farten. Nani har også et glimrende rykk og farten er det heller ikke noe å utsette på. Så glem overstegsfintene, det er ikke Nani i det hele tatt, synes jeg. Men hvis det er sånn at Nani fortsetter med overstegsfinter er jeg selvfølgelig enig med deg, da må han øve mer på dem.

 

Nani er bare 86-modell og allerede blant:

- en av de raskeste på United

- en av de med best teknikk

- en av de med best innlegg

- en av de beste å skyte

 

I tillegg tar han de fleste cornerne når han er på ban. Det er mye potensial i Nani og jeg gleder meg til å se hvordan denne sesongen går. Håper han scorer 10 mål, og det bare i Premier League. :D

Lenke til kommentar
Danny Simpson til Blackburn Skulle gjerne hatt han i troppen i år, skadene til Gary er ustabile, og han gjorde en god figur mot Espanyol

 

Greit å ta med det viktige spørsmålstegnet i den linken der, er såvidt eg har fått med meg bare spekulasjoner enno. ;)

Hadde gjort gutten veldig mykje viss han hadde fått ein sesong i ein god klubb som Blackburn, forutsatt mykje speletid sjølvsagt.

Men spørs om det er så lurt, sikker på at Fergie vil gjøre det riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...