Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute på lørdag på M-two, Jammen var Chris Eagles der også. Hadde jeg ikke sett turneringa da united spilte i sør-afrika, hadde jeg nok ikke kjent han igjen pga hårsveisen, han bare sto der han. tror han sto samma spot i 2 timer, drakk litt rødvin og smirnoff ice.

 

ellers... kjedelig kamp (etter min mening), men med tanke på solskjærs siste spark på ballen, og sett i live, var stort. noen som satt North Stand rundt N42 område? Tenkte på han duden som hylte skrek og sang for seg sjøl hele tiden, ganske vanvittig morsomt hehe

Lenke til kommentar

Var ute på lørdag på M-two, Jammen var Chris Eagles der også. Hadde jeg ikke sett turneringa da united spilte i sør-afrika, hadde jeg nok ikke kjent han igjen pga hårsveisen, han bare sto der han. tror han sto samma spot i 2 timer, drakk litt rødvin og smirnoff ice.

 

Han er vel ikke United-spiller mer, så han får bare kose seg :p

Lenke til kommentar
Mark my words, i år slår Anderson til for fullt. Han kommer til å bli vår elskede kjæledegge, noe han er på god vei til allerede.

 

Trenger vel ikke være spesielt smart for å forutse noe sånt. ;) Bare tuller. 110 % enig med deg. Det blir utrolig gøy å se Anderson kommende sesong. Han kommer til å briljere vilt. Bare synd han ble skadet nå i sommer, ikke at det kommer til å bety så ekstremt mye, men leit allikevel. Jeg skal ha Anderson bakpå den hvite bortedrakta. Har veldig lyst på Tevez også, men han får vente, Anderson må man ha. Han er like gammel som meg, men allerede en GUD innen fotball.

 

Carrick og Scholes kommer nok til å starte en del sammen, men Anderson får uansett nok spilletid.

 

Tror dere vi slår Newcastle i 1. PL-kamp? Vi knuste de jo totalt i fjor, 11-1 sammenlagt var det vel? Men til denne kampen mangler vi Nani, Ronaldo og Park. Hargreaves er kanskje usikker? Saha er sikkert skadet, men tror dessverre han blir solgt. Ferdinand er usikker, men sier selv han skal bli klar til ligastarten.

 

Hvordan kommer lagoppstillingen til å se ut? 4-3-3 går greit å finne spillere til, men litt verre med 4-4-2 og da spesielt høyrekanten. Lee Martin? :hmm: Blir sikkert Darren Fletcher.

Lenke til kommentar
Mark my words, i år slår Anderson til for fullt. Han kommer til å bli vår elskede kjæledegge, noe han er på god vei til allerede.

 

Tror dere vi slår Newcastle i 1. PL-kamp? Vi knuste de jo totalt i fjor, 11-1 sammenlagt var det vel? Men til denne kampen mangler vi Nani, Ronaldo og Park. Hargreaves er kanskje usikker? Saha er sikkert skadet, men tror dessverre han blir solgt. Ferdinand er usikker, men sier selv han skal bli klar til ligastarten.

 

Hvordan kommer lagoppstillingen til å se ut? 4-3-3 går greit å finne spillere til, men litt verre med 4-4-2 og da spesielt høyrekanten. Lee Martin? :hmm: Blir sikkert Darren Fletcher.

 

Hmm uten Anderson, Park, Saha (sannsynligvis), Hargreaves (sannsynligvis), Nani, Ronaldo, Ferdinand (kanskje) kan det faktisk bli vanskelig. Men tror og håper at Rio er klar for oss.

 

Men tipper vi kjører en 4-4-2 uansett i første kamp siden det er på hjemmebane.

 

Her er laget hvis vi er faktisk uten de spillere som jeg tror er aktuelt mot Toon første kampen(Nev er så usikker nå, må vente med han):

 

VDS

 

Brown Rio Vida Evra

 

Fletcher Scholes Carrick Giggs

 

Rooney Tevez

 

Dette er hvis Rooney og Carrick er tilbake etter å hatt influensa osv. Ellers så kjører vi maybe Tevez alene på topp med Lee Martin i midtbane og en ertsatter for Carrick kan vel være en yngre spiller som har vært mye med i pre-season som Gibson eller Cleverley (uaktuelt siden han er veldig veldig ny på førstelaget).

 

Uansett, alt dette snakk gjør meg utrolig spent og faen som jeg gleder meg til PL Start. Men, også litt til Community Shield neste helg. Må nesten få litt revenge for tapet på hjemmebane i PL i FA Cupen i fjor, selvom vi slo de i køddekamp i Nigeria. AAAAH PL :love:

 

EDIT: Glemte å nevne Manucho som ikke har fått arbeidstillatelse enda.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skal heller ikke se bortifra at SAF henter inn en spiller før sesongstart også. Dersom Berbatov eller en annen spiss kommer inn, ser jeg at vi spiller med tre spisser og tre sentrale på midten, så kan heller Evra og Brown/Simpson what ever komme på kantene. Med bevegelige Tevez og Rooney, kommer Magpies til å slite uansett. Sånn til normalen foretrekker jeg 4.4.2, men uten Nani, Ronaldo og Park utgår det for meg. Greit å ha et kort eller to på benken (Giggs) hvis vi trenger å bytte også.

 

GLEDER MEG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...