Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Drite seg ut i LA? Han er der med en fra United og trener seg opp. Han trener minst 6 timer daglig.

Hvor får du disse infoen ifra? 6 timer? Sikker på at det ikke er oppdikting fra din side? Kilde? Du har sagt mye rart uten noen kilde.

 

Vet det er en fyr som skal passe på Ronaldo fra United ihvertfall.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drite seg ut i LA? Han er der med en fra United og trener seg opp. Han trener minst 6 timer daglig.

Hvor får du disse infoen ifra? 6 timer? Sikker på at det ikke er oppdikting fra din side? Kilde? Du har sagt mye rart uten noen kilde.

 

Vet det er en fyr som skal passe på Ronaldo fra United ihvertfall.

 

Trener seks timer hver dag

United.no skriver en del rart, men ikke bare tull, så det lønner seg absolutt å sjekke den siden en gang iblant. Og dette at Ronaldo faktisk trener mens han er i LA har sikkert ikke VG og Dagbladet fått med seg. Eller det gidder de sikkert ikke skrive om.

Lenke til kommentar
Drite seg ut i LA? Han er der med en fra United og trener seg opp. Han trener minst 6 timer daglig.

Hvor får du disse infoen ifra? 6 timer? Sikker på at det ikke er oppdikting fra din side? Kilde? Du har sagt mye rart uten noen kilde.

 

Vet det er en fyr som skal passe på Ronaldo fra United ihvertfall.

Jeg har alltid kommet med kilde, eller hvor jg har fått infoen fra. Og Ryen kom med kilde så da slepper jeg det.

Lenke til kommentar

Ikke for å være for pirkete svarte du meg aldri hvor du fikk kilden fra et eller annet ang. Ronaldo.

 

Han har alltid sagt at han vil spille i Spania en dag, det sa han tilogmed med engang når han skrev under for United i 2003.

 

Han har også sagt at Manchester United er hjemmet hans nå.

 

Har du kilde på noe av dette da?

 

Men glem det...

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Vel hjemme fra testimonialen nå. Fikk meg en flott opplevelse + signert Vidic-trøye(den nye bortetrøya). Minne for livet. Dukker nok opp på mektige Old Trafford igjen jeg skal dere se:P

 

Jeg så forresten at huset 2 eiendommer bort fra Old Trafford var til salgs.

Tenk det da, FOR en nabo å ha:D

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en liten ting: har vært en kjempestor MUFC fan siden jeg var liten . Har tenkt meg å bestille nye bortedrakta men sliter med å velge spiller til å ha bakpå.. Har nå grublet i noen uker , sitter igjen med Tevez, Carrick,Scholsey og Rooney . Hvem skal jeg velge?? HJELP :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en liten ting: har vært en kjempestor MUFC fan siden jeg var liten . Har tenkt meg å bestille nye bortedrakta men sliter med å velge spiller til å ha bakpå.. Har nå grublet i noen uker , sitter igjen med Tevez, Carrick,Scholsey og Rooney . Hvem skal jeg velge?? HJELP :thumbup:

Carrick eller Scholes, kjedlig med noe så standard som Rooney og Tevez :D Har selv ei Scholes drakt :)

Lenke til kommentar

Valgte Vidic pga hans stadige gode kamper. Hadde egentlig lyst på Giggs men de var utrolig nok ikke å se(utsolgt?).Valgte også bort standardvalgene Ronaldo, Rooney og Tevez.

Det å velge spillere som Vidic, Giggs, Scholes og Ferdinand viser at du er en virkelig fan, noe en Ronaldodrakt(for tiden) ikke viser.

Noen andre som så bilen Ferdinand ankom i forresten? Skikkelig footballers car.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Hmm... Vanskelig det der! Digger veteranene , har hatt Giggs og neville på de fire siste:)

I tillegg har Scholes vært en trofast spiller siden barndommen, 1-2 sesonger til.

Rooney har en stor framtid, tipper 3-5 sesonger til.

Carrick har også en stor framtid for landslaget og MU, 3-4 sesonger til.

Tevez Har også en...------"------

 

Ps: Har Rooney på England og Tevez på argentina trøyer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...