Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for alt, Ole. Du har beriket sporten med ditt fantastiske vesen og spill..

 

En bedre ambassadør for landet vårt kan vi aldri drømme om, det kan ikke finnes en kjeft som ikke har respekt for den mannen. Hadde alle fotballspillere hatt en personlighet som han, hadde sporten vært perfekt.

 

Fikk tårer i øynene da jeg leste sportsmagasinet til dagbladet i dag. Siden jeg er stucked i jævla Danmark, fikk jeg ikke lest aviser før i dag. Ikke nok med det, de har heller ikke kanaler som kunne tenkt seg å vise en legendes siste kamp. :mad:

Håper inderlig kampen og alt rundt kommer på dvd :ermm:

Lenke til kommentar

Noen som har vært på manutd.com i dag å hørt turbangutta synge Solskjærsangen :rofl:

 

Edit:

 

De har også lagt ut hva Solskjær sa i talen sin:

 

“Thank you, thanks. I’ve had more than a year to think about this and it’s not getting any easier.

 

“I knew this was going to be my last game at Old Trafford and today you’ve been absolutely fantastic again. You’re the best supporters in the world.

 

“I’d like to thank Espanyol, who came over here and made a good game out of it. It was a good run-out for our boys.

 

"It’s a very important season for us and it was important that they got a good game.

 

“Next, I’d like to thank the manager. He’s been absolutely fantastic with me.

 

"He has guided me through my career – I’ve had my highs, I’ve also had my lows, and he supported me very well through that time.

 

"I can’t thank him enough. I’m going into coaching and if I haven’t learnt from him than I can’t do coaching. So thank you, boss.

 

“The players… I’ve played with the best players in the world. It’s easy being a forward when you play with these players. They create chances for you – you miss one, you get another one.

 

"I can’t say thanks enough to them – they’ve made every minute here a special one for me. And the last 25 here, I’ll remember for the rest of my life.

 

"It’s something my family, myself and all my friends will remember. It’s been a special day.

 

"Thanks to all the staff who have supported me, who have helped me through dark periods. Most of all to the supporters – you’ve been absolutely fantastic, you kept me going.

 

"And I’ve got the three loveliest kids in the world and a lovely wife. I’d like to thank them as well.

 

"Thanks, thank you very much.”

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Nei, fy fader. Jeg har tilgjengjeld å se en person som Ole. Så ydmyk, sympatisk og stille av seg - likevel gjorde han sitt ute på banen. Har lagt merke til i de fleste situasjonene når han har snakket, blitt intervjuet etc., så har han nesten alltid sett ned med den lille knekken på nakken. For en fantastisk person, for en idrettsutøver, for et fotballikon. Ikke et eneste negativt ord å si om gutten fra Kristiansund, ikke er han høytidelig av seg heller, og smilte alltid. Ole er noe helt for seg selv, og med det er han enestående som mange fotballspillere (og personer) kan bare drømme om. I tilegg er han ambassadør for UNICEF Norge... nei fy fader, er ikke mer å si om denne kar'n.

 

Respekt til 20LEGEND som mann.

Lenke til kommentar

Huff det var trist og ta farvel med ole.. felte en liten tåre da vi fikk se målene han hadde scoret for manchester united. Han er absolutt en legende og han virker som en ufattelig jordnær og skikkelig kar og det er sjeldent man ser i fotballen, i hvertfall på det nivået. 20legend uten tvil, han er et godt eksempel for unge spillere å følge

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er han som står i fokus tror jeg ikke noe bryr han nevneverdig.

Tror jeg også. Hadde han brydd seg om saken, hadde han møtt opp og klappa Ole Gunnar av banen! Utakknemlig drittunge som kan dra ditt pepper'n gror...

 

Dere som misliker Ronaldo, dere bør innse fakta snart, og det er at Ronaldo blir i Manchester en sesong til. Hva skal dere gjøre når han scorer neste sesong? La være å juble bare fordi det er han som scorer? Hadde Ronaldo dukket opp på OT i går hadde han sikkert blitt buet på, og det trengte ikke gårsdagens testimonial. Ronaldo hadde garantert stilt opp om han bare hadde vært skadefri. Noen som så Carrick eller Rooney? Jeg tror ikke jeg så noen av dem. Begge var vel hjemme med influensa. Ronaldo bør fly fra USA til Manchester, men dere sier ikke noe om de andre to som var i Manchester hele gårdagen.

Lenke til kommentar

HÆ? Influensa er jo ikke samme som skade. Man kan ikke være ute hvis man er syk, da blir man bare verre (Rooney og Carrick er ikke klar til Juve en gang, og KANSKJE klar til Community Shield neste uke, det er det de og Fergie tenker på. Ingen blir verre av å gå på viktig testimonial om man er skadet. Nei, uff.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Dere som misliker Ronaldo, dere bør innse fakta snart, og det er at Ronaldo blir i Manchester en sesong til.

Jeg er vel en av de som faktisk innså det ganske tidlig.

 

Hva skal dere gjøre når han scorer neste sesong? La være å juble bare fordi det er han som scorer?

Selv om Ronaldo skulle score, så har fortsatt Manchester United fått et mål, og jeg vil selvfølgelig juble.

 

Noen som så Carrick eller Rooney? Jeg tror ikke jeg så noen av dem. Begge var vel hjemme med influensa.

Hjemme med influensa er gyldig fravær, så ingen av de skal få anmerkninger denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...