GBD Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fint at de sendte talen på ny Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Btw, viste hele tingen igjen på tv2. Og uten at de forstyrret, så chill. Bergen er best. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 De hadde i alle fall vett til å sende det en gang til uten kjeften til Vatne på toppen... Sikkert flere som har klart å finne denne e-post adressen: [email protected] Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sender en klage nå jeg. Hadde vært kult å få hele Norge mot seg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg klarte ikke høre stort av hva Solskjær sa likevel jeg, mye ekkolyd i mikrofonen (som det jo er på stadioner). Kan noen prøve å gjengi det han sa? Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. Selvfølgelig så er det flere som står bak en sportssending, men det er Vatne som prater og stiller spørsmål. Når en av Norges beste fotballspillere igjennom tidene holder avskjedstale for fansen så bør de være såpass oppegående at de skjønner når man skal holde kjeft... Å Vatne er førstemann som burde skjønne såpass, men han er jo en bergenser og de har jo en tendens til å prate i tide og utide (mest i utide), så det var vel ikke noe annet å vente fra den kanten. Men nå kan vi heller gå tilbake til å hylle Solskjær og ikke skrive mer om Vatne enn det som er nødvendig... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. men han er jo en bergenser og de har jo en tendens til å prate i tide og utide (mest i utide), så det var vel ikke noe annet å vente fra den kanten. Jaja, skal vi begynne på DEN så tror eg det er mange landsdeler som burde passe seg mer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg klarte ikke høre stort av hva Solskjær sa likevel jeg, mye ekkolyd i mikrofonen (som det jo er på stadioner). Kan noen prøve å gjengi det han sa? Han påpekte flere ganger hvor mye fansen hadde betydd for han, at de var verdens beste fans. I tillegg til var det mye godord om SAF og hvis man ikke lærer av han så et eller annet. Det jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 KAN STUDIO HOLDE KJEFT? LATTERLIG!!!! Kunne ikke vært mer enig, er enda forbanna! De klarer faktisk å ødelegge det som betyr mest av alt, takketalen. Tv2 er jo kjent for å ha ødelagt mang en landskamp med nyheter, men dette er jo helt på trynet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Siden vi har vært inne på emnet forledre ikke mange sider tilbake kan jeg jo nevne at faren min satt og skrek og bannet når Tv2 teamet saboterte talen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) [img ]http://cache1.asset-cache.net/xc/82159601.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19368FFB0B613D6DEB008E19F6253C23325E30A760B0D811297[/img] Brilliant red: Endret 2. august 2008 av edge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ronaldo driter da ikke i dette han, han hadde nok spillt vis han hadde vært fit...Solskjær har jo vært en rolle modell for gutten jo Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ronaldo driter da ikke i dette han, han hadde nok spillt vis han hadde vært fit...Solskjær har jo vært en rolle modell for gutten jo Jeg skal love deg at han gir langt faen. Hvor ofte feirer han ikke alene når det blir scoret mål? Selv om andre scorer målet tar han gjerne og feirer alene, noe vi har sett så mange ganger nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ærlig talt. Det var da veldig til hetsing av Ronaldo da. Han er fortsatt United-spiller og vi er ikke sikre på hvor mange av disse "liksom"-uttalelsene hans som er bare kødd og hva som er real. Og hvordan vet du Points at han bare gir faen i testimonial-kampen til Solskjær. Bare fordi han feirer alene et par ganger når han har scoret? Hvor ofte har vi ikke hørt ham si at han bare er glad for å hjelpe laget etter han har scoret ett mål. Jeg skal innrømme at han ikke er favorittspilleren min heller akkurat, men så lenge han er United-spiller og jeg ikke får se noen videoer der han sier han ikke vil være i United lenger, anser jeg ham som en del av klubben jeg elsker. Endret 2. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så lenge det ikke er han som står i fokus tror jeg ikke noe bryr han nevneverdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Avatar > Signatur Så lenge det ikke er han som står i fokus tror jeg ikke noe bryr han nevneverdig. Greit at Ronnyboy er arrogant, men han er fortsatt en lagspiller på Manchester United og bryr seg mest sansynlig om resten av lagkameratene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så lenge det ikke er han som står i fokus tror jeg ikke noe bryr han nevneverdig. Tror jeg også. Hadde han brydd seg om saken, hadde han møtt opp og klappa Ole Gunnar av banen! Utakknemlig drittunge som kan dra ditt pepper'n gror... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Drit nu i Ronaldo nå...Dette er Solskjær sin dag, og det er han som skal huskes Lenke til kommentar
stwa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Drit i Vatne! Drit i Ronaldo! For en fantastisk avsluttning på en fantastisk kariere!!! Takk Ole!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå