Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte ikke høre stort av hva Solskjær sa likevel jeg, mye ekkolyd i mikrofonen (som det jo er på stadioner). Kan noen prøve å gjengi det han sa?

 

Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. ;)

 

Selvfølgelig så er det flere som står bak en sportssending, men det er Vatne som prater og stiller spørsmål. Når en av Norges beste fotballspillere igjennom tidene holder avskjedstale for fansen så bør de være såpass oppegående at de skjønner når man skal holde kjeft...

 

Å Vatne er førstemann som burde skjønne såpass, men han er jo en bergenser og de har jo en tendens til å prate i tide og utide (mest i utide), så det var vel ikke noe annet å vente fra den kanten.

 

Men nå kan vi heller gå tilbake til å hylle Solskjær og ikke skrive mer om Vatne enn det som er nødvendig...

Lenke til kommentar
Jeg synes forresten Davy Wathne er en glimrende fyr, er ikke sikkert det er han som skal ha skylden, det er flere som står bak sportssendingene. ;)

 

men han er jo en bergenser og de har jo en tendens til å prate i tide og utide (mest i utide), så det var vel ikke noe annet å vente fra den kanten.

 

 

:roll:

 

Jaja, skal vi begynne på DEN så tror eg det er mange landsdeler som burde passe seg mer

Lenke til kommentar
Jeg klarte ikke høre stort av hva Solskjær sa likevel jeg, mye ekkolyd i mikrofonen (som det jo er på stadioner). Kan noen prøve å gjengi det han sa?

Han påpekte flere ganger hvor mye fansen hadde betydd for han, at de var verdens beste fans. I tillegg til var det mye godord om SAF og hvis man ikke lærer av han så et eller annet. Det jeg fikk med meg.

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Det var da veldig til hetsing av Ronaldo da. Han er fortsatt United-spiller og vi er ikke sikre på hvor mange av disse "liksom"-uttalelsene hans som er bare kødd og hva som er real. Og hvordan vet du Points at han bare gir faen i testimonial-kampen til Solskjær. Bare fordi han feirer alene et par ganger når han har scoret? Hvor ofte har vi ikke hørt ham si at han bare er glad for å hjelpe laget etter han har scoret ett mål. Jeg skal innrømme at han ikke er favorittspilleren min heller akkurat, men så lenge han er United-spiller og jeg ikke får se noen videoer der han sier han ikke vil være i United lenger, anser jeg ham som en del av klubben jeg elsker.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
82159601.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19368FFB0B613D6DEB008E19F6253C23325E30A760B0D811297

 

:)

Avatar > Signatur :)

 

Så lenge det ikke er han som står i fokus tror jeg ikke noe bryr han nevneverdig.

Greit at Ronnyboy er arrogant, men han er fortsatt en lagspiller på Manchester United og bryr seg mest sansynlig om resten av lagkameratene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...