banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Bare 2 1/2 time igjen til avskjeden med spilleren Ole Gunnar Solskjær. 20LEGEND Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er glimter fra Solskjærs karriere på MUTV Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hehe, min mor skjønner ikke lidenskapen i fotball, eller hva som kan være så interessant med det, så hun mobber meg hver gang jeg kjøper en trøye eller viser litt engasjement. Skulle ønske jeg kunne si noe tilbake, men hun bryr seg ikke. Jeg må si at fedre (ihvertfall i mitt tilfelle) er verre. Faren min har null peiling på fotball, allikevel sitter han og skriker og gnåler under kampen. Utrolig flaut. "NEIMEN DER MÅ DU JO SCORE DA" "SENTRE DA!!" "NEI MEN FAEN I.. HVA ER DET FOR NO TULL A?" Haha, deler samme erfaringen som dere Kan også være irreterende å sitte og høre på faren sin som ikke kan så veldig mye fotball. Blir i hvertfall det i lengden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tihi, mødre. Jeg heier jo selvsagt på Arsenal FC, men så at den fine turkisblåe Barcadrakten var på salg hos Unisport, og at jeg skulle bestille 2 drakter fra før, så kjøpte jeg den. Og hvem andre skulle jeg liksom hatt på drakten? Vet ikke om du anklaget meg, men forteller det likevel. Du kunne f.eks hatt Iniesta eller Xavi Neida, jeg anklaget deg ikke, bare kom på den Beckham-historien når jeg leste det du skrev Gleder meg til kampen nå. Le King kommer innpå :) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Begynt allerede.... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Se på gutta i SkySports-studiet da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sjansesløsingen er i gang ja, ser ut som gutta skal sette ny rekord denne sesongen. Håper det blir noe etter kampen og. Syntes det før kampen var litt tørt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 synd at Scholes sin vakre chip traff stolpen og ikke nettet! ellers en små kjedelig kamp but, its all about Ole. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Rio, Giggs, Scholes og Tevez er i rute ihvertfall. Synd vi er uten Nani i starten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg griner nesten her jo! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så langt synes jeg Tevez har vist at han var verdt pengene, selv om han har bommet på et par sjanser. Liker også det jeg ser av Simpson. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) ellers en små kjedelig kamp Små kjedelig kamp? Jeg syntes kampen har vært riktig så underholdende. Mange sjanser til oss, og veldig mye fint spill Edit: Eller var det ironi. Begynte plutselig å lure når jeg så den smileyen på slutten. Endret 2. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 En siste gang for Sunny da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 var på kødd ja. men fy faen Scholes ser ut som en ny spiller i dag! Fantastisk av han i dag. og der kom Sunny inn en siste gang. 20LEGEND. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Solskjær .... Dæven for en spiller..... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Tårer i øyenkroken før kampen az.. Solskjær kunna putta 2 nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For en redning, faen kunne vært spesielt for Solskjær der. Idiotiske keeperen, let it go in! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Fy faen for et mål det hadde vært. 20LEGEND LEKER seg der ute, for en avslutter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Campbell 1-0! Deilig av Giggs og superavslutning! Men morsomt. Kommentatoren sa "The question is, could Campbell have squared it for Ole " Lurer nesten på det samme Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Drit i å bruke millioner på Berbatov, bruk Solskjær! Men seriøst, han leverer MYE mere enn det jeg forventet meg. Har utrolig tilslag på skuddene sine og god spillerforståelse. Nå krysser jeg fingrene for Sunny mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå