Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du virkelig tror at Henry er interessert i å dra til United, så får du det. Fyren er en gooner. Han var stemt den største spilleren i Arsenals historie og i den anledning snakket om hvor stolt han var over det, og at Arsenal var den eneste klubben for ham i England. Også får du kalle meg naiv eller whatever for at jeg tror på det, men jeg tror ikke han kommer til å vurdere United/Liverpool/Chelsea/Bolton/Hull hvis han får sjansen.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig tror at Henry er interessert i å dra til United, så får du det. Fyren er en gooner. Han var stemt den største spilleren i Arsenals historie og i den anledning snakket om hvor stolt han var over det, og at Arsenal var den eneste klubben for ham i England. Også får du kalle meg naiv eller whatever for at jeg tror på det, men jeg tror ikke han kommer til å vurdere United/Liverpool/Chelsea/Bolton/Hull hvis han får sjansen.

 

Ja,DA kommer han ikke til feks United :roll:

Lenke til kommentar

Tihi, mødre. Jeg heier jo selvsagt på Arsenal FC, men så at den fine turkisblåe Barcadrakten var på salg hos Unisport, og at jeg skulle bestille 2 drakter fra før, så kjøpte jeg den. Og hvem andre skulle jeg liksom hatt på drakten? Vet ikke om du anklaget meg, men forteller det likevel. :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Jeg må si at fedre (ihvertfall i mitt tilfelle) er verre. Faren min har null peiling på fotball, allikevel sitter han og skriker og gnåler under kampen. Utrolig flaut.

 

"NEIMEN DER MÅ DU JO SCORE DA"

"SENTRE DA!!"

"NEI MEN FAEN I.. HVA ER DET FOR NO TULL A?"

 

haha AKKURAT det samme her. Er jævlig tidig da, men ikke når utd spiller uavgjort eller taper. For da er det sånn HELVETE jeg vet det, shhh :p

 

EDIT: hahaha så deilig http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3897393,00.html

 

her er straffene hvis noen vil se de: http://www.zshare.net/video/16375957208c4d7a/

 

faen så digg! og nesten samme måte de tapte, akkurat der, mot oss og! bare at Terry så Bridge bomme denne gangen også kom Sheva med samme type drittstraffe sånn som i Istanbul CL finalen mot Pool. Haha, deilig også :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Nei. Ser du for det Cantona forlate United i en alder av 29 og komme tilbake til Arsenal etter et år? :p

Jeg aksepterte at Peter den store gikk til City på slutten av sin karriere. Å de har jeg store motforestillinger til, noe jeg ikke har for Arsenal.

Vel, det er deg. Jeg hadde i alle fall følt meg ganske forrådt, spesielt etter at Henry forsikra oss om at Arsenal er den eneste klubben for ham. Men nå sitter vi og diskuterer en veldig hypotetisk situasjon, så det er kanskje ikke så mye vits i å diskutere engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...