Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Suka: Det sier dere før hver sesong, men det ender stort sett med tap læll.

Og en gang må det snu. ;) Tror ikke Liverpool tar United i serien i år, kanskje i et av oppgjøra dem i mellom, men jeg tror det blir mye jevnere blant topp fire og at både Arsenal og Liverpool kommer mye nærmere i år, spesielt Liverpool. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Suka: Det sier dere før hver sesong, men det ender stort sett med tap læll.

Og en gang må det snu. ;) Tror ikke Liverpool tar United i serien i år, kanskje i et av oppgjøra dem i mellom, men jeg tror det blir mye jevnere blant topp fire og at både Arsenal og Liverpool kommer mye nærmere i år, spesielt Liverpool. :)

Føler meg like skremt hver eneste sommer.

Lenke til kommentar
Suka: Det sier dere før hver sesong, men det ender stort sett med tap læll.

Og en gang må det snu. ;) Tror ikke Liverpool tar United i serien i år, kanskje i et av oppgjøra dem i mellom, men jeg tror det blir mye jevnere blant topp fire og at både Arsenal og Liverpool kommer mye nærmere i år, spesielt Liverpool. :)

Føler meg like skremt hver eneste sommer.

Av at det en gang kommer til å snu? For det gjør det.

Lenke til kommentar

Scousere er de evige optimister ihvertfall. Vi har veldig gode resultater mot dem i det siste og det er kanksje demmes tur til å vinne en kamp eller noe.

 

Ligaen kan bli gjevn, men det krever at Keane og de nye sidebackene slår til sammen med at vi mister Ronaldo....

 

Liverpool som seriemestere vil overraske meg veldig.

Lenke til kommentar

Liverpool er så godt som sjanseløse til å vinne serien i år. Jeg tipper det kommer til å bli en kamp mellom United, Chelsea og muligens Arsenal, litt avhengig av hva som skjer før transfervinduet stenges. Liverpool kan sikkert henge med i kampen en stund, men jeg er så godt som sikker på at de ikke kommer til å vinne til slutt.

Lenke til kommentar

Med tanke på stall er Chelsea en liten favoritt i mine øyne. Ser man på det store bildet er United en soleklar favoritt. Arsenal har vel den svakeste stallen av topp fire, å blir enten eller for de. Liverpool mener jeg mangler kvalitet nok i alle ledd for å være en seriøs utfordrer. Backene, mangel på vinger og den tynne stallen vil felle dem i år. Chelseas eneste svakhet er mangel på kontinuitet og en lagmoral Scolari må få i orden før seriestart.

 

Men akkurat nå er jeg litt skeptisk, United er helt klart taperene på overgangsmarkedet til nå. Så noe må bli gjort, ikke at vi trenger de store forsterkningene, men vi trenger spesielt en spiss som i tillegg til å være spillende må kunne bidra på offensive dødballer. Berbatov og Henry hadde vært ypperlig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Berbatov og Henry hadde vært ypperlig i mine øyne.

Eller Manucho. Han er en risiko med tanke på om PL passer ham, men hvis han får arbeidstillatelsen i orden syntes jeg vi skal gi ham en sjanse til å vise hva han kan. Kanskje litt for riski å bare satse på ham, så jeg sier ikke nei takk til Berbatov eller Henry heller.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...