Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Var heldigvis såpass gammel at jeg husker alt fra CL og liga det året. Å takk pappa for at vi hadde Canal+ og Tv3  :thumbup:

 

edit: Hva heter den første sangen på filmen ?

7833564[/snapback]

 

Første sangen er Sigur Rós med Hoppi Polla. (stod det nå på slutten)

 

Glimrende video ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett mange forskjellige vrier på å vise CL-finalen i 99, men jeg har aldri sett en video så bra som dette. Perfekt video, "nesten" så man begynner å grine :love:

 

http://youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts

7831605[/snapback]

 

Omtrent samme hvilken versjon jeg ser, får jeg ståpels i flere timer.. Det gjaldt denne og... Nesten så jeg bynte å grine... Deilig var det!! Nå får jeg sove godt i natt :)

 

 

Edit: Er det mulig å finne ordene til kommentatoren på slutten der? Akkurat før Ole scorer, og etterpå.. Har prøvd å google litt, men finner det ikke...

 

Lyder omtrentlig slik: "Beckham crosses from the left..........clear header........solskjaer has won the european cup for Manchester United...."

Endret av kakemonster7
Lenke til kommentar

Jeg var åtte år gammel når den ballen fløy i nettaket og husker enda ordene "Manchester United have reached the promised lands" som om det var i går.

 

Mamma hadde besøk og lurte på hva som gikk av meg og var utrolig flau, men det er fremdeles den beste kampen jeg noensinne har sett og det beste minnet jeg har som fotballinteressert og United-supporter.

 

Det var en god dag.

Lenke til kommentar

yeah yeah... suckers :p greit nok at dere fikk sett hele kampen på tv, ingen av dum nok som meg og skrudde av 10min kampslutt.

 

men skal vi ikke heller konse om kampen ikveld, regner med saha og ronaldo er tilbake? vil rooney score igjen tru?

 

blir det henke eller saha som starter?

Lenke til kommentar
Jeg var åtte år gammel når den ballen fløy i nettaket og husker enda ordene "Manchester United have reached the promised lands" som om det var i går.

 

Mamma hadde besøk og lurte på hva som gikk av meg og var utrolig flau, men det er fremdeles den beste kampen jeg noensinne har sett og det beste minnet jeg har som fotballinteressert og United-supporter.

 

Det var en god dag.

7838972[/snapback]

Det spør andre folk seg om meg når det kommer stygge ord om dommer eller motstander. Cunt og Fuck off, hore.. er noen som går igjen gitt.

Når det blir viktige mål blir det også rett opp av stolen ;)

Lenke til kommentar
Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen.

7842900[/snapback]

 

Han og spillerne tar bare lett på Watford..håper inderlig at de får seg en på trynet azz..og at Chelsea vinner mot Blackburn, som er i praktslag for tiden..

Lenke til kommentar

Enig med Rakkerunge.. Synes du er litt vel negativ til laguttak når vi ikke stiller 100% toppa, NightKeeper.

Fergie viser jo gang på gang at vi faktisk klarer oss fint med lagoppstillinger som idag, selvom det noen gang ikke går helt som planlagt.

Vi styrer kampen inn og ut, så tror vi skal få et mål eller to til ganske snart.

Lenke til kommentar
Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen.

7842900[/snapback]

 

Unnskyld meg, men hvordan skal unge spillere ellers få utviklet seg uten å få prøve seg i "skikkelige" kamper?

7843701[/snapback]

 

Fordi Richardson suger balle. Noe kampen idag har vist. Selvmålet var jo et elendig innlegg.

 

Er alltid bekymret når vi stiller med O'Shea og Richardson fra start, helt naturlig det.

 

Det skal også sies at innlegget mitt i forkant var litt vel overdrevet fra min side også, var ganske sikker på seier, men vet aldri med OShea og Richardson. :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...