GBD Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Var heldigvis såpass gammel at jeg husker alt fra CL og liga det året. Å takk pappa for at vi hadde Canal+ og Tv3 edit: Hva heter den første sangen på filmen ? 7833564[/snapback] Første sangen er Sigur Rós med Hoppi Polla. (stod det nå på slutten) Glimrende video Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Glem aldri kommentatoren sine ord: "Can United score? They always score!" EDIT: Skal være grei skuring i morgen.. Endret 30. januar 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Jeg har sett mange forskjellige vrier på å vise CL-finalen i 99, men jeg har aldri sett en video så bra som dette. Perfekt video, "nesten" så man begynner å grine http://youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts 7831605[/snapback] Omtrent samme hvilken versjon jeg ser, får jeg ståpels i flere timer.. Det gjaldt denne og... Nesten så jeg bynte å grine... Deilig var det!! Nå får jeg sove godt i natt Edit: Er det mulig å finne ordene til kommentatoren på slutten der? Akkurat før Ole scorer, og etterpå.. Har prøvd å google litt, men finner det ikke... Lyder omtrentlig slik: "Beckham crosses from the left..........clear header........solskjaer has won the european cup for Manchester United...." Endret 30. januar 2007 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg var åtte år gammel når den ballen fløy i nettaket og husker enda ordene "Manchester United have reached the promised lands" som om det var i går. Mamma hadde besøk og lurte på hva som gikk av meg og var utrolig flau, men det er fremdeles den beste kampen jeg noensinne har sett og det beste minnet jeg har som fotballinteressert og United-supporter. Det var en god dag. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 yeah yeah... suckers greit nok at dere fikk sett hele kampen på tv, ingen av dum nok som meg og skrudde av 10min kampslutt. men skal vi ikke heller konse om kampen ikveld, regner med saha og ronaldo er tilbake? vil rooney score igjen tru? blir det henke eller saha som starter? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Rooney spiller nok fra start i dag ja, sammen med Henke. Saha er fortsatt ikke klar av skade, slik at han er utilgjengelig i kveld. Ellers tror jeg Fergie velger å hvile et par nøkkelspillere i denne kampen, har hvertfall følelsen av det... Endret 31. januar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 yeah yeah... suckers greit nok at dere fikk sett hele kampen på tv, ingen av dum nok som meg og skrudde av 10min kampslutt. 7839278[/snapback] Vel er du og George Best i samme bås, eller rettere sakt han satt i en taxi på utsiden av Nou Camp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Idag krever jeg ikke mer enn seier, å en komfortabel en også. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Håper vi får se en Rooney i storslag Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg var åtte år gammel når den ballen fløy i nettaket og husker enda ordene "Manchester United have reached the promised lands" som om det var i går. Mamma hadde besøk og lurte på hva som gikk av meg og var utrolig flau, men det er fremdeles den beste kampen jeg noensinne har sett og det beste minnet jeg har som fotballinteressert og United-supporter. Det var en god dag. 7838972[/snapback] Det spør andre folk seg om meg når det kommer stygge ord om dommer eller motstander. Cunt og Fuck off, hore.. er noen som går igjen gitt. Når det blir viktige mål blir det også rett opp av stolen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen. 7842900[/snapback] Han og spillerne tar bare lett på Watford..håper inderlig at de får seg en på trynet azz..og at Chelsea vinner mot Blackburn, som er i praktslag for tiden.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Å der leder Chelsea... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen. 7842900[/snapback] Unnskyld meg, men hvordan skal unge spillere ellers få utviklet seg uten å få prøve seg i "skikkelige" kamper? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Enig med Rakkerunge.. Synes du er litt vel negativ til laguttak når vi ikke stiller 100% toppa, NightKeeper. Fergie viser jo gang på gang at vi faktisk klarer oss fint med lagoppstillinger som idag, selvom det noen gang ikke går helt som planlagt. Vi styrer kampen inn og ut, så tror vi skal få et mål eller to til ganske snart. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Full fest nå ja. 4-0. Henke putter etter 2 min på bana, det er absolutt ikke verst. Minner meg mye om solskjær for noen år siden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Bare å sette spenn på Watford. Fergie har vært på whiskey-fylla og begynner med OShea og Richardson, istedetfor Fletcher og Park. Fytte faen. 7842900[/snapback] Unnskyld meg, men hvordan skal unge spillere ellers få utviklet seg uten å få prøve seg i "skikkelige" kamper? 7843701[/snapback] Fordi Richardson suger balle. Noe kampen idag har vist. Selvmålet var jo et elendig innlegg. Er alltid bekymret når vi stiller med O'Shea og Richardson fra start, helt naturlig det. Det skal også sies at innlegget mitt i forkant var litt vel overdrevet fra min side også, var ganske sikker på seier, men vet aldri med OShea og Richardson. Endret 31. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Enig med NightKeeper O'shea og Ricardson er ikke brukbare spillere. Har spesielt aldri hadt sansen for O'shea. Spesielt når han skal helt opp på midtbanen. Greid nok å satse på talenter, men O'shea og Ricardson eier jo ikke talent. Bring in some new guys! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 Lett lett lett! Bare synd Chelski vant og Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 31. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2007 grunnen til at VDS satt på benken? SAF undervurderte Watford? men glad det ble seier da, på søndag er det verre... united har gitt bort poengene på søndager ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå