tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Da sitter jeg heller på en bondegård med griser HAHA I like it. EDIT: men hvorfor ikke gå på kampen? Endret 30. juli 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vettafaen. Hadde tenkt, men slit å skaffe bill nå sikkert og er jo kun treningskamp som Enga vinner easy. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 La oss si at jeg møter Batman i en mørk bakgate. I utgangspunktet hadde jeg vært redd for han. Men så er det faktisk sånn at jeg går sammen med Superman, Chuck Norris og Lars Monsen, dermed er jeg faktisk ikke redd. En liten trøtthetsmetafor fra min side på disse sene nattestider. Batman er snill. Men han liker selvsagt ikke Man Utd-supportere. Korrekt! Hmm... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Haha, nja tviler Håper Brann kommer seg til CL 3. runden kvalifisering sånn at de har sjanse å møte POOL. HAHA, tenk at Pool og Arsenal er så langt nede at de har sjanse for å møte Brann nå for å komme til CL. Trekningen er vel kommende fredag? Blir spennende! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det som hadde vært skøy hadde vært vis Brann hadde slått ut et av de lagene xD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det som hadde vært skøy hadde vært vis Brann hadde slått ut et av de lagene xD Ja, faen, var på stadion i går kveld. takk og pris at Demba dukka opp med målet. Fju. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så søtt at dere er så redde for Torres nå at dere ønsker at han skal ryke korsbåndet. Raste: Du må selvfølgelig på LFC - VIF kampen, du kan til og med få sitte med meg og Hewitt Så søtt at dere håper Ronaldo drar fordi dere vet at dere ikke kan stoppe han. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Uhm, Liverpool er jo et av lagene som altid temmer Ronaldo Og når Riise holder Ronaldo i sjakk, så klarer vell de fleste det? =P Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Spillere som Gerrard, Torres og Ronaldo ser man ikke i slike kamper (med unntak av Ronaldos scoring på Old Trafford). Spillere som O'shea, Brown og Ferdinand scorer målene. Ser du noen sammenheng? Endret 31. juli 2008 av Points Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som skal på Manchester-Newcastle? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Uhm, Liverpool er jo et av lagene som altid temmer Ronaldo Og når Riise holder Ronaldo i sjakk, så klarer vell de fleste det? =P Kanskje det, men med 3 frimerker på seg og plutselig er det helt åpent på motsatt side Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Deilig at vi møter Livershitt allerede i september. gleder meg sykt til at gutta (forhåpentligvis uten Ronaldo) knuser dritten ut det møkka laget der. http://www.youtube.com/watch?v=EcqBFeJtF3k...feature=related 5-0 i år anyone? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, Vinner vi PL i år tar jeg det som et stort pluss, faktisk. Etter hva vi gjorde i fjor (noe som egentlig er umennskelig), er det vanskelig å gjøre seg klar til en like god, eller oppimot like god sesong. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Deilig at vi møter Livershitt allerede i september. gleder meg sykt til at gutta (forhåpentligvis uten Ronaldo) knuser dritten ut det møkka laget der. http://www.youtube.com/watch?v=EcqBFeJtF3k...feature=related 5-0 i år anyone? Jeg er ikke like opptimistisk. Tror det bare blir 4-0. hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg driter i hvor mang-0 det blir så lenge vi slår dem... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg driter i hvor mang-0 det blir så lenge vi slår dem... Noe vi har som vane å gjøre. Siste gang vi ikke vant mot dem i PL var høsten 2005, som også var siste kampen til Keane i PL. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, Vinner vi PL i år tar jeg det som et stort pluss, faktisk.Etter hva vi gjorde i fjor (noe som egentlig er umennskelig), er det vanskelig å gjøre seg klar til en like god, eller oppimot like god sesong. Hvorfor ikke? Anderson, Rooney, Nani osv burde bare bli bedre og bedre Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Liverpool skal nok bite ifra seg mot Manu i år, selv om jeg er redd for det utrolig sterke laget Manchester har nå. Men visst Ronaldo ikke spiller blir jeg kjempeglad. I mine øyne var det mye takket være Ronaldo at de presterte som de gjorde. Liker ikke fyren i det hele tatt, men ingen kan si at han ikke er en helt utrolig fotballspiller som gir klubben mye på banen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Suka: Det sier dere før hver sesong, men det ender stort sett med tap læll. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Suka: Det sier dere før hver sesong, men det ender stort sett med tap læll. Og vi ler av dem før vær sesong også :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå