Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Yes!! enda en som skal over øya til helgen!! wuuuhuuu!! :new_woot:

Kanskje ikke det mest fornuftig å komme med her på tråden, men jeg det er bare at jeg ble så glad da vi fikk tak i billettene. dæven så dyrt fly koster??? :no: *rister neve*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til :(

Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til?

Jeg trodde han skulle slå til for noen år tilbake. Men som regel hvis man ikke har slått til når man er ca ved 20 årsalderen så slår man aldri til.

Samme med Kieran Richardson. Han var et talent alle ventet på...

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk Alastor, men det er stor forskjell på å oppfordre, og ha et inderlig ønske at noe skjer :p

Hadde jeg oppfordra hadde jeg nok heller sendt en mail til en Enga spiller, og jeg mener også at det er leit med skader i fotball...Til og med for Liverpool spillerne

Lenke til kommentar

Så søtt at dere er så redde for Torres nå at dere ønsker at han skal ryke korsbåndet.

Raste: Du må selvfølgelig på LFC - VIF kampen, du kan til og med få sitte med meg og Hewitt :)

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Så søtt at dere er så redde for Torres nå at dere ønsker at han skal ryke korsbåndet.

La oss si at jeg møter Batman i en mørk bakgate. I utgangspunktet hadde jeg vært redd for han. Men så er det faktisk sånn at jeg går sammen med Superman, Chuck Norris og Lars Monsen, dermed er jeg faktisk ikke redd.

En liten trøtthetsmetafor fra min side på disse sene nattestider.

Lenke til kommentar
La oss si at jeg møter Batman i en mørk bakgate. I utgangspunktet hadde jeg vært redd for han. Men så er det faktisk sånn at jeg går sammen med Superman, Chuck Norris og Lars Monsen, dermed er jeg faktisk ikke redd.

Batman er snill. Men han liker selvsagt ikke Man Utd-supportere.

Lenke til kommentar

Batman er snill. Men han liker selvsagt ikke L'Pool-supportere.

Korrekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...