Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Henry, ingen dårlig spiller, hadde gjerne sett han i united drakta, men tviler på at det noen gang skjer. Vi trenger vel uansett en spiss som har de samme egenskapene som han, så hvorfor ikke handle inn the man him self...

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det å ha gjeld betyr likevel å passe på hva og hvor mye man bruker penger på.

Nei, det å ha gjeld betyr at du skylder noen penger, og at du (forhåpentligvis, 100% sikkert i united sitt tilfelle) har en plan for hvordan man skal betjene gjelden.

Lenke til kommentar
Skal ikke dere bruke £35mill på Tevez nå da? Har dere penger til mer handel med tanke på gjelden?

Vi har vel allerede betalt £10 ? Tror vi måtte betale den summen for å låne han? Uansett, pengene som skal brukes på er lagt av eller noe sånt. I så fall skal vi ikke bruke "sommerpengene" på Tevez, de skal vi bruke på en annen klassespiller.

Lenke til kommentar
Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til :(

Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til?

Jeg trodde han skulle slå til for noen år tilbake. Men som regel hvis man ikke har slått til når man er ca ved 20 årsalderen så slår man aldri til.

Lenke til kommentar
Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til :(

Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til?

Jeg trodde han skulle slå til for noen år tilbake. Men som regel hvis man ikke har slått til når man er ca ved 20 årsalderen så slår man aldri til.

ganske sant, faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...