vargaz Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Henry, ingen dårlig spiller, hadde gjerne sett han i united drakta, men tviler på at det noen gang skjer. Vi trenger vel uansett en spiss som har de samme egenskapene som han, så hvorfor ikke handle inn the man him self... Endret 29. juli 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Skal ikke dere bruke £35mill på Tevez nå da? Har dere penger til mer handel med tanke på gjelden? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det å ha gjeld er ikke det samme som å ikke ha kontroll over økonomien . Det er når man ikke har kontroll over økonomien man ikke bør kjøpe. United har kontroll. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Men det å ha gjeld betyr likevel å passe på hva og hvor mye man bruker penger på. Og £35mill er nok penger å bruke på overganger, synes jeg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Men det å ha gjeld betyr likevel å passe på hva og hvor mye man bruker penger på. Nei, det å ha gjeld betyr at du skylder noen penger, og at du (forhåpentligvis, 100% sikkert i united sitt tilfelle) har en plan for hvordan man skal betjene gjelden. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvor mye har United i gjeld? Mener da at det var en voldsom sum Glazer satte over på klubben? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Et astronomisk beløp som de aldri kommer til å betale tilbake. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvor mye har United i gjeld? Mener da at det var en voldsom sum Glazer satte over på klubben? Gjelden er på ca 8 mrd kroner. Men det har vel ingenting å si så lenge dem betjener lånet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Der var jaggu meg Chris selgt fra klubben....Vi må jo takke han for å ha giddi å spilt på reservelaget og vært innbytter de Luxe de siste årene, og får hans store potensial før i tida Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kjem ikkje til å savne fyren nevneverdig. "If Ronaldo leaves, I'm going too," the Scot is quoted as saying by Spanish newspaper Marca. :!: Yeah right! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Eagles hadde potensiale, for lenge siden. Skuffet av det jeg så av ham i Pre-Season. Han utfordret ikke backene en eneste gang. Glad for at han er solgt, har aldri hatt troen på ham egentlig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det sier jo litt om potensialet hans når han takker ja til en middels championship-klubb. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Helt greit at han blir solgt, just didnt quite cut it. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skal ikke dere bruke £35mill på Tevez nå da? Har dere penger til mer handel med tanke på gjelden? Vi har vel allerede betalt £10 ? Tror vi måtte betale den summen for å låne han? Uansett, pengene som skal brukes på er lagt av eller noe sånt. I så fall skal vi ikke bruke "sommerpengene" på Tevez, de skal vi bruke på en annen klassespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tror nok United har mer eller nok penger med tanke på Cl--triumfen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Tror nok United har mer eller nok penger med tanke på Cl--triumfen godt poeng, og PL da, ikke glem det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til? Jeg trodde han skulle slå til for noen år tilbake. Men som regel hvis man ikke har slått til når man er ca ved 20 årsalderen så slår man aldri til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig synd, en av de spillerne jeg trodde ville slå til Han er 23 år nå, og har ikke prestert på et veldig høyt nivå. Hvorfor trodde du at han skulle slå til? Jeg trodde han skulle slå til for noen år tilbake. Men som regel hvis man ikke har slått til når man er ca ved 20 årsalderen så slår man aldri til. ganske sant, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå