Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anyway, Liverpool kjøper Keane. Vi sitter på gjerdet. Chelsea kjøper som vanlig stjerner, vi sitter på gjerdet.

 

Jeg ser den, skjønner ikke helt hva som foregår på Old Trafford i sommer. Vi er regjerende pl- og cl-mestre, vi skulle pløyd gjennom markedet etter klassespillere.

Lenke til kommentar
Roy Keane byr 10 mill pund for Saha? No way? Det er bra penger.

Kilde

 

Får vi inn et bud på £10 mill tror jeg Saha blir solgt rimelig kjapt. Han er en klassespiller, men dessverre alt for mye skadet. Roy Keane vet nok hvilke kvaliteter Saha har og er sikkert interessert i franskmannen, men til den prisen? Neppe. Blir veldig overrasket om Saha blir solgt til den prisen. Uansett, jeg håper Saha blir i klubben.

 

Anyway, Liverpool kjøper Keane. Vi sitter på gjerdet. Chelsea kjøper som vanlig stjerner, vi sitter på gjerdet.

 

Jeg ser den, skjønner ikke helt hva som foregår på Old Trafford i sommer. Vi er regjerende pl- og cl-mestre, vi skulle pløyd gjennom markedet etter klassespillere.

 

Det kommer nok et kjøp skal dere se, men vi har fremdeles god tid. Håper Berbatov skriver under!

Lenke til kommentar
Ja, men blir ikke no moped på meg i førsteomgang. Øvelsekjører heller med bil :p

Haha, jeg køddet bare. Trodde ikke du var 16 :p

Du traff faktisk midt i blinken. Skal si at du var heldig der. :p

 

 

Ser at Henry er linket til United, hva syns vi om det?

Just usikre rykter, men uansett. :p

Lenke til kommentar
Nå kan han endelig kjøre moped :D

 

Anyway, Liverpool kjøper Keane. Vi sitter på gjerdet. Chelsea kjøper som vanlig stjerner, vi sitter på gjerdet.

Vi satt da på gjerdet i fjor og, og endte opp med tevez, anderson og nani? Husker jeg ikke feil ble disse kjøpt uti august engang.

Lenke til kommentar
Nå kan han endelig kjøre moped :D

 

Anyway, Liverpool kjøper Keane. Vi sitter på gjerdet. Chelsea kjøper som vanlig stjerner, vi sitter på gjerdet.

Vi satt da på gjerdet i fjor og, og endte opp med tevez, anderson og nani? Husker jeg ikke feil ble disse kjøpt uti august engang.

Nani og Anderson ble faktisk kjøpt i Juni om jeg ikke husker helt feil. Hargreaves hadde jo vi i kikkerten lenge, men det tok tid med Bayern.

Lenke til kommentar
Ser at Henry er linket til United, hva syns vi om det?

Just usikre rykter, men uansett. :p

Jeg ser ikke et problem med å få Henry til klubben, selv om han til tider har vært usportslig i kamper mot oss. Men verken Neville eller Rio legger så mye i mellom heller. Om vi ikke får Berbatov er Henry absolutt et verdig mål. Å har ingen motsetninger til gamle Arsenal spillere med unntak av Keown. Nesten så jeg håper mer på Henry enn Berbatov med tanke på prisen.

Lenke til kommentar

Henry, nei takk mannen er over toppen og godt på vei ned på andre siden. Hvorfor plutselig handle en "gamling" når vi de siste årene har fokusert på ungdommen, ser ikke noe vits i at Ferguson skal rette opp i feilen som han gjorde når han sa nei til Henry første gangen...

Lenke til kommentar
Henry, nei takk mannen er over toppen og godt på vei ned på andre siden. Hvorfor plutselig handle en "gamling" når vi de siste årene har fokusert på ungdommen, ser ikke noe vits i at Ferguson skal rette opp i feilen som han gjorde når han sa nei til Henry første gangen...

Heller kjøpe en billig en man vet er kvalitet, fremfor et hastekjøp hvis vi ikke får Berbatov. Blir litt det samme som vi gjorde med Larson.

Lenke til kommentar
Er det en ting vi ikke er kjent for, så er det å kjøpe spillere som har sett sine beste dager, og er på vei nedover.

Er vel få store klubber som er kjent for det. Men Blanc hadde vi. Å har Sar bakerst. Ikke tror jeg prisen for Henry blir avskrekkende heller. Å Henry i form er eksepsjonell. I tillegg hentet vi Henke, samme når vi hentet Sheringham. Så vi er ikke ukjent med fenomenet.

Lenke til kommentar
Er det en ting vi ikke er kjent for, så er det å kjøpe spillere som har sett sine beste dager, og er på vei nedover.

Er vel få store klubber som er kjent for det. Men Blanc hadde vi. Å har Sar bakerst. Ikke tror jeg prisen for Henry blir avskrekkende heller. Å Henry i form er eksepsjonell. I tillegg hentet vi Henke, samme når vi hentet Sheringham. Så vi er ikke ukjent med fenomenet.

 

Hmm, er ganske sant det der men må huske at det er vanlig å kjøpe keepere etter de er vel over 30 fordi da er de absolutt en "finished product", men ellers er alle andre gode eksempler på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...