Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Djemba Djemba har ihvertfall havnet i Danmark ;)

Han spiller for Odense som spilte kamp mot Villa i kveld. Bouma brakk ankelen. Stygge saker.

Det var i en duell med Djemba Djemba men jeg tror ikke han gjorde noe galt. Egentlig vet jeg ikke noe om situasjonen.

Lenke til kommentar
Djemba Djemba har ihvertfall havnet i Danmark ;)

Han spiller for Odense som spilte kamp mot Villa i kveld. Bouma brakk ankelen. Stygge saker.

Det var i en duell med Djemba Djemba men jeg tror ikke han gjorde noe galt. Egentlig vet jeg ikke noe om situasjonen.

Jeg søkte etter Bouma på Getty Images.

Ser vondt ut.. :ermm:

Klikk meg

Lenke til kommentar
Er et brudd, så lenge han ikke har slitt sener o.l vil det ikke ta så alt for lang tid.

82073785.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19368FFB0B613D6DEB0C1DE8F803C850321E30A760B0D811297

Foten henger jo nesten bare der og dingler. Virker jo som samme type brudd som Cisse, Smith, Totti osv. Det skal litt til for at han ikke har slitt noen som helst sener? Jeg vet egentlig ikke, men regner bare med at det tar en stund å komme seg tilbake fra denne type skade.

Lenke til kommentar
Er et brudd, så lenge han ikke har slitt sener o.l vil det ikke ta så alt for lang tid.

82073785.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19368FFB0B613D6DEB0C1DE8F803C850321E30A760B0D811297

Foten henger jo nesten bare der og dingler. Virker jo som samme type brudd som Cisse, Smith, Totti osv. Det skal litt til for at han ikke har slitt noen som helst sener? Jeg vet egentlig ikke, men regner bare med at det tar en stund å komme seg tilbake fra denne type skade.

Nå har jeg ikke sett annet enn bilder, men han trenger ikke nødvendigvis ha slitt noe. Men hvis, så er han nok ute over et halvt år+. Skaden til Smith var jo mye verre da, rev jo og vred alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...