Goscinny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Skulle ikke Djemba prøvespille for FC København nå? Mener jeg leste det i en avis elnz. ENDRET: Sånn går det med tabbed browsing og youtube-klipp . Endret 27. juli 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Djemba Djemba har ihvertfall havnet i Danmark Han spiller for Odense som spilte kamp mot Villa i kveld. Bouma brakk ankelen. Stygge saker. Det var i en duell med Djemba Djemba men jeg tror ikke han gjorde noe galt. Egentlig vet jeg ikke noe om situasjonen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Djemba Djemba har ihvertfall havnet i Danmark Han spiller for Odense som spilte kamp mot Villa i kveld. Bouma brakk ankelen. Stygge saker. Det var i en duell med Djemba Djemba men jeg tror ikke han gjorde noe galt. Egentlig vet jeg ikke noe om situasjonen. Jeg søkte etter Bouma på Getty Images. Ser vondt ut.. Klikk meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Var vel Bouma som taklet Djemba-Djemba Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 neinei var ikke Djemba Djemba som var i den duellen, det var en annen person som ligner litt hvis du skjønner Men Djemba Djemba spilte kampen, ja. Så vondt ut ja RyanReynolds, ikke pent å se på. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bouma er vel ute for denne sesongen da.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 I guess, kanskje litt spilletid mot slutten av sesongen da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er et brudd, så lenge han ikke har slitt sener o.l vil det ikke ta så alt for lang tid. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er et brudd, så lenge han ikke har slitt sener o.l vil det ikke ta så alt for lang tid. Foten henger jo nesten bare der og dingler. Virker jo som samme type brudd som Cisse, Smith, Totti osv. Det skal litt til for at han ikke har slitt noen som helst sener? Jeg vet egentlig ikke, men regner bare med at det tar en stund å komme seg tilbake fra denne type skade. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er et brudd, så lenge han ikke har slitt sener o.l vil det ikke ta så alt for lang tid. Foten henger jo nesten bare der og dingler. Virker jo som samme type brudd som Cisse, Smith, Totti osv. Det skal litt til for at han ikke har slitt noen som helst sener? Jeg vet egentlig ikke, men regner bare med at det tar en stund å komme seg tilbake fra denne type skade. Nå har jeg ikke sett annet enn bilder, men han trenger ikke nødvendigvis ha slitt noe. Men hvis, så er han nok ute over et halvt år+. Skaden til Smith var jo mye verre da, rev jo og vred alt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det sies vell faktisk at ankelen bare datt ut av ledd, og at det ikke dreide seg om noe brudd i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det sies vell faktisk at ankelen bare datt ut av ledd, og at det ikke dreide seg om noe brudd i det hele tatt. Bare. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Happy 27th birthday, Michael Carrick Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Yeah, en dag etter meg å Grattis Carrick Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Oi Gratulerer med overstått da Raste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå kan han endelig kjøre moped Anyway, Liverpool kjøper Keane. Vi sitter på gjerdet. Chelsea kjøper som vanlig stjerner, vi sitter på gjerdet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja, men blir ikke no moped på meg i førsteomgang. Øvelsekjører heller med bil Vi må seriøst komme ned av gjerdet, jeg syns vi skal komme ganske fort ned Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Roy Keane byr 10 mill pund for Saha? No way? Det er bra penger. Kilde Endret 28. juli 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Føler at Saha kommer til å nå noe stort hvis han kommer seg til en klubb hvor han er førsteprioritet. Med litt flaks slipper han skader, og da tror jeg vår kjære Keane har kjøpt seg en god spiss(hvis dette er sant og Saha vil dra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå