tc47 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ingen andre som ser på finalen av Vodacom Challenge? Rodrigo Possebon startet kampen! 23 min. spilt, 0-0 men vi burde hatt et mål når Rooney ble dømt offside når han var klart onside og ga en perfekt pasning inn til Fletcher. Dumme dumme linjemann Cathcart starter også, spennende å se på! Går til straffekonk. om det er uavgjort etter 90 min, ingen ekstra omganger. Lenke til kommentar
cnon Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) "cathcRRRRaft" skåret nesten på heading haha btw: flott fremspill av simpson på 2-0 målet btw2: dette var ikke ment som vg live. jeg syntes bare det var hysterisk morsomt når kommentatoren sa cathcraft i stedet for cathcart Endret 26. juli 2008 av cnon Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Bra Simpson! Har en god følelse når det gjelder Simpson, kan bli fast innen 2-3 år, må ikke selge han. Ingenting gjør meg mer glad enn et Rooney mål 3-0! CLEVERELY! 18 år gammel! AAAH herlig Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noko eg ikkje har fått med meg? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Reservelagskamp eller? virker sånn, eg har ikkje fått med meg at det er noko kamp no Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Sesongoppkjøring i Sør-Afrika. Dei spelte tre kampar. Laguttaka har vore ei blanding av den faste troppen, i tillegg til fleire unge som har fått prøve seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Har Giggs scoret i en av disse, isåfall har jeg sett en xD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei, førstelaget. Var finalen av turneringe, og vi vant 4-0 med Campbell mål på slutten og Giggs løftet the trophy Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg må si at det var litt av en trofe sermoni Fyrverkeri og glitterkanoner (eller hva det nå var) Flott trofe var det også. Og alt dette bare for å ha valsa over to lag med et lag av unggutter og av og til noen førstelags spillere Endret 27. juli 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fant en higlight film på youtube med måla og premieutdelinga på YoutTube. må si at de virka litt mer happy i Moskva Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/foo...icle4407241.ece Fint intervju med Sir Alex. Poster her så vi kan diskutere det han sier utenom ronaldo . Ferguson er og blir Ferguson! How does losing Carlos Queiroz as your number two disrupt plans? We’re not in a hurry to find a replacement, though we’re looking. When you lose a good man you take your time before filling the position. But with our experience, hopefully it’s not too big a loss. Carlos did some great work but Mike Phelan has been with me 10 years, Les Kershaw, Jim Ryan nearly 20 years. And there’s Rene Meulensteen. They’re all good coaches. Nonetheless, it puts an extra burden on you – and you’re 67 in December. Naw. Naw. I was going to maybe take a week off now and then, but that’s that bolloxed. But, really, the only time I’ll have to do a lot extra is if we pick a new assistant, because you have to bed them in. -snip- You made Ole Gunnar Solskjaer reserve team manager, a rapid pro-motion for a coach in his first year. Could he be a top manager? He’s taking his badges and he’s got a lot of qualities, a good manner with the players and a different way of getting things out of them, because he has a quiet-spoken nature. He’s improved his voice levels, which is important in coaching, but I don’t know his ambitions. Coaching’s always the best thing. Anyone who wants to take the next step into that unknown valley of snakes and rats and all the rest of it . . . You’re surely not talking about the press? Exactly! That’s where the valley is. Endret 27. juli 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Fant en higlight film på youtube med måla og premieutdelinga på YoutTube. må si at de virka litt mer happy i Moskva Var mye stas rundt utdelinga da Endret 27. juli 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Eagles bomma på gigasjanse åleine med James.. Ellers har Tevez den største sjansen med straffespark i metallet etter at første forsøk måtte tas på nytt, scorte forøvrig på første forsøk. United viser gode pasninger, tross eit dårlig dekke. Håper vi får sjå Possebon iløpet av kampen, spennande fyr. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvem er det som spiller uten nummer på ryggen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Synest vi har gjort det bra i Afrika jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg og, fornøyd Litt synd at Campbell ikke tør å bruke venstre foten da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Campbell må få mere muskler. Han blir for lett i dueller. Noen som har sett hva som skjedde mellom Djemba Djemba og Bouma? Endret 27. juli 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Djemba Djemba har ihvertfall havnet i Danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå