NightKeeper Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har Ronaldo gitt ut biografi allerede? Hva faen er vitsen med å gi ut biografier i den alderen? Wayne Rooney gjorde vel det samme... Anyways, Solskjær-testemonial blir vist direkte på TV2 2.august. Herlig, rett og slett De skal også ha en time etterpå med intervjuer, og de har fått låne studioet SkySports vanligvis bruker på Old Trafford. Ikke verst bare det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har Ronaldo gitt ut biografi allerede? Hva faen er vitsen med å gi ut biografier i den alderen? Wayne Rooney gjorde vel det samme... Anyways, Solskjær-testemonial blir vist direkte på TV2 2.august. Herlig, rett og slett De skal også ha en time etterpå med intervjuer, og de har fått låne studioet SkySports vanligvis bruker på Old Trafford. Ikke verst bare det Ja, han ga ut boken Moments i Oktober. Ronaldo altså. Det er kos at TV2 sender Solskjær-testemonialen på TV2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvor mye betalte du for Solskjærbiografien? Fikk den til bursdagen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har ikke fått Keane sin enda, har siklet etter den lenge. Men vet du hvor man kan få tak i den hen? Den er jo must http://www.amazon.co.uk/Keane-Autobiograph...y/dp/0718145542 Google er din venn Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke mange dagene til englandstur og kamp nå. Gleder meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har Ronaldo gitt ut biografi allerede? Hva faen er vitsen med å gi ut biografier i den alderen? Wayne Rooney gjorde vel det samme... Gi meg 10 millioner i forskudd så skal du få en biografi av meg også Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 1. Hvor mye koster en stadion- og museumstur på OT UTEN medlemsrabatt? 2. Har disse åpent på kampdager, isåfall: Når stenger dette? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) 1. Hvor mye koster en stadion- og museumstur på OT UTEN medlemsrabatt?2. Har disse åpent på kampdager, isåfall: Når stenger dette? ca 150 Kroner, husker ikke tidene, men tror det var klokken 10.00 den startet http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...section=welcome Endret 25. juli 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Okai, takk for prisinformasjonen. Men du veit ikke hvordan det er med museet og omvisningen på OT på kampdager? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Okai, takk for prisinformasjonen. Men du veit ikke hvordan det er med museet og omvisningen på OT på kampdager? Er ikke sikker, jeg var på Tour 2 dager før kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Okai, takk for prisinformasjonen. Men du veit ikke hvordan det er med museet og omvisningen på OT på kampdager? Eks. Kamp på Lørdag og det andre på Søndag. Var ihvertfall det når jeg var der ifjor. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 32£ millioner for Tevez? Jaja, kan bare si det koster å være verdens største klubb for øyeblikket. Og han er faen ikke verdt så mye heller. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 32£ millioner for Tevez? Jaja, kan bare si det koster å være verdens største klubb for øyeblikket. Og han er faen ikke verdt så mye heller. Såpass jah, jeg begynner automatisk å tenke andre typer (Men siden det er Tevez så må vi vel bare la det gå ) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Mye penger, men nå er det jo sånn det dessverre har blitt. Men løp å kjøp er min mening, Tevez er å blir en fantastisk fotball spiller og i år så kommer han til å stråle (lurt sagt ) for United det er jeg ganske overbevist over. I fjor så var han stort sett utslitt fra dag en når sesongen startet, i år så tror jeg at vi kommer til å se en helt annen utgave av Tevez og tror det kan bli fryktelig moro for å si det pent... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Utslitt faktisk, synes nå han var rimelig frisk i de fleste kampene han var i jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Utslitt ble vel kanskje litt feil ord å bruke, ikke i kampform er vel et bedre ord, men herregud det kom seg da utover i sesongen Men i første halvdel av sesonen så var han fryktelig sliten på slutten av mange kamper, ble jo byttet ut stort sett etter 60-70 minutter i alle sammen... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det har jo litt å gjøre med at han løper like mye på 70 minutter som de fleste andre gjør i løpet av en kamp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det har jo litt å gjøre med at han løper like mye på 70 minutter som de fleste andre gjør i løpet av en kamp Det er jo sant, men når Tevez er i form så løper han sånn i 90 minutter... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fyren er jo bare 24, og hvis han som mange fotballspillere når toppen mellom 26 og 30 så kan det fort vise seg at han var verdt de 320 millionene. Kan selvsagt ikke vite det sikkert, men jeg har tro på han. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Fyren er jo bare 24, og hvis han som mange fotballspillere når toppen mellom 26 og 30 så kan det fort vise seg at han var verdt de 320 millionene. Kan selvsagt ikke vite det sikkert, men jeg har tro på han. Det er jeg helt enig i, men jeg synes egentlig ikke han er verdt 320 millioner. Men siden han virkelig blør for drakta og har sånn lagånd, så er det helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå