Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har Ronaldo gitt ut biografi allerede? Hva faen er vitsen med å gi ut biografier i den alderen? Wayne Rooney gjorde vel det samme...

 

 

Anyways, Solskjær-testemonial blir vist direkte på TV2 2.august. Herlig, rett og slett :) De skal også ha en time etterpå med intervjuer, og de har fått låne studioet SkySports vanligvis bruker på Old Trafford. Ikke verst bare det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har Ronaldo gitt ut biografi allerede? Hva faen er vitsen med å gi ut biografier i den alderen? Wayne Rooney gjorde vel det samme...

 

 

Anyways, Solskjær-testemonial blir vist direkte på TV2 2.august. Herlig, rett og slett :) De skal også ha en time etterpå med intervjuer, og de har fått låne studioet SkySports vanligvis bruker på Old Trafford. Ikke verst bare det :)

 

Ja, han ga ut boken Moments i Oktober. Ronaldo altså.

 

 

Det er kos at TV2 sender Solskjær-testemonialen på TV2 :)

Lenke til kommentar

Mye penger, men nå er det jo sånn det dessverre har blitt.

 

Men løp å kjøp er min mening, Tevez er å blir en fantastisk fotball spiller og i år så kommer han til å stråle (lurt sagt :p) for United det er jeg ganske overbevist over. I fjor så var han stort sett utslitt fra dag en når sesongen startet, i år så tror jeg at vi kommer til å se en helt annen utgave av Tevez og tror det kan bli fryktelig moro for å si det pent...

Lenke til kommentar

Utslitt ble vel kanskje litt feil ord å bruke, ikke i kampform er vel et bedre ord, men herregud det kom seg da utover i sesongen :)

 

Men i første halvdel av sesonen så var han fryktelig sliten på slutten av mange kamper, ble jo byttet ut stort sett etter 60-70 minutter i alle sammen...

Lenke til kommentar
Fyren er jo bare 24, og hvis han som mange fotballspillere når toppen mellom 26 og 30 så kan det fort vise seg at han var verdt de 320 millionene. Kan selvsagt ikke vite det sikkert, men jeg har tro på han.

Det er jeg helt enig i, men jeg synes egentlig ikke han er verdt 320 millioner. Men siden han virkelig blør for drakta og har sånn lagånd, så er det helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...