Geir M Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/carrick_stortrives Sånn innstilling skal Ronaldo ha. Carrick er en klassespiller og han havner bakpå min drakt som jeg skal kjøpe nå snart Glimrende holdninger, god spiller. Tipper han kommer til å gjøre en ny bra sesong for oss i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvordan kan noen si at US medlemskap ikke er verdt de usle kronene? Attpåtil fordi et intervju gikk litt skeis. Tottenham burde vite bedre enn å høre på tabloidavisene som lagte stort oppstyr. At noen kan forvente at et blad som kommer ut en gang i måneden skal være like oppdatert som internettsider er jo også litt rart. Når dere meldte dere inn i US, var det for å være oppdatert? Var US raskere med nyheter enn internett, I don't think so! US er et fint blad, som absolutt ikke blir brukt for oppdatering, men for å lese statstikk og som nevnt intervjuer av de som ikke spiller fast. Morsomt å lese om United visst du ikke har tilgang til internett. edit: leivz Endret 22. juli 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Nå er det straks Orlando Pirates vs. Manchester United på SportN... Edit: United stiller i dag med dette laget: Foster Brown Ferdinand Evans Silvestre Eagles Carrick Gibson Martin Tevez Campbell Innbyttere: Amos Neville Roooney Vidic Scholes O'Shea Fletcher Simpson Endret 22. juli 2008 av larsevenes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvor er Giggs? Han som var så klar for å vinne kampen?! http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6614181 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ikke godt å si... 22 min: 1-0 Lee Martin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fint mål av Martin. Vil se Rooney, Vidic og Neville i 2.omg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 savner Rooney og Scholes! men fint av Martin på målet Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Var liten underholdningsverdi i kampen, slik det ofte er i betydningsløse pre-season matcher. Men det var likevel gøy å følge med spillere man ser sjeldnere enn andre. Gleder meg til seriestart! Sluttresultat: 1-0 22'Martin Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe, måtte le litt av denne reklamen. Tydeligvis fler enn meg som har lagt merke til disse gutta som har sesongkort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er det de som hele tiden sitter på samme plass ved benkene eller noe sånt? Har ihvertfall lagt merke til de før Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe, måtte le litt av denne reklamen. Tydeligvis fler enn meg som har lagt merke til disse gutta som har sesongkort. Haha! Fantastisk!! Disse gutta her har hatt sesongkort de to foregående sesongene hvertfall rett ved siden av bortelagets benk, ser de omtrent hver eneste gang på Old Trafford. Haha! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe, måtte le litt av denne reklamen. Tydeligvis fler enn meg som har lagt merke til disse gutta som har sesongkort. Haha! Fantastisk!! Disse gutta her har hatt sesongkort de to foregående sesongene hvertfall rett ved siden av bortelagets benk, ser de omtrent hver eneste gang på Old Trafford. Haha! Har sett dem på flere bortekamper også. Herlige typer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jævlig bra Det skal jo litt til for IKKE å legge merke til dem, de sitter vel rett til høyre for "benken" så de dukker jo opp i bildet omtrendt hver gang de filmer benken... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Morsomt ja. Er noen gjengangere på tven de ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hah, jævlig bra, lagt merke til de en del jeg også. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 De folka der kommenterer jeg hver gang jeg ser på manu-match (ikke misforstå) sitter bak benken der hver eneste kamp ass. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ble nettopp ferdig med Solskjær-biografien. Der var det kampreferat fra alle de viktigste kampene til United fra første sesongen til Solskjær. Anbefales for de som er interesserte i denslags Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Får handle den inn, den må jeg lese. Har David Beckham og Cristiano Ronaldo biografien fra før. Begge de to er gode biografier. Hvor mye betalte du for Solskjær biografien? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg reagerer umiddelbart på at du har BÅDE Beckham og C.Ronaldo, men IKKE Roy Keane. Men du står selvsagt fritt til å selv fylle opp biblioteket ditt. Anbefaler uansett Keane sin, den er en meget rørende fortelling om klubbfølelse og en stor karriere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har ikke fått Keane sin enda, har siklet etter den lenge. Men vet du hvor man kan få tak i den hen? Den er jo must Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå