Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tevez er herlig, rett og slett. Skikkelig fighter, som blør for klubben og drakta. Allerede rukket å bli en yndling på Stretford End jmfr. Argentina-ropet, som tidligere ble brukt om Judas.

 

Godt å se at han fikk seg en velfortjent ferie av sjefen etter de to foregående sesongene. Utrolig viktig spiller som jeg tror vil putte flere neste sesong, og forhåpentligvis mange av de livsviktige scoringene hans som vi så i den foregående sesongen. Lyon, Rovers, Spurs m.fl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oh.. leste dette på united.no ... alle kan gjøre tabber.. men herregud hører du ikke hva han sier, siterer du vel heller ikke han? det er vel slik som the sun gjør.. United.no medlemskapetmitt gikk ut nå nyss... vet ikke om jeg skal fornye..

 

På grunn av den lille bommerten der?

 

Er det dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Enig! Blir for dumt å melde seg ut på grunn av det - iallfall om du kaller deg supporter. Dessuten synes jeg united.no er en grei side. De samler rykter og annet fra ulike kilder, og er også til dels kritiske til disse kildene (burde jo vært mer "kritiske" i denne saken, though). Om en bruker vettet litt, er siden veldig grei (syns jeg).

Lenke til kommentar
Jeg er innom United.no noen ganger om dagen, men jeg tror ikke på ryktene før jeg har sett det på bbc og Skysport. Hvis ikke det såtr nevnt kilde i artikkelen i United.no.

Men, jeg kommer ikke til å melde meg ut der. Alle gjør feil.

Helt enig. Helt i starten av overgangsvinduet er rykter gøy å lese, men etterhvert som tiden går og ryktene blir mer usaklig og umulig, går du lei av dem, og begynner kun å bry deg om det offisiele. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg kjører Daily Mail jeg. Syns det er en grei side som tar opp de viktige (og uviktige) sakene som omhandler PL. De har også en til tider morsom journalistikk og noen ganger våger seg på en mer subjektiv oppfatning av en sak. Sånt er litt morsomt for variasjonens skyld :p

 

Den virker også seriøs, og skriver aldri at en avtale er i havn, med mindre den er det.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke pågrunn av dette at jeg tviler på at jeg kommer til å fornye abbonementet.. synes jeg får lite av supporterklubben, kan heller melde meg inn igjen når jeg har bruk for det, eller ønsker det av en eller annen grunn.. synes supporterbladet blir dafft i lengden..

Lenke til kommentar

Synes også United-supporteren er litt kjedelig fordi alt det skrives om er ganske gammelt. På den annen side får de ofte med en del artig statistikk og intervjuer. Den viktigste grunnen til at jeg er med, er at jeg kan søke om billetter. Dessuten får jeg billigere supportereffekter fra webshop-en deres ...

 

ENDRET: Liker artikler i bladet som det om materialforvalteren. Det er ikke noe som går ut på dato etter en uke, og er morsomt og interessant!

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Er ikke pågrunn av dette at jeg tviler på at jeg kommer til å fornye abbonementet.. synes jeg får lite av supporterklubben, kan heller melde meg inn igjen når jeg har bruk for det, eller ønsker det av en eller annen grunn.. synes supporterbladet blir dafft i lengden..

Supporterbladet er ti ganger bedre enn United.no, som selv jeg er blitt pisslei iløpet av denne sommeren hvor de har tatt helt av med rykter. Bladet har jo flotte intervjuer og reportasjer rundt andre enn bare de største stjernene. At stoffet er gammelt for de som leser mye på nettet er vel ikke akkurat sjokkerende. Syns de kunne hatt enda mer om reservelaget og folkene rundt selve laget.

 

Nei bladet er absolutt verd pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...