Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

En kjedelig kamp som endte 1-1. Eagles var etter min mening kampens beste selv om ingen utmerket seg spesielt. Neville viste gode takter offensivt, men hadde en hodeløs takling innenfor 16 som førte til straffe og 1-0. Syntes han slet en del defensivt.

 

"Eagles var etter min mening kampens beste"

 

Så du den samme kampen som meg?

 

Eagles var totalt borte. Han hadde feil touch etter feil touch. Det eneste han gjorde i den kampen som var bra, var å score på den headinga som alle hadde scort på. Det er Tevez som skal ha æren for det målet.

 

Absolutt enig, Eagles var piss. Håper egentlig at vi selger han nå i sommeren. Tevez, derimot, var syk med løpingen og skal absolutt ha æren for det målet. Kjedelig med Fletch og Eagles på kantene ja; og sier meg enig i at Nev slet defensivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om at dette var feriefotball på høyt plan. Tempoet og touch'en til nesten samtlige var langt under pari, og vi fortjente ikke å vinne kampen heller. Når det er sagt var det vel greit å få unnagjort en sånn kamp også, så det nesten uansett blir bedring til neste gang. Jeg er også fullt klar over at det bare er en oppkjøringskamp, men jeg syns fremdeles vi bør kunne forlange litt mer kvalitet :roll:

 

Tevez var banens beste :yes:

Lenke til kommentar
Rart at folk liker han og ikke Ron, når han også har hintet at han vil til Spania en dag osv.

 

Det er en viss forskjell, Tevez har sagt en dag, han sa vel om 5-6 år i samme slengen. Vi snakker her om en fyr som har møtt opp i pressekonferanse i Argentina når han spilte for Corinthians (eller var det Boca J.) i United drakt så motivene til Tevez er nok helt andre enn de til Ronaldo.

 

Han har jo også uttalt at hvis United la en kontrakt foran han så signerete han på sekundet. Ronaldo tenker kun penger og driter nok i hva som står på drakta....

Lenke til kommentar

Nå var det Ronaldo jeg tenkte på, Tevez er jeg ikke bekymret for i det hele tatt. Så lenge vi får signert han og ikke de nye reglene til FA ødelegger overgangen, så vil Tevez stå igjen som en spiller som kommer til å bli husket mye lengre hos fansen enn det Ronaldo noen gang vil. Ronaldo kommer til å bli husket som en jævla sutre-unge som ikke ville spille for klubben.

 

Tevez har vist seg mer som en lagspiller på et år enn det Ronaldo har gjort siden han kom til klubben...

Lenke til kommentar
Nå var det Ronaldo jeg tenkte på, Tevez er jeg ikke bekymret for i det hele tatt. Så lenge vi får signert han og ikke de nye reglene til FA ødelegger overgangen, så vil Tevez stå igjen som en spiller som kommer til å bli husket mye lengre hos fansen enn det Ronaldo noen gang vil. Ronaldo kommer til å bli husket som en jævla sutre-unge som ikke ville spille for klubben.

 

Tevez har vist seg mer som en lagspiller på et år enn det Ronaldo har gjort siden han kom til klubben...

Kan være enig i at Ronaldo er en sutre-unge, og er jævla PR-kåt. Folk skulle ha vært som Scholes og Giggs, men er sjelden man får fram sånne spilere der.

Lenke til kommentar

Ronaldo blir i Manchester... Jippi? nei

 

Jeg er ikke alene om å være mektig lei av spekulasjoner rundt Ronaldo, og det er åpenbart at han har vært i tvil om hvor han vil spille. Manchester United ikke har behov for spillere som tviler eller vil bort. Spillerne som ikler seg den røde drakta hver uke skal være stolte av å representere United. Det er jeg usikker på om Ronaldo er.

 

 

 

Sportslig er det glimrende at Ronaldo fortsetter, men dette handler om noe helt annet enn trofeer og trepoengere.

 

 

 

Skal jeg akseptere Ronaldo som United-spiller i fremtiden, må han si én enkel setning med tv-kameraer foran ansiktet; %u201D I want to play for Manchester United%u201D. Og at han gjør det klart at hans fremtid er og blir på Old Trafford %u2013 i hvert fall ut kontraktstiden. Det er det minste vi supportere bør forlange av spilleren som har fått enorm støtte de to siste sesongene.

 

 

 

Ronaldo må gjenoppbygge tilliten og heltestatusen som har blitt svekket de siste ukene.

 

 

 

For vi kan ikke hver eneste sommer bli plaget med rykter om at Real Madrid legger fantastisummer på bordet. Vi orker ikke flere spekulasjoner om at han kan tenke seg til varmere strøk, og uttalelser om at det ville vært en drøm å spille for den spanske hovedstadsklubben.

 

 

 

Fortsetter sagaen bør Sir Alex gjøre kort prosses og sende ham til Madrid i sommer. Nå er vi nemlig både slitne og lei av en saga som er lang som et vondt år.

Lenke til kommentar
Det er jo det media prøver å gjøre. Få oss til å ikke like Ronaldo osv..

 

Media gjør sitt ypperste for å få oss til å ikke like han ja/ gjøre spekulasjonene større, noe de har lykkes med... Men uansett så har det enda ikke kommet fram i et eneste inervju med Ronaldo hvor han sier at han skal bli i Manchester. Han sier bare gud hvet og alt mulig. Noe slikt ville aldri en spiller med hjerte for klubben ha sagt !!! .....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...