NightKeeper Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Reading i FA-cupen, herlig. Også hjemme da, litt for heldige nå føler jeg. Tre hjemmekamper mot ikke topplag. Men når jeg føler vi er heldige, se på Chelsea, de har fått non PL-lag tre kamper på rad. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Reading i FA-cupen, herlig. Også hjemme da, litt for heldige nå føler jeg. Tre hjemmekamper mot ikke topplag. Men når jeg føler vi er heldige, se på Chelsea, de har fått non PL-lag tre kamper på rad. 7824583[/snapback] Vel Portsmouth og Reading er jo ikke akkurat walkover. Hehe, ja Josè klager sikkert snart over at de har for dårlig matching. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Reading i FA-cupen, herlig. Også hjemme da, litt for heldige nå føler jeg. Tre hjemmekamper mot ikke topplag. Men når jeg føler vi er heldige, se på Chelsea, de har fått non PL-lag tre kamper på rad. 7824583[/snapback] Vel Portsmouth og Reading er jo ikke akkurat walkover. Hehe, ja Josè klager sikkert snart over at de har for dårlig matching. 7824593[/snapback] Nei. Villa, Pompey og Reading er gode lag. Vi har sett det i PL i år, hvertfall med de to sistnevnte. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Ville bare si godt jobbet denne sesongen! Tilogmed begynt å like C. Ronaldo i det siste, han har spilt veldig bra;) Mvh Man City-fan Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ville bare si godt jobbet denne sesongen! Tilogmed begynt å like C. Ronaldo i det siste, han har spilt veldig bra;) Mvh Man City-fan 7828630[/snapback] Hyggelig å høre, lykke til med dere også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ville bare si godt jobbet denne sesongen! Tilogmed begynt å like C. Ronaldo i det siste, han har spilt veldig bra;) Mvh Man City-fan 7828630[/snapback] Hyggelig å høre, lykke til med dere også 7829563[/snapback] BLASFEMI! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Haha, enig med godeste Hyrlen. Er som om Gooners og Yids skulle ønske hverandre lykkeønskninger. :!: Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Her liker me IKKJE Manchester City Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Reading i FA-cupen, herlig. Også hjemme da, litt for heldige nå føler jeg. Tre hjemmekamper mot ikke topplag. Men når jeg føler vi er heldige, se på Chelsea, de har fått non PL-lag tre kamper på rad. 7824583[/snapback] Vel Portsmouth og Reading er jo ikke akkurat walkover. Hehe, ja Josè klager sikkert snart over at de har for dårlig matching. 7824593[/snapback] Nei. Villa, Pompey og Reading er gode lag. Vi har sett det i PL i år, hvertfall med de to sistnevnte. 7825215[/snapback] Det kan bli ein vanskeleg kamp mot reading, husk at me spelte 1-1 første kampen i PL. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har sett mange forskjellige vrier på å vise CL-finalen i 99, men jeg har aldri sett en video så bra som dette. Perfekt video, "nesten" så man begynner å grine http://youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har sett mange forskjellige vrier på å vise CL-finalen i 99, men jeg har aldri sett en video så bra som dette. Perfekt video, "nesten" så man begynner å grine http://youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts 7831605[/snapback] For en film! Sitter med ståpels ennå! Sykt, sykt og atter sykt! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har sett mange forskjellige vrier på å vise CL-finalen i 99, men jeg har aldri sett en video så bra som dette. Perfekt video, "nesten" så man begynner å grine http://youtube.com/watch?v=MeSXE3eAKts 7831605[/snapback] Nydelig film, enkelt og greit, nydelig film Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Tok meg selv i og juble. Fy faen for noen minner den filmen brakte frem! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Tok meg selv i og juble. Fy faen for noen minner den filmen brakte frem! 7833317[/snapback] Lurer på om det er mulig å laste ned filmen en plass? Var så bra at jeg må ha den på pcen min Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Best game ever. Å score to mål i løpet av tre minutter overtid, rett og slett sykt. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Fyfan den filmen var bra, kjente bare jeg fikk frysninger på ryggen å hodet, var ikke gamle karen da det skjedde, men satt klistra forann tven, har opptak av kampen her til og med Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Var heldigvis såpass gammel at jeg husker alt fra CL og liga det året. Å takk pappa for at vi hadde Canal+ og Tv3 edit: Hva heter den første sangen på filmen ? Endret 30. januar 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Beste filmen jeg noensinne har sett! For en vanvittig eksplosjon av følelser når filmen skifter fra sort-hvitt til farger, ballen flyr i nettaket, høydepunktet i en av favorittsangene mine går mot toppen og kommentatoren skriker "Ole Gunnar Solskjaer has won the European cup for Manchester United!". Sitter fortsatt med frysninger 5 minutter etter jeg så den. Takk for at du delte den linken med verden! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Beste filmen jeg noensinne har sett! For en vanvittig eksplosjon av følelser når filmen skifter fra sort-hvitt til farger, ballen flyr i nettaket, høydepunktet i en av favorittsangene mine går mot toppen og kommentatoren skriker "Ole Gunnar Solskjaer has won the European cup for Manchester United!". Sitter fortsatt med frysninger 5 minutter etter jeg så den. Takk for at du delte den linken med verden! 7834533[/snapback] Du beskrev akkurat mine føleser nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå