Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nani er jo suspendert og. Her fann eg den artikkelen om Manucho.

 

Helvete, det glemte jeg. (redigert forrige post) Faen da, vi har jo ingen ekte ving da, bare Giggs som skal jo egentlig starte på benken. Hmm og har hørt at Park ble skadet igjen i sommeren? Hvor var det jeg hørte det, hmm.

Lenke til kommentar
I 99 starter vi dårlig og vant The Treble. I år startet vi elendig og vant PL og CL. Hva er det folk har så imot å tape noen kamper i starten av sesongen? :)

Tilfeldigheter. Det straffer seg like mye å gi bort poeng i ligaen tidlig i sesongen som sent. 3 poeng er 3 poeng uansett om det er tidlig eller sent i sesongen.

Lenke til kommentar

Tror vi kan glemme Berbatov ja:

 

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...s_klager_til_fa

 

"Spurs-formann Daniel Levy har fredag klaget både United og Liverpool inn for FA, etter det han mener er utilbørlige forsøk på å lokke henholdsvis Dimitar Berbatov og Robbie Keane bort fra White Hart Lane."

 

Verste av alt er at jeg faktisk er enig i det Levy sier.Saken kan minne litt om CR7-Real saken,når man ser på hva SAF har sagt.

 

Da får vi vel lete etter en ny spiss.Begynner bli dritlei av somlingen Man Utd på transfermarkedet nå!!!

Lenke til kommentar
Tror vi kan glemme Berbatov ja:

 

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...s_klager_til_fa

 

"Spurs-formann Daniel Levy har fredag klaget både United og Liverpool inn for FA, etter det han mener er utilbørlige forsøk på å lokke henholdsvis Dimitar Berbatov og Robbie Keane bort fra White Hart Lane."

 

Verste av alt er at jeg faktisk er enig i det Levy sier.Saken kan minne litt om CR7-Real saken,når man ser på hva SAF har sagt.

 

Da får vi vel lete etter en ny spiss.Begynner bli dritlei av somlingen Man Utd på transfermarkedet nå!!!

Somling? Er halvannen måned igjen av vinduet.

Lenke til kommentar
Tror vi kan glemme Berbatov ja:

 

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...s_klager_til_fa

 

"Spurs-formann Daniel Levy har fredag klaget både United og Liverpool inn for FA, etter det han mener er utilbørlige forsøk på å lokke henholdsvis Dimitar Berbatov og Robbie Keane bort fra White Hart Lane."

 

Verste av alt er at jeg faktisk er enig i det Levy sier.Saken kan minne litt om CR7-Real saken,når man ser på hva SAF har sagt.

 

Da får vi vel lete etter en ny spiss.Begynner bli dritlei av somlingen Man Utd på transfermarkedet nå!!!

Somling? Er halvannen måned igjen av vinduet.

 

Ja,somling!!!

 

Pre Season har allerede startet,selv om overgangsvinduet ikke er lukket!

Jo fortere en spiller er på plass til Pre Season,jo fortere vil en spiller gli inn i rekkene på OT.

Lenke til kommentar

Den saken der kan da ikke på noen måte sammenlignes med det Real holder på med. Fergie har sagt han ønsker Berbatov, og har lagt inn et bud, standard prosedyre i overgangssaker.

 

Hargreaves-saken derimot kan muligens ligne litt på Ronalo-saken. Forskjellen der er at Ronaldo er en mye større spiller, og saken vil selvfølgelig blåses opp av media. I tillegg var det klart at United ønsket å hente Hargreaves, vice-versa. Det var på ingen måte noe råttent og ekkelt spill slik Real praktiserer.

Lenke til kommentar
Den saken der kan da ikke på noen måte sammenlignes med det Real holder på med. Fergie har sagt han ønsker Berbatov, og har lagt inn et bud, standard prosedyre i overgangssaker.

 

Hargreaves-saken derimot kan muligens ligne litt på Ronalo-saken. Forskjellen der er at Ronaldo er en mye større spiller, og saken vil selvfølgelig blåses opp av media. I tillegg var det klart at United ønsket å hente Hargreaves, vice-versa. Det var på ingen måte noe råttent og ekkelt spill slik Real praktiserer.

 

Jeg er enig.Real-saken er en saga i seg selv,selv om man ser paralleller.

Lenke til kommentar
En kjedelig kamp som endte 1-1. Eagles var etter min mening kampens beste selv om ingen utmerket seg spesielt. Neville viste gode takter offensivt, men hadde en hodeløs takling innenfor 16 som førte til straffe og 1-0. Syntes han slet en del defensivt.

 

"Eagles var etter min mening kampens beste"

 

Så du den samme kampen som meg?

 

Eagles var totalt borte. Han hadde feil touch etter feil touch. Det eneste han gjorde i den kampen som var bra, var å score på den headinga som alle hadde scort på. Det er Tevez som skal ha æren for det målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...