Kiman™ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 50%. Enten så drar han, eller så drar han ikke. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Personlig så har jeg lyst på en ny høyreback. Ikke nødvendigvis denne sesongen, slik som jeg mente tidligere, men definitivt før neste sesong. Brown er solid defensivt, men innleggene og de offensive løpene generelt er ikke gode nok (hvis vi ser bort fra CL-finalen). I tillegg sliter han veldig med raske vinger som Babel og Cole. Han blir så lett lurt av de raske fintene deres, og de kommer lett til farlige situasjoner. Ingenting hadde vært bedre enn at han løser denne delen av spillet, og at vi fortsetter med en engelsk høyreback. Denne sesongen betyr alt for Brown hvis han vil spille på OT i 5 år til. Hvis vi skal hente ny back liker jeg Sergio Ramos veldig godt, men tviler på at han noen gang vil ikle drakten til verdens beste lag. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Et annet minus med Brown syntes jeg er som du sa at han blir for lett drillet ut. Det fører til mye innlegg mot, men heldigvis er Rio & Vidic på plass. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen her som har bestilt på unisport før fra danmark, som vet hvor lang tid det går før du mottar pakke? Fikk melding om at pakken var avsendt for 8 dager siden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 O'Shea er altfor ustabil. Brown er god nok, men en ny høyreback er ikke å forakte Lenke til kommentar
Hansen2k Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg syns ikke vi skal kvitte av med brown på backen.. united spilte tross alt en fantastisk deffensiv fotball i fjord/år, og det var takket være et godt innspilt deffensivt 4-er. Hvis du ser på browns utvikling de siste og spesielt det siste året så syntes jeg den har vært svært god, spesielt på det offensive så jeg håper Fegie fortsetter medf å gi han tillit i år også, så vil han fortsette å vokse til å bli en knallbra back, selv om han begynner å dra på årene ;D dessuten så har vi Hargreaves som kom inn og gjorde en fin innsats på backen mot slutten av sessongen Men jeg syns derimot vi må fokusere på en goalgetter, noe som Fergie virker å gjøre =) Rooney har ikke hatt helt målteften inne i det siste, men vi vet alle hva han kan være i stand til hvis han finner den ;D også har vi fantastiske tevez da men vi mangler en litt mer "Nistelrooy"/"Solskjær" type som kan stå der og putte jevnt og trutt de enkle, men også avgjørende målene ;D Personlig syns jeg Berbatov virker intressant i en slik rolle, pluss at han også er en fantastisk fotballspiller ellers =) Selv om jeg helst ville foretrukker å se en Huntelaar i United-trøya =) hehe! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg syns ikke vi skal kvitte av med brown på backen.. united spilte tross alt en fantastisk deffensiv fotball i fjord/år, og det var takket være et godt innspilt deffensivt 4-er. Hvis du ser på browns utvikling de siste og spesielt det siste året så syntes jeg den har vært svært god, spesielt på det offensive så jeg håper Fegie fortsetter medf å gi han tillit i år også, så vil han fortsette å vokse til å bli en knallbra back, selv om han begynner å dra på årene ;D dessuten så har vi Hargreaves som kom inn og gjorde en fin innsats på backen mot slutten av sessongen Men jeg syns derimot vi må fokusere på en goalgetter, noe som Fergie virker å gjøre =) Rooney har ikke hatt helt målteften inne i det siste, men vi vet alle hva han kan være i stand til hvis han finner den ;D også har vi fantastiske tevez da men vi mangler en litt mer "Nistelrooy"/"Solskjær" type som kan stå der og putte jevnt og trutt de enkle, men også avgjørende målene ;D Personlig syns jeg Berbatov virker intressant i en slik rolle, pluss at han også er en fantastisk fotballspiller ellers =) Selv om jeg helst ville foretrukker å se en Huntelaar i United-trøya =) hehe! Som om jeg skulle skrevet det selv. Fullstendig enig Brown er imo en kjempeback. Syns ikke han blir finta på ræva så lett som folk skal ha det til jeg. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Håper dt er Berbatov United har lagt inn bud på, han er en sinnsykt bra spiller , kommer til å passe perfekt inn i united. Vil heller ha han enn Huntelaar. Lenke til kommentar
Hansen2k Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Håper dt er Berbatov United har lagt inn bud på, han er en sinnsykt bra spiller , kommer til å passe perfekt inn i united. Vil heller ha han enn Huntelaar. Er nok stor sjangs for at det blir Berbatov virker det som, hvis united punger ut nok =) så som en umiddelbar forsterkning så er også han en sikker innvestering, i og med han er vant med Premier League og den engelske fotballen Det finnes jo svært mange eksempler på hvor mange spillere som har feilet etter at de har kommet til Premier League =/ Men Berbatov vil være en sikker signering som vil bli suksess ;D Endret 17. juli 2008 av Hansen2k Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvem tror folket her United her lagt inn bud på da? Jeg tror og håper på at det er Berbatov. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Håper på Huntelaar, tror det er Berbatov. Agüero har sagt at han ikke dra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Selvfølgelig var det Berbatov, var det noen tvil? Fergie confrms Berbatov bid Manchester United manager Sir Alex Ferguson has confirmed that he has lodged a bid for Tottenham's Dimitar Berbatov. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tiltale mot Evra. Da er det en overhengende fare for at Ronaldo og Evra er ute i sesongstarten. Vi mistet spillere de første kampene i fjor også og det gikk til helvete Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Anderson er vel også ute? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jepp, Anderson er med i OL Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Manucho er vel også ute, med skade? Var ikkje det snakk om at Tevez var sliten, eller var det lenge siden? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Manucho har jo ikke arbeidstillatelse, han er jo spilleklar så vidt jeg vet? Og nå ser det ut som Owen Hargreaves kanskje ikke rekker sesongstarten heller Limbeck så nå er vi uten: Sikkert: Ronaldo, Anderson, Nani (2 kamper karantene) Kanskje: Evra Sannsynligvis: Hargreaves, Manucho. Endret 19. juli 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Manucho Injured?Monday 07 Jul 2008 10:15:37 by Bryan Corbally Manchester United's January transfer window signing Manucho may have to wait even longer for his debut, after the Daily Mirror reported news of the Angolan suffering a broken metatarsal. After signing from Petro Atletico midway through last season, 25 year old Manucho was loaned out to Panathinaikos for the remainder of the season in a bid to help obtain a work permit. After an excellent African Cup of Nations campaign, the Old Trafford failthful were looking forward to seeing the Angolan turn out for United. Something of an unknown quantity, he wasn't even first choice for Angola a year ago, Manucho could add another dimension to United's attack and ease the burden on Wayne Rooney and Carlos Tevez. He was due to join United on the forthcoming pre season tour of South Africa, but is expected to go for X-rays and further tests to help ascertain the extent of any injury. United are yet to comment on the story. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faen, leste det ikke. Hvor fant du det? Jaja listen min var jo fortsatt riktig da Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nani er jo suspendert og. Her fann eg den artikkelen om Manucho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå