LarsP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det er vel det som har kjennetegnet de virkelige store målskårerne (Rutgerus Johannes Martinus van Nistelrooij (haha, den har jeg ventet lenge på å få bruke), Ronaldo, Shearer og Brattbakk (hirr)) gjennom tidene, nemlig at de ikke løper mest, men smartest. Endret 15. juli 2008 av LarsP Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 www.livesport247.com er en bra plass å begynne. Koster 24 kroner uken, men du får til gjengjeld se alt av sport du måtte ønske. Ellers har du www.myp2p.eu, men her er kvaliteten så som så. Bare 100 kroner i måneden? Er helt vilt.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Premier League (lørdag, søndag og midtuke) * Champions League (alle kampene) * VM i fotball samt all EM kvalik. (alle kampene) * UEFA Cup (alle kampene) * Internasjonale vennskapskamper * Tysk Bundesliga * Spansk Primera division * Fransk, Skotsk, Italiensk og norsk tippeliga) Vi viser også alle store Pay Per View stevner, i tillegg til * Boksing * WWE, Wrestling * Motorsport (rally og Formel 1) * Tennis * Golf * Extremesport (deriblant snowboard) Dæven døtte.. Til og med Serie A! Consider me as a member Noen som er medlem der og kan fortelle litt om kommentatorer osv..? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det er jo stream det også, men av mye bedre kvalitet enn de på myp2p.eu og sånt, bruker visst en annen type streaming eller noe. Har ikke så mye peiling på det, men tror de på myp2p.eu er avhengige av at så mange som mulig ser på og dermed deler eller noe, mens denne ikke er det. Shoot me if im wrong. Kommentatorene kommer fra de kanalene det blir streamet fra. Endret 15. juli 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ok.. Kjempebra Takk for tipset ^^ Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om det er lovlig eller ei, vet jeg ikke. Kan ikke se for meg at det er lovlig :\ Men, det er et kanontilbud. Har brukt det i hele år, og streamen er av veldig bra kvalitet For PL streames det som oftest fra C+, CL fra Tv3 osv.. 24,- i uken er jo ingenting! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fikk litt smådårlig kvalitet her, men bedre enn på andre sider jeg har prøvd. ^^, Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kjøp deg Canal + da. En god investering Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kjøp deg Canal + da. En god investering Kan bekrefte det (Og HD hvis det er mulighet for noen; gjør bare så sykt stor forskjell å se de absolutt største kampene i HD!) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fra Eurotrip. Blir like glad hver gang jeg ser det klippet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Livesport-streams blir bedre hvis du kjører dem på TV-ut til et CRT-tv. Siden gamle TVer ikke er så kresne på kvalitet blir bildet bedre enn på en nyere pc-skjerm. Jeg kjører alle kamper jeg ser på streams fra Livesport. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fra Eurotrip. Blir like glad hver gang jeg ser det klippet Er det klippet fra en film ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fra Eurotrip, som han sier, formoder jeg... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? Hvor står dette? SeHer.no eller The Sun? ;P Absolutt helt ok å dumpe Ronaldo for en ekte kjekkas som Sergio Ramos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter. Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det står på Seher.no Men Tomhel, vi har da absolutt ingen backproblem? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter. Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D Hvilket back-problem? Gi meg en klubb i pl som har en bedre høyreback enn Brown? Finnan??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Brown er meget god back, har hatt en annen mening om han før. Men nå, har jeg endret helt mening, han er en utrolig god back. Vært veldig solid, pluss han begynner å få litt bedre pasningsfot som han har slitt med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Problem er det ikke, men er det en plass vi bør utvide (bortsett fra spiss og den eventuelle høgre ving) så er det back. Høgrebacken er tynn, og hva om Brown ikke klarer å prestere? Det er ikke et problem, det var mer et problem før sist sesong. Høgreback er uansett den eneste plassen vi hadde hatt realistisk bruk for forsterkninger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er problemet med høyreving? Ron drar ikke, det har jo United sagt. Nani kan steppe inn for han når han ikke rekker seriestart. Obs, Nani er jo utestengt i de to første :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå