Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Helt enig, men han er også en stor klyse, og derfor ønskes han ikke (ihvertfall ikke fra meg) Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Et lite sitat fra Daily Mail: Sir Alex Ferguson has spent the last few weeks worrying about one sulking superstar, so it may seem strange he wants to add another to his squad as Dimitar Berbatov set for switch. Hahahaha :!: De kan få sagt det Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Helt enig, men han er også en stor klyse, og derfor ønskes han ikke (ihvertfall ikke fra meg) Er noen uttalelser jeg ikke skjønner. At Berbatov begynner å dra på årene og er en klyse skjønner jeg ingenting av. Er det hår strikk kanskje? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Dra på årene var kanskje en litt overdreven uttalelse, men mente iforhold til Huntelaar, som kun er 24 om jeg ikke tar helt feil. Og at Berbatov har litt primadona nykker synes jeg det ikke er så stor tvil om, han syter i Tottenham, og når det ikke gåt bra med klubben stikker han. Du må heie på et lag som virkelig vet hvordan det føles å bli "ditcha", nevner mancini i januar (og hva har skjedd nå) Edit: Skal du ha strikk i håret bør du egentlig ikke være en slæskete, skiten bulgarer Endret 14. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Husker jeg tenkte på at Berbatov hadde vært fint for oss en gang i fjor, leste nedover på tekst - tv, og så ting som Berbatov 21, 59 osv. og dette i en periode der vi ikke lå på toppen av tabellen, og jeg tenkte at dette er mannen vi trenger. Det gikk fort over når jeg så litt Huntelaar i Eresdivisie. Jeg så Tottenham en del i fjor, og jeg mener at Berbatov er det trygge valget, men jeg er så utrolig lei av det trygge valget, og før eller senere kommer Arsenal til å kjøre over oss fordi Wenger tør å satse. Agüero eller Huntelaar er det valget vi bør ta før prisen stiger enda mer, eller de forsvinner til en av våre storkonkurrenter for de kommer til å bli STORE. Jeg er glad for at Lyon ikke var interessert i å selge Benzema til oss ihvertfall for han rekker iallefall ikke Agüero til knærne, og Huntelaar er den neste RvN. Selg Ronaldo Fergie, og få inn Agüero og Huntelaar så kan vi heller klare oss med en arbeidshest som Park på høyrevingen, og Hargreaves har jo vist at han kan legge inn. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Selg Ronaldo Fergie, og få inn Agüero og Huntelaar så kan vi heller klare oss med en arbeidshest som Park på høyrevingen, og Hargreaves har jo vist at han kan legge inn. Dagens klokeste ord Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Javel. Vil heller si det slikt: Vil Ronaldo gå per dags dato, la han gå (men ikke for under 500 mill - Skyhøyt). Forså enten satse på Nani, eller kjøpe inn en ny en (F.eks Aguero). Vil ikke Ronaldo gå per dags dato, blir han. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hva mener du med å kjøpe en ny en? Aguero er ikke kant, er han? Isåfall har jeg gått glipp av mye. Så han i U-20 VM som Argentina vant. Der ble han toppscorer og turneringens beste. Han spilte ved noen anledninger som en offensiv midtbanespiller med fri-rolle, noe playmaker og ren spiss. Så aldri at han var kant. Agüero var helt syk under turneringen forresten. Endret 14. juli 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hva mener du med å kjøpe en ny en? Aguero er ikke kant, er han? Isåfall har jeg gått glipp av mye. Så han i U-20 VM som Argentina vant. Der ble han toppscorer og turneringens beste. Han spilte ved noen anledninger som en offensiv midtbanespiller med fri-rolle, noe playmaker og ren spiss. Så aldri at han var kant. Agüero var helt syk under turneringen forresten. Han er ikke det, men utifra hans egenskaper ser det ut til at han kan spille kant like-så-greit som spiss. Ronaldo skårer mye, Aguero har skåret mye (men tviler på han skårer like mye i England). Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ville ikke brukt trillioner for å bruke ham på kant... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 "Da gjør du det, så gjør vi noe annet", hehe, neida. Sikkert mange andre alternativer hvis vi skulle solgt Ronaldo, men det var bare et eksempel. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 OT: Hvor i helsikke er Banan(Fakey) blitt av? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 OT: Hvor i helsikke er Banan(Fakey) blitt av? Han er utestengt til 2035. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Manchester United agree £28 million Dimitar Berbatov fee as Spurs close on David Bentley Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Må si jeg ler godt over at dere betaler £10M mer for Berbatov enn vi gjorde for Torres. Men skal ikke se bort ifra at det blir en god signering for dere, Berbatov er god. Hvis han finner plassen sin i laget kan han kanskje score så mye som halvparten av Torres' gåller. (OOH BUUUUUUURN) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Men skal ikke se bort ifra at det blir en god signering for dere, Berbatov er god. Hvis han finner plassen sin i laget kan han kanskje score så mye som halvparten av Torres' gåller. (OOH BUUUUUUURN) Vet ikke hva dere hyler om, vi har midtbanespillere som putter mer mål en spissene deres... (OOH BUUUUUUURN) Berbatov er mer enn velkommen, han kan bli giftig på topp sammen med Rooney/Tevez Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Snakker du om han derre spilleren ingen vil ha i klubben? Men ja, ikke meningen å spre kvalme. Et uskyldig stikk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel noen som ikke vil ha han i klubben ja. Jeg begynner å bli lei hvor PRKåt han er, men kan godt beholde han. Verdens beste fotballspiller er han også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Snakker du om han derre spilleren ingen vil ha i klubben? Jepp... Men ja, ikke meningen å spre kvalme. Et uskyldig stikk. Skjønte det, derfor jeg qoutet burn'en din Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 £28M er latterlig for en spiller som Berbatov. Sansynligvis er dette bare ville rykter. Skal man først betale £28M for en spiller skal det være en spiller med ekstreme kvaliteter, en spiller blant verdenstoppen, det er ikke Berbatov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå