Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Aguero er selvsagt et godt kjøp, men er en møtende spiss slik som Tevez og Rooney, tror derimot at han kan være en superspiss for oss, ettersom han scorer mange mål også. Santa Cruz har vel bare hatt en god sesong i løpet av karrieren sin (i år).

Berbatov er 27 år, og har en del år til, men ville helst sett Huntelaar i den rød trøya før han forsvinner til en stor konkurrent enten i Premier League eller når vi skal spille Champions League.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fAr da inderlige hApe at Huntelaar ikke blir Henry all over again. Der sa Untied nei takk til en klassespiller. Heller satse ungt og misse, enn A ta en som ikke er like ung og ikke holder like lenge. United har veart KONGEN av unge talenter. 90 tallet=heilt vilt. Scholes, neville brOdrene, Beckham, Giggs, kjOpte inn en relativt ung Solskjaer. Tror uansett vi skal stole pA sir alex. Han pleier A vite hva som er best, med unntak av et par klare bommer, som, heldigvis, ikke har veart for mange.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig. Santa Cruz hadde hatt flere gode år i Bayern hvis han hadde fått tillit. Han var et kjempe talent, og assistent treneren sa etter overgangen til Blackburn at han visste han ville bli god, slik som assistenten til Rosenborg sa om Eguren som fortiden storspiller i Villarreal. Så Santa Cruz har ikke nybegynner flax eller'no. ;)

Lenke til kommentar

Mulig at han er en late bloomer, men saken er at han spilte 155 ligakamper for Bayern Munchen, og scorte bare 31 mål. Altså han scorte i snitt 0,2 mål per kamp eller i 1/5 kamper om du vil. Siste sesong for Bayern Munchen spilte han 26 ligakamper og scorte 2 mål, dette viser for meg at Bayern Munchen ga han tillit, men at han ikke fungerte for de. Denne sesongen har han scoret 19 mål på 36 kamper en scoringsrate på 0,53 som er særdeles bedre, men det kan være at dette er fordi Blackburn er den klubben som fungerer optimalt for han, og at han flopper i en annen klubb (eller at Bundesliga ikke var for han, og at Premier League passet bedre). Dermed så synes jeg det er langt bedre alternativer til en bedre pris ettersom han antagelig koster i underkant av det Huntelaar vil koste. Fergie gjorde en tabbe med Henry, og jeg håper han ikke får oppleve samme historie om igjen.

Arsenal virker dessuten som en attraktiv arbeidsplass ettersom Ramsey valgte han over oss, Nasri signerte for de, Huntelaar overgang ryktene virker sterke og Arshavin visstnok skal ha ønsket seg dit siden en Barcelona overgang ikke er trolig. Det er muligens ikke så rart siden de både satser ungt samt har spilt kanskje Premier Leagues mest attraktive fotball over sesongen (Vi har til tider vært for kyniske etter min mening)

Lenke til kommentar

Sterk på research-biten Wisdom, det skal du ha ;) Jeg syns Cruz har bevist at han er materiale til å bli PL-toppscorer med støtte fra de beste.

Når det gjelder ønsket om å dra til Arsenal tror jeg det har noe med å gjøre at det sannsynligvis er enklere å spille seg inn på laget der. Etablert førstelagsspill i United forbeholdes kun de beste, og derfor er ikke alle fremadstormede spillere så gira på å gå til United. Det er synd, men trolig sant..(i mitt hode)

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar

Dimitar Berbatov er langt fra klar for Man Utd. Spurs har sagt at de skal ha klar en erstatter før de lar ham gå (ifølge ryktene). Jeg vil tro SAF har flere baller i luften, og ikke satser alt på en person. Mao kan det godt være at det er oss det er snakk om i den artikkelen om Agüero.

Selv om SAF har sagt han bare vil hente en stor spiller, er det vel typisk at vi plutselig ender opp med en eller to til? :D

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Er forsåvidt enig. Santa Cruz hadde hatt flere gode år i Bayern hvis han hadde fått tillit. Han var et kjempe talent, og assistent treneren sa etter overgangen til Blackburn at han visste han ville bli god, slik som assistenten til Rosenborg sa om Eguren som fortiden storspiller i Villarreal. Så Santa Cruz har ikke nybegynner flax eller'no. ;)

Dette er vell ganske typisk Bayern Munchen og deres utvikling av unge-spillere, tipper vi sjeldent får se Toni Kroos neste sesong (som er et Gigastort talent).

Husker fortsatt jeg ønsket han (evig mye) til Roma, men overprising fra Bayern gikk det i vasken :)

Lenke til kommentar

Håper virkelig på Agüero. Det at vi har en argentisk lagkompis i Tevez fra før minsker ikke akkuratt på sjangsene for at han er keen. Selg for gudskyld Ronaldo og la ham råtne i pilråtne Real, så kan vi hente nytt krutt. Tviler på at Ronaldo vil gjøre det like godt for de hvite som han gjorde for oss faktisk, så hadde vært jævlig artig om han hadde gått på en smell i spania. Ingen garanti for at han trives i nye omgivelser, både sosialt og sportslig.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Jeg ble også litt imponert av Clemens Fritz i EM i år, flott høyreback/ høyre ving.

Jupp, jeg også. Av de kampene jeg har sett med WB i årets Bundesliga har han på langt nær vært så "dominerende", forsiktig og sikker back (Denis Irwin junior, hehe).

Men vil ikke akkurat ønske han som en Høyrevin, for et par år siden så var han jo til og med makker med Per Mertesacker på Midstopper-plassen :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg ble også litt imponert av Clemens Fritz i EM i år, flott høyreback/ høyre ving.

Jupp, jeg også. Av de kampene jeg har sett med WB i årets Bundesliga har han på langt nær vært så "dominerende", forsiktig og sikker back (Denis Irwin junior, hehe).

Men vil ikke akkurat ønske han som en Høyrevin, for et par år siden så var han jo til og med makker med Per Mertesacker på Midstopper-plassen :whistle:

tenkte mer at han passer som en offensiv back jeg men ;)

Lenke til kommentar
Håper virkelig på Agüero. Det at vi har en argentisk lagkompis i Tevez fra før minsker ikke akkuratt på sjangsene for at han er keen. Selg for gudskyld Ronaldo og la ham råtne i pilråtne Real, så kan vi hente nytt krutt. Tviler på at Ronaldo vil gjøre det like godt for de hvite som han gjorde for oss faktisk, så hadde vært jævlig artig om han hadde gått på en smell i spania. Ingen garanti for at han trives i nye omgivelser, både sosialt og sportslig.

Hvis du tenker det på den måten kan jo det også gå Liverpools vei ettersom Torres gikk der, og Aguero skal visst ha en knapp på Liverpool.

Banner fra igår:

970425029-soccer-friendly-burscough-v-manchester-united-victoria-park.jpg

Lenke til kommentar

Skjønte det vettu, der er jo også der han har spilt i WB om jeg ikke tar helt feil. Men tror neppe du "sikler" så altfor mye på han, eller? Føler vi heller kan satse på en ungutt istende da.

patrick owomoyela har nettopp gått til dortmind så høyreback plassen i WB er nok tenkt til Frtiz.

Angående Aguero, så tror jeg han velger å bli et år til i Madrid (noe jeg tror er klokt), mye pga "garantert" spilletid og Atletico forbedrer laget sitt. :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...