Manx Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som oppdaga de forbanna måkene? Hvordan skal man ha klart å unngå å se dem??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) forsen... Endret 12. juli 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Dere som så kampen, var det en grei kamp sett fra vårt ståsted? Herlig at Rooney putta forresten, håper det fortsetter sånn. Er enig med NightKeeper angående Berbatov, er noe med moralen til fyren Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Berbatov er en grei spiller, men jeg har lyst på en litt mere klassespiss. Huntelaar eller Benzema eks. Huntelaar vil jeg ha mest, en spiller jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Berbatov ER en klassespiss. Hva hadde tottenham vært uten han denne sesongen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Finnes det noen opptak av kampen på nett som det er mulig å se? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg er enig at han har vært viktig for spurs denne sesongen, men en middels aktiv keeper beveger seg mer enn han i løpet av en kamp... United sitt spill baserer seg mye på løpskraft, og jeg kommer ikke på en eneste spiller som har utmerka seg dårligere på det området enn han. Just my opinion Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvordan kan du vite om han løper eller ei? Kanskje tottenham har et spillesystem som sier "berbatov - hengende spiss og oppspillspunkt, ikke gjennombrudd" feks? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Fyren virker som ein knall kar på intervjuer og slikt iallefall. Håper han blir å finne i rødt neste sesong! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tror nok Berbatov kan løpe visst han vil. Og det er nok rett som Alastor sier at Berbatov ikke har i oppgave å springe rundt å leke Kuyt. Berbatov har nok løpskraften som skal til for å gjøre det godt i Manu er jeg redd. Og ingen kan si at han ikke er en klassespiss. Han kom med på årets lag i sin første sesong i PL, noe som er en veldig god prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 KAN jo hende de spiller med et sånt system, det har jeg ingen aning om. Det jeg veit er at når jeg ser spurskamper, fryder jeg meg over Keane sin oppfordrende spillestil og hardjobbing, og blir litt provosert av Berbatov sin "daffing". Det er sånn jeg føler det, og derfor vil jeg ikke se på en united-kamp og føle det samme. Ble kanskje litt personlig i forhold til saken. Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Berbatov løper kanskje ikke så voldsomt mye for Spurs, men han er i god fysisk form og ser ut til å ha gode holdninger, om han får beskjed om det løper han nok skjorta av seg. Etter min mening en av verdens mest komplette angripere, og selv om han ikke er verdens beste duracell-kanin kan det kanskje være litt greit med en litt mer statisk spiller også? Han er ingen Rooney eller Tevez, men han er et oppspillspunkt som kan score mål. Iskalde avslutninger og hodestyrke... Berbatov har vel gjennom karrieren scoret i ca. annenhver kamp, og med gode medspillere rundt seg tror jeg han er god for over 20 PL-mål i United. Jeg tror han kan bli en hit, men det tror jeg også Huntelaar kan bli også (selv om ikke han heller løper til krampa tar han). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror både Benzema, Berbatov og Hunter kan gjøre det bra for United. Selv håper jeg vel på Huntelaar da han er litt yngre enn Berbatov. Benzema tror jeg blir alt for dyr da Lyon virker 100% innstillt på å ikke selge. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper virkelig Berbatov kommer , Han har nå spilt i PL et par sesonger og vet hva det handler om. Tror han passer perfekt inn i United, sammen med en Rooney/Tevez på topp Lenke til kommentar
MSL Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trodde det ikke var mulig for United å kjøpe/beholde Tevez jeg, i følge en ny lov:( Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja åssen er det egentlig i den saken om Tevez? Mulig jeg er treig i hua ass, men jeg har ikke helt forstått hvordan den utvikler seg Er det umulig å kjøpe han permanent p.g.a at han er eid av en tredje part? Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Manchester City kjøpte JO nå, å han var jo eid av en tredje-part, så det skal vel ikke være noe problem å kjøpe Tevez håper jeg . Forresten, så dette på goal.com nå: http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=774678 Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Aguero! Det hadde vært sykt bra, og dette baserer jeg ikke på FM Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Tror vi skal ta de ryktene med en solid klype salt. Er jo veldig naturlig at med èn gang United ser etter en spiss, linkes alle mulige spisser til klubben.. Leser man artikkelen ser man også at de ikke nevner united, bare at agenten hans sier en god engelsk klubb er ute etter han.. Stoler ikke på agenter, klok av skade Endret 13. juli 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Berbatov løper kanskje ikke så voldsomt mye for Spurs, men han er i god fysisk form og ser ut til å ha gode holdninger, om han får beskjed om det løper han nok skjorta av seg. Etter min mening en av verdens mest komplette angripere, og selv om han ikke er verdens beste duracell-kanin kan det kanskje være litt greit med en litt mer statisk spiller også? Han er ingen Rooney eller Tevez, men han er et oppspillspunkt som kan score mål. Iskalde avslutninger og hodestyrke... Berbatov har vel gjennom karrieren scoret i ca. annenhver kamp, og med gode medspillere rundt seg tror jeg han er god for over 20 PL-mål i United. Jeg tror han kan bli en hit, men det tror jeg også Huntelaar kan bli også (selv om ikke han heller løper til krampa tar han). Måtte jeg absolutt velge mellom de to, ville valget falt på Huntelaar. Av det jeg har sett av Berbatov, virker han som en skikkelig sutreunge som klager vær gang det ikke går hans vei (eller laget presterer dårlig), slike spillere bør aldri finne til oss, uansett hvor gode de måtte bli. At Berbatov kan jobbe er det liten tvil på, men synes han har vist synkende innsats i Tottenham, ihvertfall imotsettning til L'kusen-tiden. Apropo skårer i annenvær kamp, Huntelaar skårer omtrent i vær kamp :!: Kenndude: Goal.com er aldri en sikker kilde, enten så gjentar de hva alle andre aviser/nettsider har sagt x-antall ganger før, eller så kommer de på rykter selv (ihvertfall virker det slikt). Endret 13. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå