Giallorossi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Rossi var uten tvil en stor tabbe, han skulle aldri ha blitt solgt. Pique derimot måtte ha ventet en god del år før han kunne etablert seg som førstevalg, så etter min mening helt ok at han dro. Derimot var prisen vi solgte et av verdens største stoppertalenter for rimelig latterlig. Hehe, enig. Men jeg har vanskeligheter for å se hvorfor han dro, Barca og Guardiola i spissen, har jo fra tidligere Milito og Puyol, pluss så har de kjøpt inn enda et stoppertalent (vil ikke si han blir en defensiv brikke hos barcelona). Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) OM han kan velge mellom benken i Barca og benken i United, er det kanskje bedre i Barca ettersom det er hjembyen hans ... Uansett satser han vel på å spille seg inn på laget (noe han forsåvidt kunne prøvd på i United også). Endret 4. juli 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Nå har besteforeldrene mine motatt depo. fakturaen i posten Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken pers. jeg skal ha bakpå drakta, så jeg får bestilt den og Endret 4. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har besteforeldrene mine motatt depo. fakturaen i posten Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken pers. jeg skal ha bakpå drakta, så jeg får bestilt den og Eg tok Neville Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Anderson helt klart Da var forresten hjemmedrakta med Anderson 8 trykk bakpå bestillt for min del, blir jette nice Endret 5. juli 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Huntelaar lets United interest out the bag Kom igjen Fergie! Sign him allready! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Løp og kjøp hvis den historien faktisk stemmer. Tenk å ha Huntelaar fremfor Rooney og Tevez som løper i stykker forsvaret til motstanderen og Huntelaar som ligger å lukter mål. Huntelaar er jeg overbevist om at fint klarer å putten 20-25 i PL i året og 35-40 totalt Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Har så jævlig lyst på han, virker som den perfekte goalgetern vi trenger Hvor troverdig er den sida forresten? =P Endret 5. juli 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) OMG! DO IT NOOOOOW! Blir perfekt med en boksspiller, og nederlandske spisser har ikke det verste ryktet i PL, med Ruud, Bergkamp, van Persie og Hasselbaink som gode eksempler. Hooijdonk gjorde det vel greit i Forest når han var der, selv om jeg er litt for ung, så jeg husker ikke stort av det. Endret 5. juli 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Setanta er jo ein stor aktør, og viss dei uttalelsene frå Huntelaar himself ikkje er fabrikkerte så blir dette meget interessant å følge vidare! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hmmm, har søkt litt rundt på nederlandske sider, men finner ikke noe om at Huntelaar har sagt dette, desverre Men så kom Sky Sports med denne Endret 5. juli 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har troen på Huntelaar, håper han blir kjøpt. Hvis vi kjøper han trenger vi ikke flere i år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Huntelaar lets United interest out the bag Kom igjen Fergie! Sign him allready! Er det penger tilgjengelig så er det bare å by. Jeg ser gjerne at fyren tar turen hit. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mener jeg har hørt at Fergie har fått 500 mill å handle for Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 ... og om vi bare skal ha en større spiller, slik som han har sagt tidligere, har vi en del penger å bruke på ham, ja . Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Eit lite glimps av våre nye gutt Petrucci i aksjon. Spesiellt det siste målet var herlig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Da kan vi si takk og farvel til Carlos Queiroz i klubben, takker mest sannsynlig ja til å bli Portugals nye landslagssjef. Og jeg kan vel forstå han, men han gjorde det vel ikke akkurat så bra med Real Madrid da han var der. Vi mister en ufattelig viktig brikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jævla synd, og han er en viktig brikke som du sier. Uff, er trist at han forlater oss. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Går rykter om at Cantona skal erstatte han, det blir jo spennende... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Går rykter om at Cantona skal erstatte han, det blir jo spennende... Haha, seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå