Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tingen med Ronaldo er jo at hele slekta hans og han selv forguder klubben Real Madrid og har alltid gjort det. Han har sikkert brukt de 17 første årene av sitt liv på å drømme om å spille i den klubben. Han har jo aldri vist noen interesse for en annen klubb what so ever og med forholdet han har til Real Madrid er det for meg nesten forståelig at han kunne tenkt seg å spille der. Sett bort i fra det har han jo vært lojal, trofast og hardtarbeidende og han jobber alt han kan på banen. Grunnen til at mange mener han ikke blør for drakta er vel sannsynligvis fordi han fremstår som arrogant og har vel sjelden eller aldri tydelig sagt eller vist at han setter United over alt. Jeg ville enten hatt Vidic, Hargreaves eller Carrick på drakta. Rett og slett fordi jeg elsker måten de spiller på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skal man gjøre seg fortjent til å komme bak på drakta mi, så skal man blø for klubben og der er dessverre ikke Ronaldo. Å blø for klubben vil si at man gir alt i kampene? Jeg tror ikke akkurat Ronaldo slapper av. Hvis du mener at blø for klubben vil si at han er trofast og ikke flørter med Real Madrid kan jeg være enig Likevel har han sagt at han vil bli... Det holder lenge for meg når han samtidig betyr så mye for United. Det er en sammenheng mellom de to tingene, i kamp så har jeg ingen problemer med Ronaldo og liker det han gjør på banen (så lenge han ikke har gummibein). Av banen så er det vel ikke så mange som kommer under han i måten han fremstår på til tider. Alle trenger ikke å være Solskjær, men er jo greit å finne en mellomvei. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fletcher er iallefall siste mann som skal på mi drakt. Neste blir sikkert Anderson eller Evra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fletcher er iallefall siste mann som skal på mi drakt. Hvorfor ? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fletcher er barsk da Valgte Hargreaves på den nye drakta mi. Kjøpte drakta i Roma dagen etter 0-0 mot Barca, bestillte trykk når jeg kom hjem og fikk det dagen før CL-finalen, men modern turte ikke stryke det på, så fikk det ikke på før et par dager etter... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fletcher er iallefall siste mann som skal på mi drakt. Hvorfor ? Har ikkje klart å overbevise meg at han er god nok, reflekteres i antall kamper han fekk sist sesong og. Kjedelig spillertype. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Han er en strålende spiller, ihvertfall i de store kampene. Han var stor i FA cup kampen da vi knuste Arsenal eks. Han har heller ikke fått mange kamper å overbevise folk på heller. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dessuten har mange skader ødelagt for ham, dessverre ... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fletcher er iallefall siste mann som skal på mi drakt. Hvorfor ? Har ikkje klart å overbevise meg at han er god nok, reflekteres i antall kamper han fekk sist sesong og. Kjedelig spillertype. Fletcher er jo helt rå i storkampene, og det har han vært i alle år. Husker kampene mot Arsenal i 03/04 tror jeg det var. Vi møtte de på Highbury først, hvor det endte 1-1 og senere i semifinalen i FA-cupen på Villa Park, hvor vi vant. Fletcher var BB i begge matchene, og han er som regel BB i hver eneste storkamp han får starte. Herlig fyr. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jepp, Fletcher er en herlig fyr som har kjempet i flere sesonger for å etablere seg på laget. Jeg håper han får flere kamper neste sesong, for det fortjener han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Som flere nevner her: Fletcher er en fantastisk spiller, en fantastisk squad-player. Tåler å være 3. 4. eller til og med 5. valg, og allikevel stråler han når han får sjansen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Veit ikkje om denne har vært oppe før, men fekk meg ein skikkelig god latter! :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Da var Piqué offisielt presentert som Barca-spiller for fansen. Synd at både han og Rossi forsvant, hadde enorme forventninger til begge. Begynner å bli en god stund siden en spiller fra egne rekker har slått gjennom og etablert seg på førstelaget til United nå. Hvem tror dere blir den neste United-gutten som klarer spille seg inn på førstelaget? Personlig har mest jeg troen på at enten Evans, Cathcart eller Simpson er den som har mest potensiale. Problemet er at laget er veldig godt dekket spesielt i forsvarsrekka der alle spiller. Av angriperne er det vel Welbeck som er den mest lovende, men samtidig har også Campbell etter rapportene imponert enormt på utlån, men er vel fare for at han forsvinner. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 It's okay, we still have Wes Brown :!: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Både Rossi og Piqué ble jo hentet inn som 16-17-åringer ja, burde kanskje satt en stor strek mellom avsnittene ettersom de ikke faller helt inn under den kategorien. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har stor tro på at Simpson kan etablere seg på førstelaget etterhvert. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg har stor tro på at Simpson kan etablere seg på førstelaget etterhvert. Har trua på det samme, men jeg sa for lenge siden at vi burde holde godt på Pique og Rossi.. Og hva skjer? Det blir jeg lettere irritert på å tenke over. Btw, det videoen over eide "It's okay, we still have Wes Brown" haha! Endret 4. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Rossi var uten tvil en stor tabbe, han skulle aldri ha blitt solgt. Pique derimot måtte ha ventet en god del år før han kunne etablert seg som førstevalg, så etter min mening helt ok at han dro. Derimot var prisen vi solgte et av verdens største stoppertalenter for rimelig latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå